Kan zijn dat hun moeder een one night stand had met de eigenaar van de lokale Argentijn?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
En dan heb je Fokkers die pro-Argentinië zijn.
Dan heb je echt een klap van de molen gehad. Of heeft je moeder je een paar keer laten vallen als kind.
Met 2 vrouwen!quote:Op maandag 20 juli 2026 00:11 schreef de_boswachter het volgende:
Scheefpoeper bij de Belg zie ik. Vanmiddag nog bij de F1.
Eigen bond starten met de toplanden.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lachwekkende arbitrage jegens de Argentijnen ook dit hele WK, oprotten met die corrupte zooi.
Gefeliciteerd! En ook gefeliciteerd dochter chufiquote:Op maandag 20 juli 2026 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Gracias .... Mn dochter zal er straks wel eentje nemen op Times Square of zo
Wie zijn dat?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
En dan heb je Fokkers die pro-Argentinië zijn.
Dan heb je echt een klap van de molen gehad. Of heeft je moeder je een paar keer laten vallen als kind.
En zijn we eindelijk van die kut Beau v...... af met die rete irritante reclame elke keer. Ik wil die kop nooit meer op tv zien - de zak 🤮🤮🤮🤮🤮quote:Op maandag 20 juli 2026 00:10 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel lieverds!!!!
Het was erg leuk met jullie!!
Ik heb als niet-voetbalfan zo goed als het hele WK gekeken dankzij jullie
In mijn herinnering ben jij vet knap. Dus daarvoor.quote:
Ben je ook Belgische? Je draagt geen capuchon en bent geen jongen dus dan is het ok!quote:
Verliezen is kut en een wk finale verliezen is helemaal kut. Ik zou zeker sympathie voor de emotie van de Argentijnen hebben gehad als ze geen wanstaltelijke wedstrijd zouden hebben gespeeld. In 90 minuten geen enkele kans en alleen maar geluk gehad. Ze verdiende helemaal niks en hebben geen enkel recht van klagen. Wat een naar teamquote:Op maandag 20 juli 2026 00:10 schreef Refragmental het volgende:
Niet alleen smerige vieze spelers die argentijen... maar ook nog eens zeer slechte verliezers. Kutploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |