abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221377039
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Reageer eens volwassen simpleton.
Ik heb al genoeg inhoudelijk gereageert, zie mijn andere posts.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221377072
Neem bv de airco sector, er zijn handige ondernemers die goede websites bouwen waarop je gelijk een prijs en offerte krijgt. Die verkopen leads voor ¤300-¤500 per verkoop.
Dat scheelt de ondernemer misschien wel een ritje en tijd. En die it partijen zijn veel handiger in veel bereikbaarheid creëren en een goed platform opzetten.
Er zijn veel jonge gastjes die zo tonnen per jaar binnenharken.
Ik zeg niet dit is goed of slecht, dit is zoals dat nu gaat.
Vakman pur sang
pi_221377074
Het is een beetje zoals die Makelaars die klaagden dat ze niet op Funda stonden, ten eerste waren dat makelaars die het niet nodig vonden om je streng te certificeren volgens de NVM regels, NVM die miljoenen uit heeft gegeven aan een risicovolle investering voor een mooi data systeem en website, en dan achteraf klagen, dat Funda een markt monopolist is. Ja zo kan ik het ook, want wat zouden ze hebben gelachen als NVM miljoenen had uitgegeven en dat Google Houses ze van de markt had afgedrukt.
pi_221377088
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb al genoeg inhoudelijk gereageert, zie mijn andere posts.
Zo zo.
Vakman pur sang
pi_221377094
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Neem bv de airco sector, er zijn handige ondernemers die goede websites bouwen waarop je gelijk een prijs en offerte krijgt. Die verkopen leads voor ¤300-¤500 per verkoop.
Dat scheelt de ondernemer misschien wel een ritje en tijd. En die it partijen zijn veel handiger in veel bereikbaarheid creëren en een goed platform opzetten.
Er zijn veel jonge gastjes die zo tonnen per jaar binnenharken.
Ik zeg niet dit is goed of slecht, dit is zoals dat nu gaat.
Wat let deze ondernemers om zelf een fatsoenlijke website op te zetten?
pi_221377117
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat let deze ondernemers om zelf een fatsoenlijke website op te zetten?
Nu praat je jezelf tegen.
Wat let makelaars om zelf een fatsoenlijke website te bouwen
Vakman pur sang
  zondag 19 juli 2026 @ 11:30:45 #57
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221377141
Als ik eens wat bestel is dat via Bistroo.nl
Een platform van een lokaal software-bedrijf waarbij restaurants een vast bedrag per maand betalen, geen percentage per bestelling. Veel gunstiger voor de restaurants en ook wat naar het platform gaat blijft binnen de lokale economie. Win-win-win. Hoop dat het een beetje groeit en restaurants minder afhankelijk worden van de grote internationale partijen.
pi_221377162
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nu praat je jezelf tegen.
Wat let makelaars om zelf een fatsoenlijke website te bouwen
Laat ik het anders zeggen, wat laat het ze om bijvoorbeeld via een branchverening dit gezamelijk op te pakken?
pi_221377179
quote:
80s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:30 schreef Mano_ het volgende:
Als ik eens wat bestel is dat via Bistroo.nl
Een platform van een lokaal software-bedrijf waarbij restaurants een vast bedrag per maand betalen, geen percentage per bestelling. Veel gunstiger voor de restaurants en ook wat naar het platform gaat blijft binnen de lokale economie. Win-win-win. Hoop dat het een beetje groeit en restaurants minder afhankelijk worden van de grote internationale partijen.
Kun je feitelijk ook met cijfers onderbouwen dat dit gunstiger voor ze is?
  zondag 19 juli 2026 @ 11:33:42 #60
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221377208
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:32 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kun je feitelijk ook met cijfers onderbouwen dat dit gunstiger voor ze is?
Nee, ik ga af op wat de restaurant-eigenaren zeggen. Zij blij, ik blij.
Is voldoende voor me, ik ga er geen studie van maken.
pi_221377244
quote:
80s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:33 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nee, ik ga af op wat de restaurant-eigenaren zeggen. Zij blij, ik blij.
Is voldoende voor me, ik ga er geen studie van maken.
Heel fijn voor ze, ik geloof ook wel in dit soort initatieven, maar voor heel veel zaken vooral in stedelijke gebieden werkt dit niet. Overigens heeft mijn oud werkgever een concurrent voor Booking opgezet die het nu verrassend goed doet, zal geen links plaatsen omdat ik als spammer wil overkomen ;)
pi_221377245
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:31 schreef raptorix het volgende:

[..]
Laat ik het anders zeggen, wat laat het ze om bijvoorbeeld via een branchverening dit gezamelijk op te pakken?
Onkunde en slechte branchevereniging die zichzelf alleen maar profileert met meer regelgeving, certificaten en hogere leges.
Die branchevereniging loopt ook helemaal leeg .
Vakman pur sang
pi_221377259
Maar zelfde geldt voor de horeca branchevereniging.
Het zijn de slimme jongens die geld zien liggen en dat veel effectiever kunnen oppakken.
Zie de bedenker van Booking.com.
Die de laatste jaren trouwens helemaal verkeerd gegokt heeft op de duurzame industrie met accufabrieken e.d.
Vakman pur sang
  zondag 19 juli 2026 @ 11:38:25 #64
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221377265
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:34 schreef raptorix het volgende:

[..]
Heel fijn voor ze, ik geloof ook wel in dit soort initatieven, maar voor heel veel zaken vooral in stedelijke gebieden werkt dit niet. Overigens heeft mijn oud werkgever een concurrent voor Booking opgezet die het nu verrassend goed doet, zal geen links plaatsen omdat ik als spammer wil overkomen ;)
Geen idee of dit in grote steden kan werken of niet. In dit stedelijk gebied (geen grote stad, maar zeker geen landelijk dorpje) lijkt het voor een aantal restaurants te werken. Moet zeggen dat ze ook gewoon op Thuisbezorgd staan en ik heb geen idee welk aandeel Bistroo heeft in hun bestellingen, maar ik word er wel vrolijk van als een restaurant je bedankt dat je dat platform hebt gebruikt in plaats van Thuisbezorgd :)
  zondag 19 juli 2026 @ 11:38:37 #65
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221377268
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 10:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee dat is het niet, als je zelf aan grote platformen had gewerkt dan weet je hoeveel aan investering en risico er in gaat zitten, mensen zonder technische kennis denken altijd dat dit een websitetje is waar mensen even wat kunnen bestellen, ik kan je zeggen dat dit platform waarschijnlijk bestaat uit ruwweg 200-500 verschillende applicaties die het bestelproces optimaliseren, voorts vergeet je dat je als deelnemer aan het platform geen reclame meer hoeft te maken, je zaak niet meer hoeft in te richten op klanten als je dat wilt, en dus alleen mensen in keuken hoeft te hebben, wanneer je op vakantie/druk bent even je bestelproces kanuitzetten, en zo kan ik nog wel 80 dingen noemen die die 14% rechtvaardigen, echt mensen zoals jou hebben altijd het grootste woord maar geen enkele industriekennis.
Waar laat ik mijn geld liever naartoe stromen. Het grote geld of een kleine lokale ondernemer... ?

Lastige keuze zeg!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221377270
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:26 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast zoals ik al eerder schreef kun je er nu als Horecazaak voor kiezen om gewoon helemaal geen bedienend personeel meer te hebben, dat scheelt je al snel 2/3 FTE voor een kleine zaak, daarnaast heb je geen gezeik dat je zaak tip top voor het oog in orde te hebben, je hebt alleen een fatsoenlijke keuken nodig, je hoeft niet meer te adverteren, kun je me eens exact vertellen of dat 30% rechtvaardigt?
Of nog verder, de dark kitchen. Een pandje ergens achteraf met alleen een grote keuken die meerdere restaurant/eetconcepten heeft exclusief voor de bezorging. Dan is je sales/bezorgkanaal best 30% waard me dunkt
  zondag 19 juli 2026 @ 11:39:45 #67
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221377275
In een digitale economie waarin vraag en aanbod vaak door een of twee platforms wordt geregeld ontkom je er eigenlijk niet aan dat de overheid optreedt als marktmeester. Zo'n bedrijf kan zonder al te veel weerstand winsten afromen van ondernemers en de prijs naar de consument verhogen. Iedereen snapt zelf dat concurrentie binnen deze tak nogal lastig te organiseren is.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 19 juli 2026 @ 11:41:43 #68
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221377286
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Waar laat ik mijn geld liever naartoe stromen. Het grote geld of een kleine lokale ondernemer... ?

Lastige keuze zeg!!
Ja dit dus. Gemak is mooi, maar vaak hoef je niet eens heel veel in te leveren om het allemaal een stuk lokaler te houden. Ik kies steeds vaker voor de lokale, kleinschalige optie.
pi_221377291
Techno feodaliteit.

Internet is de leenheer in de 21e eeuw en Thuisbezorgd, Airbnb, Uber zijn de leenmannen die een deel van de winst willen zien.
.
pi_221377292
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Lastige keuze zeg!!
Ik bestel zelden iets online, eten heb ik de laatste 25 jaar maar 2 keer laten bezorgen, mijn grotere aankopen koop ik bij coolblue, voor de rest alles lokaal, en dan het liefst bij de zelfdstandige MKB'er echter veel mensen doen dit kennelijk niet.
pi_221377299
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:42 schreef Fer het volgende:
Techno feodaliteit.

Internet is de leenheer in de 21e eeuw en Thuisbezorgd, Airbnb, Uber zijn de leenmannen die een deel van de winst willen zien.
De laatste 2 zijn er vooral door de lokale politiek te corrumpteren en omkopen, die moet je dat kwalijk nemen.
pi_221377310
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 01:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Als we bestellen kijken we ook op thuisbezorgd en gaan dan naar de website van die zaak in kwestie zelf. Of bellen.
Doe ik met de Chinees hier om de hoek. Via de website zelf en afhalen _O_
Ook in moeilijke tijden.
pi_221377318
Ik haal af en bestel ter plaatse, heb ik tenminste even tijd om de Donald Duck en Autoweek te lezen :+
pi_221377347
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:13 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Klopt, ze hebben dat winner takes it all principe heel goed begrepen en goed uitgespeeld.

En ook ik heb voor thuisbezorgd gewerkt :D. Lang geleden, toen de commissie nog 13% was.
Ze hadden Jitse alleen nooit zolang ceo moeten houden, elke organisatiegrootte vereist een ander soort management en de miljarden die die vent verband heeft met internationale, met name Amerikaanse, expansie zijn echt idioot.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221377365
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
De laatste 2 zijn er vooral door de lokale politiek te corrumpteren en omkopen, die moet je dat kwalijk nemen.
Ach ja, daarvóór was TCA de grootste boevenbende, andere spelers, zelfde uitkomst.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221377371
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:52 schreef nostra het volgende:

[..]
Ach ja, daarvóór was TCA de grootste boevenbende, andere spelers, zelfde uitkomst.
TCA kwam vooral door Grijpink, maar goed de chauffeurs hadden toen feitelijk geen keuze en die zijn enorm genaaid kapot gemaakt door de politiek.
  zondag 19 juli 2026 @ 12:01:56 #77
33189 RM-rf
1/998001
pi_221377409
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 02:58 schreef 111210 het volgende:

[..]
Hier zitten er meerdere die gewoon dezelfde prijzen hanteren op hun eigen website als in de Thuisbezorgd app.

Ja dan is de keuze snel gemaakt om gewoon voor thuisbezorgd te kiezen.
Restaurants _mogen_ door hun contract met thuisbezorgd hun maaltijden niet goedkoper aanbieden, buiten die app.

Dat is de truc die die grote aanbieders uitnutten, als bijna-monopolist zijn de leveranciers wel gedwongen met hen te werken als bestelplatform…

Maar vervolgens hebben ze geen enkele onderhandelingspositie of -ruimte….
Vervolgens zijn ze een speelbal daarvan.

Hetzelfde natuurlijk met Amazon, EBay, Booking en _al_ die verkoopsplatformen die als “middle-man” werken.

Om die reden zou het nodig zijn dat de overheid beter reguleert, op basis van monopolie en anti-trust wetgevingen (of deze te versterken juist om de monopolies van online verkoopplatformen enigszins te breken)…

Iig die gedwongen prijsbinding zou niet meer toegestaan moeten zijn, dat restaurants buiten dat platform geen lagere prijzen of kortingen mogen aanbieden…
Tevens zou verplicht moeten worden dat de sorteer-algoritmes en regels open en transparant moeten zijn, dat hierbij niet toegestaan is dat op ondoorzichtige gronden aanbieders “weggedrukt” worden (iets dat Amazon zeer veel en op twijfelachtige gronden doet)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 19 juli 2026 @ 12:03:14 #78
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221377419
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 07:45 schreef 111210 het volgende:

[..]
Het is toch gewoon een service, anders had je nooit leuke plekjes gevonden en zat je zoals 30 jaar geleden gewoon in een goedkoop Bastion hotel aan de rand van de stad
Wat is daar mis mee?
Daar komt bij dat met name door abnb de huurprijzen enorm stijgen, waar de lokale bevolking last van heeft.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221377439
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Restaurants _mogen_ door hun contract met thuisbezorgd hun maaltijden niet goedkoper aanbieden, buiten die app.

Dat is de truc die die grote aanbieders uitnutten, als bijna-monopolist zijn de leveranciers wel gedwongen met hen te werken als bestelplatform…

Maar vervolgens hebben ze geen enkele onderhandelingspositie of -ruimte….
Vervolgens zijn ze een speelbal daarvan.

Hetzelfde natuurlijk met Amazon, EBay, Booking en _al_ die verkoopsplatformen die als “middle-man” werken.

Om die reden zou het nodig zijn dat de overheid beter reguleert, op basis van monopolie en anti-trust wetgevingen (of deze te versterken juist om de monopolies van online verkoopplatformen enigszins te breken)…

Iig die gedwongen prijsbinding zou niet meer toegestaan moeten zijn, dat restaurants buiten dat platform geen lagere prijzen of kortingen mogen aanbieden…
Tevens zou verplicht moeten worden dat de sorteer-algoritmes en regels open en transparant moeten zijn, dat hierbij niet toegestaan is dat op ondoorzichtige gronden aanbieders “weggedrukt” worden (iets dat Amazon zeer veel en op twijfelachtige gronden doet)
Je wilt zeggen dat ze met een pistool op hun hoofd worden gedwongen om lid te worden?
En lijkt me nogal wiedes dat als jij met een platform in zee gaat, je niet wel lekker de lusten van dit platform wilt accepteren, maar niet de lasten, zo werkt zaken doen nu eenmaal niet.
pi_221377461
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:42 schreef Fer het volgende:
Techno feodaliteit.

Het is voor de economie van een land denk ik op de lange duur niet goed als er steeds meer banen ontstaan in third party services, en steeds minder mensen daadwerkelijke diensten verlenen.
Tenzij je als land onmetelijke olie inkomsten hebt zoals Bahrein en alles door expats kunt laten doen.
Die luxe heb je niet in de EU
Vakman pur sang
pi_221377475
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het is voor de economie van een land denk ik op de lange duur niet goed als er steeds meer banen ontstaan in third party services, en steeds minder mensen daadwerkelijke diensten verlenen.
Tenzij je als land onmetelijke olie inkomsten hebt zoals Bahrein en alles door expats kunt laten doen.
Die luxe heb je niet in de EU
Je gaat het pas zien als je het voelt, de huidige jonge generatie denkt over helemaal niks na, behalve hun zelf, ik merk dat in kleine dingen, bijvoorbeeld hoe men hun fiets neerzet, lekker overdwars voor de deur bij de supermarkt, want dan kunnen ze zelf snel naar binnen, dat er iemand met een rollator of rolstoel niet meer langs kan zien ze niet in, het erge is dat het niet eens asociaal gedrag is, het is simpelweg dat ze er niet eens over nadenken. Maar de volgende Economische klap zal ze hard raken en dan gaan ze misschien eens nadenken over hoe zaken echt werken.
pi_221377484
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:12 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je gaat het pas zien als je het voelt, de huidige jonge generatie denkt over helemaal niks na, behalve hun zelf, ik merk dat in kleine dingen, bijvoorbeeld hoe men hun fiets neerzet, lekker overdwars voor de deur bij de supermarkt, want dan kunnen ze zelf snel naar binnen, dat er iemand met een rollator of rolstoel niet meer langs kan zien ze niet in, het erge is dat het niet eens asociaal gedrag is, het is simpelweg dat ze er niet eens over nadenken. Maar de volgende Economische klap zal ze hard raken en dan gaan ze misschien eens nadenken over hoe zaken echt werken.
Snap je nu een beetje waar ik heen wou?
Vakman pur sang
pi_221377503
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Snap je nu een beetje waar ik heen wou?
Ja en snap je nu ook dat ik niet noodzakelijk eens ben wat het bedrijfsmodel is?
pi_221377548
https://takeaway-restaura(...)estaurants_NL_NL.pdf

quote:
Gelijke-prijsgarantie
8.16 Gedurende de looptijd van de Overeenkomst moet je de Gelijke-prijsgarantie toepassen. Als je de
Gelijke-prijsgarantie schendt, wordt het verschil tussen de prijs als vermeld op het Platform en de
prijs die buiten het Platform wordt berekend:
i.
door ons aan jou in rekening gebracht; en
ii. door ons aan de Klant vergoed door middel van het verstrekken van een voucher.
Je past de prijzen, kortingen of anderszins op het Platform onmiddellijk aan de prijzen op je eigen
website en menu. We kunnen ook je prijzen, kortingen of anderszins op het Platform aanpassen aan
de prijzen op je eigen website en menu.
:')
acm heeft het te druk zeker :')
pi_221377706
Ik doe altijd mijn best om in mijn woonplaats direct op de site van het restaurant te bestellen als dat kan. Fuck Thuisbezorgd :')
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 19 juli 2026 @ 12:56:34 #86
117098 Hathor
Effe niet
pi_221377710
Ik maak trouwens regelmatig mee dat wanneer ik iets besteld heb via Thuisbezorgd, ze me bij de bezorging een foldertje in de hand drukken met het nadrukkelijke verzoek de volgende keer via hun eigen website te bestellen. Ze willen dus wel gebruik maken van de exposure die ze genieten via Thuisbezorgd maar manen hun klanten vervolgens wel aan het bij een volgende bestelling via henzelf te doen.

Doe ik verder niks mee trouwens. :P
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221377886
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:01 schreef RM-rf het volgende:
Met hotels op Booking boek ik altijd direct bij het hotel zelf en dan is het eigenlijk altijd goedkoper. Ook meer kans op extraatjes zoals ontbijtje erbij i.p.v. extra ervoor betalen, etc. Dus weet niet of het contractueel ook zo werkt bij Booking met die prijzen die gelijjk moeten zijn...
Ik merk dat hotels er altijd blij mee zijn als ik direct bij ze boek, rennen ze toch net ietsje harder als je een verzoekje hebt e.d.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221378444
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 10:55 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het is geen website, het is een platform waar honderden engineers dagelijks aan werken, ga jij die vrijwillegers vinden? Kan me herinneren dat KHN zijn eigen "platform" ging maken, ze hebben daadwerkelijk geen idee, alsof FOK zijn eigen F1 team gaat runnen omdat een auto bouwen toch niet zo moeilijk kan zijn.
Het is een eenvoudige webapplicatie. Niet meer dan dat. Waarom moet dat zoveel kosten? Die honderden engineers werken aan zaken die maar een beperkt groepje klanten daadwerkelijk afnemen. Een shoarmazaak hoeft geen blinkende website, hooguit een landingspagina met menukaart.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221378525
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 13:46 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Het is een eenvoudige webapplicatie. Niet meer dan dat. Waarom moet dat zoveel kosten? Die honderden engineers werken aan zaken die maar een beperkt groepje klanten daadwerkelijk afnemen. Een shoarmazaak hoeft geen blinkende website, hooguit een landingspagina met menukaart.
Nou dan zullen al die shoarmazaken dat vast wel doen toch? Of zullen er andere goede redenen zijn waarom ze toch liever bij thuisbezorgt aansluiten? :') :') :')
  zondag 19 juli 2026 @ 13:51:49 #90
117098 Hathor
Effe niet
pi_221378616
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 13:11 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Met hotels op Booking boek ik altijd direct bij het hotel zelf en dan is het eigenlijk altijd goedkoper. Ook meer kans op extraatjes zoals ontbijtje erbij i.p.v. extra ervoor betalen, etc. Dus weet niet of het contractueel ook zo werkt bij Booking met die prijzen die gelijjk moeten zijn...
Ik merk dat hotels er altijd blij mee zijn als ik direct bij ze boek, rennen ze toch net ietsje harder als je een verzoekje hebt e.d.
Je trapt in ieder geval niet in die verkooppraatjes van dat rete irritante Trivago, dat is een goed begin.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221378975
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 13:51 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je trapt in ieder geval niet in die verkooppraatjes van dat rete irritante Trivago, dat is een goed begin.
Of bepaalde cadeaukaarten voor hotelovernachting, die ze dan voor veel duurder verkopen dan dat de kamer kost.
pi_221379035
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:12 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hahaha. Je hebt niet perse ongelijk, maar een stukje humoristische zelfreflectie is ook zinnig. Want je klinkt wel oud.
pi_221379052
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 14:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hahaha. Je hebt niet perse ongelijk, maar een stukje humoristische zelfreflectie is ook zinnig. Want je klinkt wel oud.
Nee hoor ik sta bol van zelfreflectie en het is ook geen mopperen, het is meer iets dat ik constateer, soms spreek ik ze er op aan, en dan krijg je meestal ook geen antwoord terug maar meer iets van: Waar heb je het in godsnaam over? Ik neem het verder ook niet kwalijk, het is een beetje de tijd dat veel van hen eigenlijk nooit echt een zware economische crisis/oorlog heeft mee gemaakt.
pi_221379055
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 14:30 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee hoor ik sta bol van zelfreflectie en het is ook geen mopperen, het is meer iets dat ik constateer, soms spreek ik ze er op aan, en dan krijg je meestal ook geen antwoord terug maar meer iets van: Waar heb je het in godsnaam over? Ik neem het verder ook niet kwalijk, het is een beetje de tijd dat veel van hen eigenlijk nooit echt een zware economische crisis/oorlog heeft mee gemaakt.
Jij had als puber al helemaal het leven door?
pi_221379064
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 14:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Jij had als puber al helemaal het leven door?
Best wel ja, maar dat lag eer aan mijn interesses en opvoeding, maar voor duidelijk hebben we het niet over pubers maar zeg maar de leeftijd 25-30
  zondag 19 juli 2026 @ 14:31:43 #96
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221379065
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 13:48 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nou dan zullen al die shoarmazaken dat vast wel doen toch? Of zullen er andere goede redenen zijn waarom ze toch liever bij thuisbezorgt aansluiten? :') :') :')
Naamsbekendheid en gemak.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221379069
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 14:31 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Naamsbekendheid en gemak.
Nog maar niet te spreken dat je hoeft aan te melden, of een betaalsysteem in te richten.
pi_221379081
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 14:31 schreef raptorix het volgende:

[..]
Best wel ja, maar dat lag eer aan mijn interesses en opvoeding, maar voor duidelijk hebben we het niet over pubers maar zeg maar de leeftijd 25-30
Ah oke. Tja, dat is dan voor iedereen anders :)
  zondag 19 juli 2026 @ 14:37:37 #99
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221379125
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 14:32 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nog maar niet te spreken dat je hoeft aan te melden, of een betaalsysteem in te richten.
Betaalsysteem is toch redelijk eenvoudig tegenwoordig? Zelfs op de markt kun je al met van die pinapplicaties werken. Een samenwerking met Ideal/Weroo zal vast niet zo lastig zijn, daar zijn ze voor ontworpen. Het is vooral dat mensen uit gemak snel de app weten te openen en dan kunnen kiezen ipv dat ze eerst moeten bedenken wat ze willen eten en dan gaan zoeken naar een geschikte leverancier.
  zondag 19 juli 2026 @ 14:40:53 #100
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221379177
Het is hetzelfde als de illegale streammarkt. Ik heb liever alles onder 1 paraplu zoals bij Goojara dan dat ik eerst moet gaan bedenken wat ik wil kijken, dan moet kijken welke streamingservice deze serie aanbiedt en me dan vervolgens moet gaan aanmelden en moet gaan betalen. Thuisbezorgd is een legale Goojara.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')