SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Aron! - Not For A Lack Of Trying
Ik zou zweren dat ik dit al eerder had gehoord, maar dat zal dan wel niet.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Recent draaide ik het nummer Shiny Stockings van Aron! (met uitroepteken). Er is nu een opvolger. Een vrij rustig liedje weer (sorry MadMaster).Aron! - Not For A Lack Of Trying
Het laatste (helemaal) nieuwe nummer van de uitzending. Er komt zo ook nog een verzoekje aan.
Ongeveer 21:30 uurquote:Op maandag 13 juli 2026 21:04 schreef Melting het volgende:
Tot hoe laat draai je, DJ11?
Ik heb een slechte nacht achter de rug, dus ga op tijd plat.
Een bizarre timing om het topic binnen te komen, wetende dat Röyksopp in het Noors een soort paddenstoel is. Welkom terugquote:
Röyksopp - Eple
Wow ja.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een bizarre timing om het topic binnen te komen, wetende dat Röyksopp in het Noors een soort paddenstoel is. Welkom terugRöyksopp - Eple
Ik vond het wel tijd voor iets Noors in verband met de voetbalprestaties en hoe de Noren reclame hebben gemaakt voor hun land.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Sinds ik de appelbomen in Normandië in bloei heb zien staan, associeer ik dit altijd met dat beeld…
Andrew Gold - Lonely Boy
Dizzy Mizz Lizzy - I Like Surprises
quote:Op maandag 13 juli 2026 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Jammer dan, Brother52 wél. Uiteindelijk komt het toch altijd weer als een verrassingDizzy Mizz Lizzy - I Like Surprises
Pet Shop Boys - It Always Comes As A Surprise
Lola Young - From Down Here
Oh ja, deze vond ik mooi.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben een beetje uitgelopen door de wat langere nummersNog drie te gaan. Ik heb flink lopen schrappen, maar deze moest toch nog wel even in de herhaling...
Ik vind dit toch wel met afstand haar beste nummer tot dusver. Ze heeft ook verscheidene nummers gemaakt die beter zijn dan het nogal saaie Messy, wat dan een megahit wordt. Ik snap het soms echt niet...quote:
Overigens kwam deze in de plaats van een ander PSB-nummer, dus het was niet extra of zo. Vanwege het verrassingselement koos ik deze.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee of Symphonic die jingle nog meekreeg, maar ach.... Hoe dan ook: deze albumtrack uit 1996 ging ik drie uitzendingen geleden draaien. Dat kwam er toen niet van. Vandaag ineens, zomaar, wél. Heel gek.Pet Shop Boys - It Always Comes As A Surprise
Hierna nog 3 nummers voor de boeg, al zijn twee daarvan behoorlijk lang...
Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart
John Williams - Welcome To Jurassic Park
Ik heb de films wel gezien, de muziek zegt me nog niet zoveel.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag werd bekend dat de acteur Sam Neill op 78-jarige leeftijd is overleden. Hij heeft in verscheidene films gespeeld, maar het bekendst is wellicht toch wel zijn hoofdrol in de film Jurassic Park. Ik eindig deze uitzending daarom met de titelmuziek van die film. De film is best goed, de muziek nog veel mooier.John Williams - Welcome To Jurassic Park
Bedankt voor het luisteren, welterustenquote:Op maandag 13 juli 2026 21:33 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, DJ11. Zaten een paar leuke nummers tussen.
Maar ik ga nu toch echt plat. Mijn ogen vallen dicht.![]()
Fijne avond nog allemaal en welterusten voor straks.
Welterusten Melting. Hopelijk een betere nacht voor je.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:33 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, DJ11. Zaten een paar leuke nummers tussen.
Maar ik ga nu toch echt plat. Mijn ogen vallen dicht.![]()
Fijne avond nog allemaal en welterusten voor straks.
Het is de allermooiste filmmuziek die ik ken en staat hoog in m'n Top 250 allertijdenquote:Op maandag 13 juli 2026 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de films wel gezien, de muziek zegt me nog niet zoveel.
Het mooiste stuk komt eigenlijk straks pas. Dat is ook heel herkenbaar en ook vaak gebruikt bij ceremonies, zoals de sportman/vrouw van het jaar bij de NOS.quote:
Dank je wel DJ11 voor deze mooie show op deze voetballoze maandag.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Geen Final Countdown-jingle als slot; dat past gewoon niet. Bedankt voor het luisteren en voor de input
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 13 juli 2026 21:40 schreef livelink het volgende:
Het is mooi. Het geeft me niet de beleving van Jurrasic Park, waar ik vooral angstaanjagende achtervolgingen van op mijn netvlies heb.
Het heeft geholpen.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Melting. Hopelijk een betere nacht voor je.
Welkom Bos.quote:
En welkom livelink.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als MJ. Mijn man gaat vanavond naar die film. Hij vond het raar dat ik niet meeging.
Vond je de film niet leuk?quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als MJ. Mijn man gaat vanavond naar die film. Hij vond het raar dat ik niet meeging.
Welke film?quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
Ik vind MJ niet leuk. Ik heb nu alweer te veel ooh en aah gehoord.quote:
Oei... en dan val je binnen bij dit nummer.quote:
Oh, ik denk ook niet dat ik die in de bios wil zien..quote:
Ged bezig!quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh, ik denk ook niet dat ik die in de bios wil zien..
Vandaag weer een flinke postronde gefietst van ong 30 km. (inclussief Zittard , gehucht bij Veldhoven)
quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Danny de Munk ik voel me zo verdomd alleen
quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is "alone/alleen" het thema van de avond?
Eindelijk!quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:06 schreef MadMaster het volgende:
De 3 airco units hangen aan de muur, morgen is de koppeling aan de centrale unit en de afmontage aan de beurt…
Nog 1 nachtje minder dus, en vanaf dan genieten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:06 schreef MadMaster het volgende:
De 3 airco units hangen aan de muur, morgen is de koppeling aan de centrale unit en de afmontage aan de beurt…
Hitte is gewoon niet leuk. Tegen kou kun je je nog enigzins kleden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Ik dacht deze keer beter tegen de hitte te kunnen (en dat denk ik nog steeds), maar ik ben wel moe en dat komt volgens mij wel door de hitte.
De warmte went wel, maar ook ik ben moe.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Ik dacht deze keer beter tegen de hitte te kunnen (en dat denk ik nog steeds), maar ik ben wel moe en dat komt volgens mij wel door de hitte.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
En mijn zoon heeft zijn propedeuse gehaald![]()
Zijn herkansing van het 40 graden debacle nu wel goed gegaan. Wel een opluchting ook.
Ja, slecht slapen is wel slopend.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De warmte went wel, maar ook ik ben moe.
3 Dagen training achter de rug en slecht geslapen wegens nekklachten.
Een nieuw aangeschaft hoofdkussen werkt helaas niet…
Ik kan een Thaise massage aanraden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De warmte went wel, maar ook ik ben moe.
3 Dagen training achter de rug en slecht geslapen wegens nekklachten.
Een nieuw aangeschaft hoofdkussen werkt helaas niet…
Voor de herkansing een 7,6 (1e tentamen had hij een 4,3 en zat hij boven het gemiddelde). Was ook zijn enige onvoldoende en herkansing van dit jaar.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Wat voor punt had hij gehaald?
Mooi punt. En nu vakantie.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor de herkansing een 7,6 (1e tentamen had hij een 4,3 en zat hij boven het gemiddelde). Was ook zijn enige onvoldoende en herkansing van dit jaar.
Massage is misschien wel een idee, maar geen Thaise…quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan een Thaise massage aanraden.
Wat goed! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
En mijn zoon heeft zijn propedeuse gehaald![]()
Zijn herkansing van het 40 graden debacle nu wel goed gegaan. Wel een opluchting ook.
Is wel pijnlijk, maar ja.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Massage is misschien wel een idee, maar geen Thaise…
Dan maar extra genieten van de tijd dat het helpt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen gaat de fysio me weer martelen. De vorige keer was echt heftig, maar het helpt wel (tijdelijk)
Lekker hè?quote:
Sterkte. Ik was gisteren voor het eerst in mijn leven zo'n beetje in een sportschool. Ook voor het eerst van mijn leven krachttraining gedaan. Het was niet heel leuk en wel heel warm. Maar goed, waarschijnlijk wel nodig.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen gaat de fysio me weer martelen. De vorige keer was echt heftig, maar het helpt wel (tijdelijk)
Je kiest ook niet zo'n best moment uit met die hitte.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Sterkte. Ik was gisteren voor het eerst in mijn leven zo'n beetje in een sportschool. Ook voor het eerst van mijn leven krachttraining gedaan. Het was niet heel leuk en wel heel warm. Maar goed, waarschijnlijk wel nodig.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Huey LEWIS AND THE NEWS - Power of Love
Valt wel mee. Ik had het erger verwacht.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kiest ook niet zo'n best moment uit met die hitte.
Geen spierpijn vandaag?
Bosch accugeval.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb vanmiddag de uitgebloeide lavendel afgeknipt en door het hele huis in vaasjes en schaaltjes neergezet. Ruikt echt zo lekker. Daarnet heb ik de struikjes helemaal gekortwiekt met m’n Bosch accugeval
quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb vanmiddag de uitgebloeide lavendel afgeknipt en door het hele huis in vaasjes en schaaltjes neergezet. Ruikt echt zo lekker. Daarnet heb ik de struikjes helemaal gekortwiekt met m’n Bosch accugeval
Dat scheelt dan.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik had het erger verwacht.
Ziet er wel goed hanteerbaar uit.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Deze https://www.praxis.nl/tui(...)TEAQYBCABEgLuGPD_BwE
Yup, die korte is perfect voor de lavendel. De lange zou ik voor de hagen gebruiken, maar tot nu toe nog niet gedaanquote:
Ik hield me in, ik weet dat jij wel een fan van ze bent…quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een van de zwakkere zelfs imo
Ja, ik skip dit nummer wel eens op Spotify enzo. Ik ben ook vooral fan van hun jaren 70 werk (Dus voor mijn geboorte)quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hield me in, ik weet dat jij wel een fan van ze bent…
Ik kan me herinneren dat Killer Queen als single uitkwam, dat vond ik een heel bijzondere plaat.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik skip dit nummer wel eens op Spotify enzo. Ik ben ook vooral fan van hun jaren 70 werk (Dus voor mijn geboorte)
Ja, ik las het net. Ik hoorde zo duidelijk Robert Palmer.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zingt het wel en laat zich begeleiden door wat afvalligen van Duran Duran…
quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tom Petty and Heartbreakers - Refugee
Dat zou zomaar eens kunnenquote:Op donderdag 16 juli 2026 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul Young - Love of the Comon people ??
Ja..... 12"quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul Young - Love of the Comon people ??
quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Starship Nothings gonna stop us now
Ook wel een soort van slagschipquote:Op donderdag 16 juli 2026 20:03 schreef MadMaster het volgende:
O nee, dat was Samantha Fox met die titel…
Ik ben gezakt van de 6e plaats naar de 17e plaats.quote:
Ik doe gelukkig niet mee aan een pool, anders had ik waarschijnlijk ook heel erg slecht gescoord.quote:
Ja, Symph kan er wat van.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor nu eigenlijk voor het eerst dat zeikerige fluitorgeltje op de achtergrond…
Nee, ik doe het ook slecht. Ik had alleen wel Argentinië voorspeld als kampioen, dus ik kan nog punten halen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben gezakt van de 6e plaats naar de 17e plaats.
Doe jij het beter?
Hier is het ook gewoon voor de lol, maar ik ging erg slecht.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Helaas geen cent ingezet met die voorspelling…
Behalve het voorspellen van de finale heb ik niet meegedaan aan poultjes…quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier is het ook gewoon voor de lol, maar ik ging erg slecht.
Wij spelen ook voor de lol.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier is het ook gewoon voor de lol, maar ik ging erg slecht.
En wie denk je dan dat er wint?quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Behalve het voorspellen van de finale heb ik niet meegedaan aan poultjes…
Dus je kan nog winnen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij ons op het werk is het ook redelijk voor de lol. Wel zijn er prijzen die zijn gesigneerd/mogelijk gemaakt door André Ooijer. hij zit tegenwoordig in zaken en zijn bedrijf werkt met ons bedrijf samen...
Ik sta nu tweede en mijn voorspelde wereldkampioen zit er nog in....![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je kan nog winnen.
Of win je ook als je als 2e eindigt?
Er zijn meerdere prijzen beschikbaar, ook voor een random plaats....quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je kan nog winnen.
Of win je ook als je als 2e eindigt?
Dat doe je goed.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij ons op het werk is het ook redelijk voor de lol. Wel zijn er prijzen die zijn gesigneerd/mogelijk gemaakt door André Ooijer. hij zit tegenwoordig in zaken en zijn bedrijf werkt met ons bedrijf samen...
Ik sta nu tweede en mijn voorspelde wereldkampioen zit er nog in....![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:21 schreef brother52 het volgende:
Zeg, zoveel eieren leggen die dames nou ook weer niet.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hot CHocolate - It Started with a Kiss
quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:22 schreef livelink het volgende:
Hot Chocolate - It started with a kiss
Je kunt een omelet gaan bakken.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:21 schreef brother52 het volgende:
Zeg, zoveel eieren leggen die dames nou ook weer niet.
Wel 20 als het moet... en heb ik nog genoeg over voor een paar quiches.quote:
Hoelang zit je daar nog?quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel 20 als het moet... en heb ik nog genoeg over voor een paar quiches.
Een week of 3.quote:
Oe, lekker…quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een week of 3.
Ik ga denk ik maar een rechthoekige pan kopen en leren hoe je een tamagoyaki maakt.
Ja, eens met de eerste twee punten. Concerten heb ik nooit gezien van haar.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Mooie vrouw, oersaai qua songs en tijdens concerten…
Ik maar één, in 1984 bij Veronica's Rock Night.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eens met de eerste twee punten. Concerten heb ik nooit gezien van haar.
Is dat de componistenbuurt?quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier in de buurt is de Chopinlaan![]()
Ja, maar eigenlijk zijn er 2 componistenbuurten... Ik woon in de minder slechte...quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk zijn er 2 componistenbuurten... Ik woon in de minder slechte...
quote:
85 miljoen x beterquote:Op donderdag 16 juli 2026 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pointer Sisters deden dit toch beter wmb
Fleetwood is sws erg prettig. Ook de Peter Green eraquote:
quote:Op maandag 13 juli 2026 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben een beetje uitgelopen door de wat langere nummersNog drie te gaan. Ik heb flink lopen schrappen, maar deze moest toch nog wel even in de herhaling...
Eén keer raden wat deze week de Topsong is op NPO Radio 2quote:
Vooraf-track: 18:26 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Fingers Crossed
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldes
Nee, nog niks hierquote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:30 schreef DJ11 het volgende:
Na een server-reset hoop ik dat het nu goed gaat. We gaan het zien. Ik draai eerst de vooraf-track, daarna start de uitzending (met één nummer minder)
• Mokado - The Roof//1:12AM
Agnes - Fingers Crossed (Until Dawn extended remix)
Al tig keer gerefreshd. Andere browser is lastig.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb wel signaal. Even refreshen of andere browser proberen?
Dat snap ik dan ook niet. Ik heb zelf wel gewoon signaal als ik Edge probeer. Die heb ik altijd als check open staan. Soms helpt Ctrl+F5 of het weggooien van cookies.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Al tig keer gerefreshd. Andere browser is lastig.
Tja, ik heb gelukkig nu geluid dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:39 schreef DJ11 het volgende:
Vreemd. Ik heb verder geen oplossingen bij de hand....
Kim Wilde - Kids In America (Luke Mornay remix)
Zeker. Ik had 'm trouwens uitgekozen vanwege het laatste voetbalweekend van dit WK...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:43 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat de Kids in America betere keuzes gaan maken dan hun ouders.
Speelburg - Crash & Burn
Noel Gallagher's High Flying Birds - Think Of A Number (Pet Shop Boys Magic Eye 12-inch remix)
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:51 schreef DJ11 het volgende:
Denk aan een nummer. Dan hoor je hierna of je het goede nummer had...Noel Gallagher's High Flying Birds - Think Of A Number (Pet Shop Boys Magic Eye 12-inch remix)
Dat is grappig, want ik dacht echt aan 5quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is een liedje dat eigenlijk in uitzending 555 had moeten zitten
Lou Bega - Mambo No. 5 (A Little Bit Of...) (extended mix)
Dan zal het niet warm geweest zijn. Of het was in een land ver wegquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:05 schreef livelink het volgende:
De laatste keer dat ik naar het strand ben geweest was in december.
Het was niet warm, nee. En ik was niet op mijn best. Het was een wandeling naar het strand. En toen we er waren (en dus naar beneden moesten richting strand) had ik er geen zin meer in. Het idee dat ik daarna weer omhoog moest en dat we nog helemaal terug moesten hield me tegen. Dus technisch gezien ben ik niet eens op het strand geweest, want ik ben boven blijven wachten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan zal het niet warm geweest zijn. Of het was in een land ver weg
Gabriel Rios - Broad Daylight
Oei... Hopelijk heb je nog wel een beetje van de frisse zeelucht kunnen genieten?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was niet warm, nee. En ik was niet op mijn best. Het was een wandeling naar het strand. En toen we er waren (en dus naar beneden moesten richting strand) had ik er geen zin meer in. Het idee dat ik daarna weer omhoog moest en dat we nog helemaal terug moesten hield me tegen. Dus technisch gezien ben ik niet eens op het strand geweest, want ik ben boven blijven wachten.
Beck - In The Night
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei... Hopelijk heb je nog wel een beetje van de frisse zeelucht kunnen genieten?
Was iets te kabbelend voor mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Deze artiest bewijst steeds weer dat hij een muzikale duizendpoot is. Het kan met hem echt alle kanten op. Vandaag gaat -ie op de ingetogen toer:Beck - In The Night
Charlie Noordewier - Joy And Despair| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |