Mbappe topscorer toernooi en topscorer aller tijden. Dag oempa loempa 👋👋👋👋quote:Op maandag 20 juli 2026 00:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Messi die alleen maar anti-voetbal speelt de hele finale, dan ben je helemaal geen grote.
Jazekerquote:Op maandag 20 juli 2026 00:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Kan ik mee leven. Mbappee topscorer toch?
Stukje kwaliteit.quote:
Nog geen actuele, maar hier kan je alvast van genietenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:14 schreef capricia het volgende:
Is er al een plaatje van een huilende Messi?
Die hadden we zelfs gewoon kunnen winnen.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef TLC het volgende:
Maar 1 tegendoelpunt in het hele toernooi, dan ben je de terechte wereldkampioen![]()
En Oranje heeft dus in de neetioons liek twee keer gelijkgespeeld tegen de wereldkampioen
Mooie positieve gedachtequote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef TLC het volgende:
En Oranje heeft dus in de neetioons liek twee keer gelijkgespeeld tegen de wereldkampioen
Eigenlijk zou de ploeg die dat doelpunt maakte tweede moeten zijnquote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef TLC het volgende:
Maar 1 tegendoelpunt in het hele toernooi, dan ben je de terechte wereldkampioen![]()
25 minutenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef DrMarten het volgende:
Hoelang duurt het om zo'n fucking podium neer te zetten?
quote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef TLC het volgende:
Bij de croky cup hadden we al gehuldigd.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef DrMarten het volgende:
Hoelang duurt het om zo'n fucking podium neer te zetten?
Ik ben net snoeihard klaargekomen. Ik zit helemaal onder de witte smurrie door deze botergeile afbeelding.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nog geen actuele, maar hier kan je alvast van genieten![]()
[ afbeelding ]
We hebben gewoon de traditie in stand gehouden door met penalties te verliezenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die hadden we zelfs gewoon kunnen winnen.
Ik ben nog teleurgesteld in Koeman.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:16 schreef TLC het volgende:
Jij had nog geen wedstrijden van Argentinie gezien dit WK?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef -Sigaartje het volgende:
Nog nooit zo'n beschamende vertoning gezien van de scheidsrechter.
Je gaat ineens de scheidsrechters in NL waarderen…quote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef -Sigaartje het volgende:
Nog nooit zo'n beschamende vertoning gezien van de scheidsrechter.
Smeerlapquote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik ben net snoeihard klaargekomen. Helemaal onder de witte smurrie door deze botergeile afbeelding.
Ja maar ja dan moeten we ook weer over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij de croky cup hadden we al gehuldigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |