quote:Op maandag 20 juli 2026 00:06 schreef Coco het volgende:
Namens het modteam dank ik allen voor de gezelligheid en voor de relatief weinig akkefietjes![]()
Tot de volgende keer.
Graag gedaanquote:Op maandag 20 juli 2026 00:06 schreef Coco het volgende:
Namens het modteam dank ik allen voor de gezelligheid en voor de relatief weinig akkefietjes![]()
Tot de volgende keer.
Tot de volgende keer.
Tot de volgende keer.
De Belg kieke.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Narcist Winkels gaat nu een monoloog van een uur houden.
Ze zijn niet tegen gewerkt.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:06 schreef xzaz het volgende:
Zeiden niet al die analisten dat Argentine ging winnen?
Jij bedankt topper Coco.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:06 schreef Coco het volgende:
Tot de volgende keer.
FTFYquote:Op maandag 20 juli 2026 00:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wat een saaie WALGELIJKE saaie wedstrijd
Ja idd! Werd nog een Spanjaard belaagd door 5 van die idiotenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Wat een ongelofelijke schoften die Argentijnen
quote:Op maandag 20 juli 2026 00:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij bedankt topper Coco.
Ik sla bewust een belgische mod over qua bedanken!
Dat zeggen ze zodat iedereen erop gokt bij de weddenschappen.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:06 schreef xzaz het volgende:
Zeiden niet al die analisten dat Argentine ging winnen?
Maar ze werden ook weer gestopt door de Argentijnen. Gebeurt ook niet altijd.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:07 schreef cherrycoke het volgende:
argentinie ging nog even door het lint aan het einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |