SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Aron! - Not For A Lack Of Trying
Ik zou zweren dat ik dit al eerder had gehoord, maar dat zal dan wel niet.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Recent draaide ik het nummer Shiny Stockings van Aron! (met uitroepteken). Er is nu een opvolger. Een vrij rustig liedje weer (sorry MadMaster).Aron! - Not For A Lack Of Trying
Het laatste (helemaal) nieuwe nummer van de uitzending. Er komt zo ook nog een verzoekje aan.
Ongeveer 21:30 uurquote:Op maandag 13 juli 2026 21:04 schreef Melting het volgende:
Tot hoe laat draai je, DJ11?
Ik heb een slechte nacht achter de rug, dus ga op tijd plat.
Een bizarre timing om het topic binnen te komen, wetende dat Röyksopp in het Noors een soort paddenstoel is. Welkom terugquote:
Röyksopp - Eple
Wow ja.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een bizarre timing om het topic binnen te komen, wetende dat Röyksopp in het Noors een soort paddenstoel is. Welkom terugRöyksopp - Eple
Ik vond het wel tijd voor iets Noors in verband met de voetbalprestaties en hoe de Noren reclame hebben gemaakt voor hun land.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Sinds ik de appelbomen in Normandië in bloei heb zien staan, associeer ik dit altijd met dat beeld…
Andrew Gold - Lonely Boy
Dizzy Mizz Lizzy - I Like Surprises
quote:Op maandag 13 juli 2026 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Jammer dan, Brother52 wél. Uiteindelijk komt het toch altijd weer als een verrassingDizzy Mizz Lizzy - I Like Surprises
Pet Shop Boys - It Always Comes As A Surprise| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |