Do as I say but not as I do-ziektegenotquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:33 schreef junkiesietze het volgende:
Haar vriend is ook zo "wit" als melk. Waarom heeft ze geen geliefde van kleur?
Wat voor een intense cuck ben je dan, als je een vriendje van zo'n iemand bent. Waarschijnlijk gaat die naar de white guilt praatgroep, vraagt die om consent iedere keer als hij haar wil aanraken, leest die allemaal feministische literatuur en drinkt die havermelkcapuccino.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:33 schreef junkiesietze het volgende:
Haar vriend is ook zo "wit" als melk. Waarom heeft ze geen geliefde van kleur?
"Een afwijkende mening". Wat laat je je weer kennen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Een vrouw met een afwijkende mening doet een oproep waar veel mensen het niet mee eens zijn. Wat ik op zich wel kan begrijpen, de oproep was niet heel best.
Echter rechtvaardigt dat niet
[..]
Of een aantal posts die in dit topic worden geplaatst.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Een vrouw met een afwijkende mening doet een oproep waar veel mensen het niet mee eens zijn.
Backlash en tegenspraak, prima.quote:
I agree.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Backlash en tegenspraak, prima.
doodsbedreigingen en dergelijke, not so much.
Gewoon wat afwijkende meningen, moeten we niet te moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mensen die van nature geen pigment kunnen aanmaken en dus helemaal wit zijn met lichtblond haar. Albino's.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:52 schreef Haags het volgende:
Wat zijn witte mannen
Blanke mannen ken ik wel.
"Afwijkende mening"quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Een vrouw met een afwijkende mening doet een oproep waar veel mensen het niet mee eens zijn. Wat ik op zich wel kan begrijpen, de oproep was niet heel best.
[..]
Zeg als Blanke maar eens dat iedereen met een kleurtje naar achteren moet. Dan is het dit maal 100.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is “dit topic”.quote:
Dan stond je nu op de voorpagina van alle kranten in Europa en waren er demonstraties.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:25 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zeg als Blanke maar eens dat iedereen met een kleurtje naar achteren moet. Dan is het dit maal 100.
Met je 'vrouw met een afwijkende mening'![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:31 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dan stond je nu op de voorpagina van alle kranten in Europa en waren er demonstraties.
'Afwijkende mening'.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook wel opmerkelijk dat NU.nl haar optreden niet als racistisch benoemd. Zo hypocriet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Constant krijsen over vermeend racisme, maar als er dan eens echt racisme de kop op steekt moet er niet zo heftig op gereageerd worden.
Racisme is blijkbaar dus prima als het maar in jouw straatje ligt, helder. Had die Orwell toch gelijk mbt wie er in de praktijk het hardst valt voor de partij-propaganda.
Daarom mijd ik die site ook als de pest en heb ik m'n account opgezegd. Het is een <Knip>links wappiebroeinest daar, allang niet meer serieus te nemen als serieuze nieuwsbron.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:48 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ook wel opmerkelijk dat NU.nl haar optreden niet als racistisch benoemd. Zo hypocriet.
Stel dat iemand nou eens riep dat alle mensen van kleur naar achteren moet.....quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Altijd maar uitgaan van woordenboekdefinities slaat natuurlijk nergens op![]()
Dat mijn oma weleens roept dat mannen kut zijn, maakt haar ook geen seksist.
Mensen zoeken natuurlijk gewoon fophef omdat het leuk is om verontwaardigd te doen. In de realiteit gebeurde dit soort acties vroeger ook en kraaide er niemand naar omdat men niet overal een probleem van maakte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |