Ja, ik las het net. Ik hoorde zo duidelijk Robert Palmer.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zingt het wel en laat zich begeleiden door wat afvalligen van Duran Duran…
quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tom Petty and Heartbreakers - Refugee
Dat zou zomaar eens kunnenquote:Op donderdag 16 juli 2026 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul Young - Love of the Comon people ??
Ja..... 12"quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul Young - Love of the Comon people ??
quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Starship Nothings gonna stop us now
Ook wel een soort van slagschipquote:Op donderdag 16 juli 2026 20:03 schreef MadMaster het volgende:
O nee, dat was Samantha Fox met die titel…
Ik ben gezakt van de 6e plaats naar de 17e plaats.quote:
Ik doe gelukkig niet mee aan een pool, anders had ik waarschijnlijk ook heel erg slecht gescoord.quote:
Ja, Symph kan er wat van.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor nu eigenlijk voor het eerst dat zeikerige fluitorgeltje op de achtergrond…
Nee, ik doe het ook slecht. Ik had alleen wel Argentinië voorspeld als kampioen, dus ik kan nog punten halen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben gezakt van de 6e plaats naar de 17e plaats.
Doe jij het beter?
Hier is het ook gewoon voor de lol, maar ik ging erg slecht.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Helaas geen cent ingezet met die voorspelling…
Behalve het voorspellen van de finale heb ik niet meegedaan aan poultjes…quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier is het ook gewoon voor de lol, maar ik ging erg slecht.
Wij spelen ook voor de lol.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier is het ook gewoon voor de lol, maar ik ging erg slecht.
En wie denk je dan dat er wint?quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Behalve het voorspellen van de finale heb ik niet meegedaan aan poultjes…
Dus je kan nog winnen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij ons op het werk is het ook redelijk voor de lol. Wel zijn er prijzen die zijn gesigneerd/mogelijk gemaakt door André Ooijer. hij zit tegenwoordig in zaken en zijn bedrijf werkt met ons bedrijf samen...
Ik sta nu tweede en mijn voorspelde wereldkampioen zit er nog in....![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je kan nog winnen.
Of win je ook als je als 2e eindigt?
Er zijn meerdere prijzen beschikbaar, ook voor een random plaats....quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je kan nog winnen.
Of win je ook als je als 2e eindigt?
Dat doe je goed.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij ons op het werk is het ook redelijk voor de lol. Wel zijn er prijzen die zijn gesigneerd/mogelijk gemaakt door André Ooijer. hij zit tegenwoordig in zaken en zijn bedrijf werkt met ons bedrijf samen...
Ik sta nu tweede en mijn voorspelde wereldkampioen zit er nog in....![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:21 schreef brother52 het volgende:
Zeg, zoveel eieren leggen die dames nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |