Het heeft geholpen.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Melting. Hopelijk een betere nacht voor je.
Welkom Bos.quote:
En welkom livelink.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als MJ. Mijn man gaat vanavond naar die film. Hij vond het raar dat ik niet meeging.
Vond je de film niet leuk?quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als MJ. Mijn man gaat vanavond naar die film. Hij vond het raar dat ik niet meeging.
Welke film?quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
Ik vind MJ niet leuk. Ik heb nu alweer te veel ooh en aah gehoord.quote:
Oei... en dan val je binnen bij dit nummer.quote:
Oh, ik denk ook niet dat ik die in de bios wil zien..quote:
Ged bezig!quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh, ik denk ook niet dat ik die in de bios wil zien..
Vandaag weer een flinke postronde gefietst van ong 30 km. (inclussief Zittard , gehucht bij Veldhoven)
quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Danny de Munk ik voel me zo verdomd alleen
quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is "alone/alleen" het thema van de avond?
Eindelijk!quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:06 schreef MadMaster het volgende:
De 3 airco units hangen aan de muur, morgen is de koppeling aan de centrale unit en de afmontage aan de beurt…
Nog 1 nachtje minder dus, en vanaf dan genieten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:06 schreef MadMaster het volgende:
De 3 airco units hangen aan de muur, morgen is de koppeling aan de centrale unit en de afmontage aan de beurt…
Hitte is gewoon niet leuk. Tegen kou kun je je nog enigzins kleden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Ik dacht deze keer beter tegen de hitte te kunnen (en dat denk ik nog steeds), maar ik ben wel moe en dat komt volgens mij wel door de hitte.
De warmte went wel, maar ook ik ben moe.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Ik dacht deze keer beter tegen de hitte te kunnen (en dat denk ik nog steeds), maar ik ben wel moe en dat komt volgens mij wel door de hitte.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
En mijn zoon heeft zijn propedeuse gehaald![]()
Zijn herkansing van het 40 graden debacle nu wel goed gegaan. Wel een opluchting ook.
Ja, slecht slapen is wel slopend.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De warmte went wel, maar ook ik ben moe.
3 Dagen training achter de rug en slecht geslapen wegens nekklachten.
Een nieuw aangeschaft hoofdkussen werkt helaas niet…
Ik kan een Thaise massage aanraden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De warmte went wel, maar ook ik ben moe.
3 Dagen training achter de rug en slecht geslapen wegens nekklachten.
Een nieuw aangeschaft hoofdkussen werkt helaas niet…
Voor de herkansing een 7,6 (1e tentamen had hij een 4,3 en zat hij boven het gemiddelde). Was ook zijn enige onvoldoende en herkansing van dit jaar.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Wat voor punt had hij gehaald?
Mooi punt. En nu vakantie.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor de herkansing een 7,6 (1e tentamen had hij een 4,3 en zat hij boven het gemiddelde). Was ook zijn enige onvoldoende en herkansing van dit jaar.
Massage is misschien wel een idee, maar geen Thaise…quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan een Thaise massage aanraden.
Wat goed! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juli 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
En mijn zoon heeft zijn propedeuse gehaald![]()
Zijn herkansing van het 40 graden debacle nu wel goed gegaan. Wel een opluchting ook.
Is wel pijnlijk, maar ja.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Massage is misschien wel een idee, maar geen Thaise…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |