quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Huey LEWIS AND THE NEWS - Power of Love
Valt wel mee. Ik had het erger verwacht.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kiest ook niet zo'n best moment uit met die hitte.
Geen spierpijn vandaag?
Bosch accugeval.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb vanmiddag de uitgebloeide lavendel afgeknipt en door het hele huis in vaasjes en schaaltjes neergezet. Ruikt echt zo lekker. Daarnet heb ik de struikjes helemaal gekortwiekt met m’n Bosch accugeval
quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb vanmiddag de uitgebloeide lavendel afgeknipt en door het hele huis in vaasjes en schaaltjes neergezet. Ruikt echt zo lekker. Daarnet heb ik de struikjes helemaal gekortwiekt met m’n Bosch accugeval
Dat scheelt dan.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik had het erger verwacht.
Ziet er wel goed hanteerbaar uit.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Deze https://www.praxis.nl/tui(...)TEAQYBCABEgLuGPD_BwE
Yup, die korte is perfect voor de lavendel. De lange zou ik voor de hagen gebruiken, maar tot nu toe nog niet gedaanquote:
Ik hield me in, ik weet dat jij wel een fan van ze bent…quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een van de zwakkere zelfs imo
Ja, ik skip dit nummer wel eens op Spotify enzo. Ik ben ook vooral fan van hun jaren 70 werk (Dus voor mijn geboorte)quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hield me in, ik weet dat jij wel een fan van ze bent…
Ik kan me herinneren dat Killer Queen als single uitkwam, dat vond ik een heel bijzondere plaat.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik skip dit nummer wel eens op Spotify enzo. Ik ben ook vooral fan van hun jaren 70 werk (Dus voor mijn geboorte)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |