Inderdaad. Het is “dit topic”.quote:
Dan stond je nu op de voorpagina van alle kranten in Europa en waren er demonstraties.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:25 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zeg als Blanke maar eens dat iedereen met een kleurtje naar achteren moet. Dan is het dit maal 100.
Met je 'vrouw met een afwijkende mening'![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:31 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dan stond je nu op de voorpagina van alle kranten in Europa en waren er demonstraties.
'Afwijkende mening'.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Een vrouw met een afwijkende mening doet een oproep waar veel mensen het niet mee eens zijn. Wat ik op zich wel kan begrijpen, de oproep was niet heel best.
Echter rechtvaardigt dat niet
[..]
Of een aantal posts die in dit topic worden geplaatst.
Ook wel opmerkelijk dat NU.nl haar optreden niet als racistisch benoemd. Zo hypocriet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Constant krijsen over vermeend racisme, maar als er dan eens echt racisme de kop op steekt moet er niet zo heftig op gereageerd worden.
Racisme is blijkbaar dus prima als het maar in jouw straatje ligt, helder. Had die Orwell toch gelijk mbt wie er in de praktijk het hardst valt voor de partij-propaganda.
Daarom mijd ik die site ook als de pest en heb ik m'n account opgezegd. Het is een <Knip>links wappiebroeinest daar, allang niet meer serieus te nemen als serieuze nieuwsbron.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:48 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ook wel opmerkelijk dat NU.nl haar optreden niet als racistisch benoemd. Zo hypocriet.
Stel dat iemand nou eens riep dat alle mensen van kleur naar achteren moet.....quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Altijd maar uitgaan van woordenboekdefinities slaat natuurlijk nergens op![]()
Dat mijn oma weleens roept dat mannen kut zijn, maakt haar ook geen seksist.
Mensen zoeken natuurlijk gewoon fophef omdat het leuk is om verontwaardigd te doen. In de realiteit gebeurde dit soort acties vroeger ook en kraaide er niemand naar omdat men niet overal een probleem van maakte.
Ach, en haar producenten, platenmaatschappij, etc etc..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:33 schreef junkiesietze het volgende:
Haar vriend is ook zo "wit" als melk. Waarom heeft ze geen geliefde van kleur?
Haar vader denk ik ook?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:12 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ach, en haar producenten, platenmaatschappij, etc etc..
Allemaal blanke mannen...
Zou ze ook zo'n grote waffel tegen hun hebben?
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:54 schreef UitStraling het volgende:
Sophie verdiend het om middels een parachute in haar blote bips neer te dalen in een dorpje in de Democratische Republiek Congo.
Reken er maar niet op. Daarvoor moet je namelijk kunnen reflecteren en afgaande op haar reactie op 'social' media zit dat er niet in. Ligt altijd aan een ander. Dat soort volk leert nooit iets, dat kan je beter als verloren beschouwen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik hoop dat ze er nog lang spijt van heeft.
oh ja maar ondanks dat ze het niet snapt zullen er vast wel consequenties aan zitten. Denk niet dat dit de PR stunt is geweest die ze hoopte.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Daarvoor moet je namelijk kunnen reflecteren en afgaande op haar reactie op 'social' media zit dat er niet in. Ligt altijd aan een ander. Dat soort volk leert nooit iets, dat kan je beter als verloren beschouwen.
Ja, maar die consequenties zijn de schuld van anderen. Dat heeft niets met haar gedrag te maken, mensen zijn gewoon stom! Dus spijt? Ik denk het niet. Maar goed, ik ken haar verder niet dus ik kan er volkomen naast zitten natuurlijk. Denk het niet, maar het kan. Laten we het hopenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
oh ja maar ondanks dat ze het niet snapt zullen er vast wel consequenties aan zitten. Denk niet dat dit de PR stunt is geweest die ze hoopte.
Dat kind mist wel meer; werkende hersencellenquote:Sophie Straat mist "publieke solidariteit"
Wel van tevoren doorgesmeerd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 13:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Jij wilt ook naakt gedropt worden in een dorp in Congo? Oke...
Was toen wel lachen met al die Tumblrina'squote:Op woensdag 15 juli 2026 14:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
In de jaren 00 en begin jaren 10 lachten we om idiote types als Sophie Straat aan de extreem linkse kant en Thierry Baudet aan de andere kant. Het probleem is dat een deel van de samenleving zowel extreem links als extreem rechts is gaan onarmen.
Ik weet nog goed dat types als Gretta Duisenberg enerzijds en Constant Kusters anderzijds terecht vierkant werden uitgelachen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Was toen wel lachen met al die Tumblrina'sjammer dat ze het niet bij online hielden
Nee. Dat komt op hetzelfde neer. Mannen naar achteren.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:12 schreef Koekoekmakto het volgende:
vrouwen en queers naar vooruh...', en daarna 'witte mannen naar achteruh...' Een behoorlijk verschil.
Ik steek hem nog liever in een blender.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:23 schreef BeriBeri het volgende:
Het liefste wil ze gewoon een blanke sabel in die behaarde poes
Nee, is niet hetzelfde. Tekstueel, intentioneel en qua resultaat. Bevoordeling A is niet benadeling B.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:34 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Nee. Dat komt op hetzelfde neer. Mannen naar achteren.
Dikke middelvinger voor dat gestoord wijf. En iedereen die net zo denkt.
Mooi. Dan zijn we ook van het gejank af wanneer een werkgever een Blanke bevoorrecht wanneer deze op een vacature solliciteert.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:55 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Nee, is niet hetzelfde. Tekstueel, intentioneel en qua resultaat. Bevoordeling A is niet benadeling B.
Dit.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:34 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Nee. Dat komt op hetzelfde neer. Mannen naar achteren.
Dikke middelvinger voor dat gestoord wijf. En iedereen die net zo denkt.
Bijna. Formeel en informeel moet je ook nog meenemen in dit verhaal. Dat mensen bij gelijke geschiktheid eerder hun peers kiezen is bekend. Dat is een informele voorkeur. Om eerlijker om te gaan met de beschikbare banen bedenk je dan formele correcties zoals bijvoorbeeld een voorkeursbeleid. Bij gelijke geschiktheid iemand uit een andere groep. Ik zou als recruiter sowieso een minderheid aannemen. Die hebben meer weerstand en zijn sensitiever. Dat is een extra skill die geprivilegieerden minder hebben kunnen ontwikkelen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:59 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Mooi. Dan zijn we ook van het gejank af wanneer een werkgever een Blanke bevoorrecht wanneer deze op een vacature solliciteert.
Want bevoordeling A is niet benadeling B.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:09 schreef Koekoekmakto het volgende:
Ik zou als recruiter sowieso een minderheid aannemen. Die hebben meer weerstand en zijn sensitiever. Dat is een extra skill die geprivilegieerden minder hebben kunnen ontwikkelen.
Gaan we weer. Zelfvoldaan afblaffen no.134 met 'knettergek'. Out of munition.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:10 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
![]()
Net zo knettergek als dit wijf dus.
Nee, knettergekke figuren zoals jij die discriminatie/racisme tegenover blanken helemaal prima vinden, maar meteen staan te stampvoeten als het andersom is zijn echt niks waard. Ook niet het reageren verder.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:17 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Gaan we weer. Zelfvoldaan afblaffen no.134 met 'knettergek'. Out of munition.
<Knip>quote:Ik zou als recruiter sowieso een minderheid aannemen
Dit zit binnenkort echt in elk NPO programma te janken hoor, met instemmende Eva's etc die het allemaal zooo enorm abject vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:30 schreef VEM2012 het volgende:
Goh, geen publieke bijval als je openlijk racist bent. Wat raar!
Plaat voor haar kop.
O, op facebook zie ik heel veel mentaal gestoorden die het helemaal normaal vinden, want dan voelen die verachtelijke ‘witte’ mannen het ook eens hoe het is.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit zit binnenkort echt in elk NPO programma te janken hoor, met instemmende Eva's etc die het allemaal zooo enorm abject vinden.
Ze kan idd op weinig solidariteit rekenen met dit soort rare fratsenquote:
Wat een gast.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:02 schreef PurifieR het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een racist en een vuile leugenaar in een zelfs.
Oefquote:Op woensdag 15 juli 2026 17:30 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
De rest van de wereld ziet het vooral voor wat het is; je bent een racist.
Het is letterlijk wat het isquote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:55 schreef Mikeytt het volgende:
Mensen die doen alsof dit racistisch was
Tevens solidariteit voor wat? Dit is zo'n typische witte vrouwen groenlinks feministenactie die nergens op slaatDe Dolle Mina's van vroeger zouden zich hier voor schamen.
Ah, jij spreekt voor de rest van de wereld, almachtige.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:30 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
De rest van de wereld ziet het vooral voor wat het is; je bent een racist.
Of blanke mannen ff naar achteren willen, kunnen anderen er voorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |