Het Belgische commentaar was voor mij dit WK wel een revelatiequote:Op maandag 20 juli 2026 00:22 schreef Zorro het volgende:
Joos:
Paredes huilt. Wellicht om zijn eigen daden. Maar dat denk ik niet, dat zou op zelfkennis wijzen
Spanje staat klaar met de erhaag. Ik weet niet of je er een on-erehaag van kan maken als Paredes langskomt
quote:Op maandag 20 juli 2026 00:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Kan nog mooi even de prijsuitreiking mee kijken. Hopen dat Trump er een topshow van maakt.
Hopen dat een Spanjaard zich opoffert om die gast neer te hoeken. Is er een Spanjaard voor wie dit de laatste interland was?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:22 schreef Zorro het volgende:
Joos:
Paredes huilt. Wellicht om zijn eigen daden. Maar dat denk ik niet, dat zou op zelfkennis wijzen
Spanje staat klaar met de erhaag. Ik weet niet of je er een on-erehaag van kan maken als Paredes langskomt
Viniciusquote:Op maandag 20 juli 2026 00:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wie zal het nieuwe troetelkind van de fifa/media worden?
Ja Belgischequote:Op maandag 20 juli 2026 00:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ben je ook Belgische? Je draagt geen capuchon en bent geen jongen dus dan is het ok!
Dit is geen stadion.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Is dit het lelijkste stadion sinds 1994 waar een WK vinale is gespeeld?
Messiquote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
Speler van het toernooi: Olmo of Cucurella!!
Yokohama was nog lelijker.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Is dit het lelijkste stadion sinds 1994 waar een WK vinale is gespeeld?
Cubarsiquote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
Ach. Dat wordt echt niemand anders dan Messiquote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
Rodri gewoon.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
Olmogodquote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
64 landenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:25 schreef TweedeKlum het volgende:
6 gastlanden over vier jaar, het wordt gekker en gekker.
Mbappequote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
Porro en Cubarsi ook heel goed.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:24 schreef matspontius het volgende:
Mbappe, Bellingham of zelfs Haaland.quote:
Scheidsrechters moeten naar mijn smaak zo weinig mogelijk fluiten.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op zich prima dat ie niet voor alles floot, maar er hadden toch echt wel een paar kaarten extra gegeven mogen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |