Die gek moeten ze voor het leven schorsen. Gewoon geen interlands meer.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:08 schreef Zorro het volgende:
Imke
"Paredes had 4x geel moet krijgen op het veld"
Verplicht in een dwangbuis z'n medaille op laten halen.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:08 schreef OmniRocket het volgende:
Paredes nooit meer op een veld toelaten
Zullen we gewoon bij het passen beginnen?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:08 schreef Wotte het volgende:
Die Winnaarsmentaliteit kunnen ze nog wat van leren hier.
Auschwitzgod genotquote:Op maandag 20 juli 2026 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Hup gelijk Maxima op de trein zetten naar Polen.
SOWWquote:Op maandag 20 juli 2026 00:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij bedankt topper Coco.
Ik sla bewust een belgische mod over qua bedanken!
Gisteren was de echte finalequote:
Over de streep trekkenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zullen we gewoon bij het passen beginnen?
Nemen hihahoquote:Op maandag 20 juli 2026 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Gracias .... Mn dochter zal er straks wel eentje nemen op Times Square of zo
Kan zijn dat hun moeder een one night stand had met de eigenaar van de lokale Argentijn?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
En dan heb je Fokkers die pro-Argentinië zijn.
Dan heb je echt een klap van de molen gehad. Of heeft je moeder je een paar keer laten vallen als kind.
Met 2 vrouwen!quote:Op maandag 20 juli 2026 00:11 schreef de_boswachter het volgende:
Scheefpoeper bij de Belg zie ik. Vanmiddag nog bij de F1.
Eigen bond starten met de toplanden.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lachwekkende arbitrage jegens de Argentijnen ook dit hele WK, oprotten met die corrupte zooi.
Gefeliciteerd! En ook gefeliciteerd dochter chufiquote:Op maandag 20 juli 2026 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Gracias .... Mn dochter zal er straks wel eentje nemen op Times Square of zo
Wie zijn dat?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
En dan heb je Fokkers die pro-Argentinië zijn.
Dan heb je echt een klap van de molen gehad. Of heeft je moeder je een paar keer laten vallen als kind.
En zijn we eindelijk van die kut Beau v...... af met die rete irritante reclame elke keer. Ik wil die kop nooit meer op tv zien - de zak 🤮🤮🤮🤮🤮quote:Op maandag 20 juli 2026 00:10 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel lieverds!!!!
Het was erg leuk met jullie!!
Ik heb als niet-voetbalfan zo goed als het hele WK gekeken dankzij jullie
In mijn herinnering ben jij vet knap. Dus daarvoor.quote:
Ben je ook Belgische? Je draagt geen capuchon en bent geen jongen dus dan is het ok!quote:
Verliezen is kut en een wk finale verliezen is helemaal kut. Ik zou zeker sympathie voor de emotie van de Argentijnen hebben gehad als ze geen wanstaltelijke wedstrijd zouden hebben gespeeld. In 90 minuten geen enkele kans en alleen maar geluk gehad. Ze verdiende helemaal niks en hebben geen enkel recht van klagen. Wat een naar teamquote:Op maandag 20 juli 2026 00:10 schreef Refragmental het volgende:
Niet alleen smerige vieze spelers die argentijen... maar ook nog eens zeer slechte verliezers. Kutploeg.
Mbappe topscorer toernooi en topscorer aller tijden. Dag oempa loempa 👋👋👋👋quote:Op maandag 20 juli 2026 00:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Messi die alleen maar anti-voetbal speelt de hele finale, dan ben je helemaal geen grote.
Jazekerquote:Op maandag 20 juli 2026 00:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Kan ik mee leven. Mbappee topscorer toch?
Stukje kwaliteit.quote:
Nog geen actuele, maar hier kan je alvast van genietenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:14 schreef capricia het volgende:
Is er al een plaatje van een huilende Messi?
Die hadden we zelfs gewoon kunnen winnen.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef TLC het volgende:
Maar 1 tegendoelpunt in het hele toernooi, dan ben je de terechte wereldkampioen![]()
En Oranje heeft dus in de neetioons liek twee keer gelijkgespeeld tegen de wereldkampioen
Mooie positieve gedachtequote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef TLC het volgende:
En Oranje heeft dus in de neetioons liek twee keer gelijkgespeeld tegen de wereldkampioen
Eigenlijk zou de ploeg die dat doelpunt maakte tweede moeten zijnquote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef TLC het volgende:
Maar 1 tegendoelpunt in het hele toernooi, dan ben je de terechte wereldkampioen![]()
25 minutenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef DrMarten het volgende:
Hoelang duurt het om zo'n fucking podium neer te zetten?
quote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef TLC het volgende:
Bij de croky cup hadden we al gehuldigd.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben net snoeihard klaargekomen. Ik zit helemaal onder de witte smurrie door deze botergeile afbeelding.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nog geen actuele, maar hier kan je alvast van genieten![]()
[ afbeelding ]
We hebben gewoon de traditie in stand gehouden door met penalties te verliezenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die hadden we zelfs gewoon kunnen winnen.
Ik ben nog teleurgesteld in Koeman.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef TLC het volgende:
Jij had nog geen wedstrijden van Argentinie gezien dit WK?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef -Sigaartje het volgende:
Nog nooit zo'n beschamende vertoning gezien van de scheidsrechter.
Je gaat ineens de scheidsrechters in NL waarderen…quote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef -Sigaartje het volgende:
Nog nooit zo'n beschamende vertoning gezien van de scheidsrechter.
Smeerlapquote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik ben net snoeihard klaargekomen. Helemaal onder de witte smurrie door deze botergeile afbeelding.
Ja maar ja dan moeten we ook weer over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij de croky cup hadden we al gehuldigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2026 00:18 schreef superniger het volgende:
Nu nog wachten op de BBC eindmontage.Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump heeft een tia gehad, die moet nog ff behandeld worden.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef DrMarten het volgende:
Picsquote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik ben net snoeihard klaargekomen. Ik zit helemaal onder de witte smurrie door deze botergeile afbeelding.
picsquote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik ben net snoeihard klaargekomen. Ik zit helemaal onder de witte smurrie door deze botergeile afbeelding.
Zal een strenge winter zijn eer ik weer voor Spanje juich.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:19 schreef TheVulture het volgende:
Je gunt die Spanjaarden alleen nog een geweldige spits, want da's de enige zwakke plek
Nu nog steeds niet op de belg kijkenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
Nos gaat naar de bondscoach van Spanje luisteren.. Alsof die ooit iets nuttigs zet
Wie zal het nieuwe troetelkind van de fifa/media worden?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:20 schreef Harmankardon het volgende:
Volgend WK zonder Messi, zijn we ook van dat gezeik af.
Ik zie die marmot er nog wel voor aan om 4 jaar door te gaan... lopen hoeft ie toch nietquote:Op maandag 20 juli 2026 00:20 schreef Harmankardon het volgende:
Volgend WK zonder Messi, zijn we ook van dat gezeik af.
Randymarsh.jpgquote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef Peppert het volgende:
[..]
Yamal natuurlijk, zeker met Spanje als gastlandquote:Op maandag 20 juli 2026 00:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wie zal het nieuwe troetelkind van de fifa/media worden?
Kees Smitquote:Op maandag 20 juli 2026 00:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Op zich prima dat ie niet voor alles floot, maar er hadden toch echt wel een paar kaarten extra gegeven mogen wordenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:19 schreef Wotte het volgende:
Prima scheidsrechter toch. Niet voor elke scheet een gele kaart geven.
Het Belgische commentaar was voor mij dit WK wel een revelatiequote:Op maandag 20 juli 2026 00:22 schreef Zorro het volgende:
Joos:
Paredes huilt. Wellicht om zijn eigen daden. Maar dat denk ik niet, dat zou op zelfkennis wijzen
Spanje staat klaar met de erhaag. Ik weet niet of je er een on-erehaag van kan maken als Paredes langskomt
quote:Op maandag 20 juli 2026 00:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Kan nog mooi even de prijsuitreiking mee kijken. Hopen dat Trump er een topshow van maakt.
Hopen dat een Spanjaard zich opoffert om die gast neer te hoeken. Is er een Spanjaard voor wie dit de laatste interland was?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:22 schreef Zorro het volgende:
Joos:
Paredes huilt. Wellicht om zijn eigen daden. Maar dat denk ik niet, dat zou op zelfkennis wijzen
Spanje staat klaar met de erhaag. Ik weet niet of je er een on-erehaag van kan maken als Paredes langskomt
Viniciusquote:Op maandag 20 juli 2026 00:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja Belgischequote:Op maandag 20 juli 2026 00:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ben je ook Belgische? Je draagt geen capuchon en bent geen jongen dus dan is het ok!
Dit is geen stadion.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Is dit het lelijkste stadion sinds 1994 waar een WK vinale is gespeeld?
Messiquote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
Speler van het toernooi: Olmo of Cucurella!!
Yokohama was nog lelijker.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Is dit het lelijkste stadion sinds 1994 waar een WK vinale is gespeeld?
Cubarsiquote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
Ach. Dat wordt echt niemand anders dan Messiquote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
Rodri gewoon.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
Olmogodquote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
64 landenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:25 schreef TweedeKlum het volgende:
6 gastlanden over vier jaar, het wordt gekker en gekker.
Mbappequote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
Porro en Cubarsi ook heel goed.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
Mbappe, Bellingham of zelfs Haaland.quote:
Scheidsrechters moeten naar mijn smaak zo weinig mogelijk fluiten.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op zich prima dat ie niet voor alles floot, maar er hadden toch echt wel een paar kaarten extra gegeven mogen worden
Griekenland, alles gewonnenquote:
het ging daarna nog even vrolijk door.quote:
Anders gifje te lang.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
het ging daarna nog even vrolijk door.
Het is anders een mooi moment voor weer een mislukte aanslag met het oog op de Midtermsquote:Op maandag 20 juli 2026 00:28 schreef xzaz het volgende:
Dit moet toch een hel zijn voor de secret Service
Eensch. Die vorige was mooier.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:30 schreef SonicVolcano het volgende:
De beker is eigenlijk maar een lelijk ding
Wel ruim een half miljoen Euro aan goud in dat lelluk dingquote:Op maandag 20 juli 2026 00:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Ziet er zo nep uitquote:Op maandag 20 juli 2026 00:30 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2026 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Als je ballen hebt weiger je de hand van die kale en die oranje clown
De kenner spreektquote:
Dan ga je direct naar Guantanamoquote:Op maandag 20 juli 2026 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Anti Trump zijnquote:Op maandag 20 juli 2026 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Die kale heeft zijn stemmen uit Afrika, Azie en Midden-Amerika alweer binnen, vieze rat.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Na deze wedstrijd konden ze dat niet makenquote:
Eensquote:Op maandag 20 juli 2026 00:33 schreef alopio het volgende:
Mbappe is dat toch echt wel, speler van het toernooi
met argentijns vlaggetjequote:Op maandag 20 juli 2026 00:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die krijgen een kontvibrator. Een gouden.
2014 vergeten?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd konden ze dat niet maken
quote:Op maandag 20 juli 2026 00:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die krijgen een kontvibrator. Een gouden.
Zoals het hoort met dit soort megalomane figurenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:34 schreef 3rr0r het volgende:
Wow die spelers gunnen Trump nauwelijks een blik en gaan supersnel door naar de volgende hand
Neequote:
Spaanse speler: Las Malvinas son inglesasquote:
Forlan kreeg hem in 2010 ookquote:Op maandag 20 juli 2026 00:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geweldig toernooi voor hem, maar net als iedereen had ook Frankrijk geen antwoord op Spanje.
Alleen Kaapverdië had een antwoord.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geweldig toernooi voor hem, maar net als iedereen had ook Frankrijk geen antwoord op Spanje.
En de Belgen konden scoren!quote:Op maandag 20 juli 2026 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Kaapverdië had een antwoord.
Ik heb net mijn tv ondergespotenquote:
Denk dat Belgie ze nog het meest aan het wankelen heeft gebracht eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Kaapverdië had een antwoord.
En net zo saai..quote:Op maandag 20 juli 2026 00:36 schreef VEM2012 het volgende:
De huldiging duurt onderhand net zo lang als de wedstrijd…
Ik zou m graag vastbinden op bed, een hete aubergine in zijn kont stoppen en dan boodschappen gaan doenquote:
Trump is anders dikke vrienden met die doorgesnoven libertarier die die economie daar aan het verstieren isquote:Op maandag 20 juli 2026 00:38 schreef 3rr0r het volgende:
Argentijntjes moeten ook niet veel van Donald hebben.
Met z'n kettingzaagquote:Op maandag 20 juli 2026 00:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Trump is anders dikke vrienden met die doorgesnoven libertarier die die economie daar aan het verstieren is
quote:Op maandag 20 juli 2026 00:42 schreef Vlinder het volgende:
Ik ben dat nummer van Shakira ZO enorm zat
Dat is alleen niet het Argentijnse volk. Die zullen wel meer begaan zijn met de mensen die ICE aanpaktquote:Op maandag 20 juli 2026 00:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Trump is anders dikke vrienden met die doorgesnoven libertarier die die economie daar aan het verstieren is
Waarom?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Spaanse koning mag wel eens een tandenbleek behandeling laten doen.
Hoe heet dit nummer dan?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:42 schreef Vlinder het volgende:
Ik ben dat nummer van Shakira ZO enorm zat
Tweede WK finale die hij verliest, toch?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:40 schreef OmniRocket het volgende:
Op je 39e nog een WK finale spelen. Blijft een legende.
Dan heeft hij zijn eigen tanden tenminste nog.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Spaanse koning mag wel eens een tandenbleek behandeling laten doen.
Bang om voor eentje van Al Qaeda aangezien te wordenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:42 schreef OmniRocket het volgende:
baardmans gaf een slap handje aan trump en liep snel door
Jij denkt dat argentijnen zich druk maken over Mexicanen die hardhandig geraust worden nah dat is genieten voor dat volkquote:Op maandag 20 juli 2026 00:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is alleen niet het Argentijnse volk. Die zullen wel meer begaan zijn met de mensen die ICE aanpakt
Speelde gewoon basis tegen Nederland op WK 2006.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Messi was op zijn leeftijd nog niet eens vaste basisspeler voor Argentinië.
Die probeerde het echt 3x uit te leggen jaquote:
Ze gaven een handje en liepen door, geen ruimte voor praatjesquote:
Ja maar dat deden ze dus bij iedereen niet in het bijzonder bij Trump. Ik moet die vent ook niet maar we hoeven ook geen dingen te verzinnen.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze gaven een handje en liepen door, geen ruimte voor praatjes
In feite speelt Spanje natuurlijk Ajax voetbal derhalve is Ajax wereldkampioen.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:46 schreef OmniRocket het volgende:
Wel een koud bad deze week met Twente en Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |