SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Vroeger reed men in NL ook links. In Suriname doen ze dat ook nog steedsquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:04 schreef LTVDK het volgende: [..] Ze rijden daar aan de verkeerde kant
Dacht dat ze nooit gekoloniseerd waren geweest, en al zeker niet door de Britten?
Ja is allemaal de schuld van Napoleonquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger reed men in NL ook links. In Suriname doen ze dat ook nog steeds
Ik snap het nietquote:
1984, goed boekquote:
Ohhhhquote:
ik heb geen idee..quote:
Ik had een pizza gemaakt met bloemkoolbodem. Maar waarom zijn pizza's echt van die vreselijk matige dingen om te beleggen. Had er 1 paprika en 1 rood uitje en een onsje gerookte kip op en dat ding lag al helemaal overvolquote:
en KAAAAAAAAAASquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een pizza gemaakt met bloemkoolbodem. Maar waarom zijn pizza's echt van die vreselijk matige dingen om te beleggen. Had er 1 paprika en 1 rood uitje en een onsje gerookte kip op en dat ding lag al helemaal overvol
dit klinkt bekendquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een pizza gemaakt met bloemkoolbodem. Maar waarom zijn pizza's echt van die vreselijk matige dingen om te beleggen. Had er 1 paprika en 1 rood uitje en een onsje gerookte kip op en dat ding lag al helemaal overvol
Daar was geen ruimte voorquote:
Ik heb ze weleens van Gwoonquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen idee..
leek lekker, was in aanbieding en ik had ruimte in de vriezer (achteraf was het nog wel beetje proppen)
dit is iets heel raars.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was geen ruimte voor
Heb als toetje maar tiramisu genomen, dat is ook kaas
Ik had gister 3 verschillende kazen op mijn zelfgemaakte pizzaquote:
Kaas doe je op de saus, dan het andere beleg en dan nog meer kaasquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was geen ruimte voor
Heb als toetje maar tiramisu genomen, dat is ook kaas
Er kan gewoon nauwelijks iets op, dan kun je toch niet aan je groenten komen, kutsysteemquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is iets heel raars.
Jij bent gewoon bar slecht in pizzabodems maken.
Vandaag had de PicNic itt laatst nu wel de Bosco bezorgd. 2 zelfs. (Want dat had ik ook besteld)quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister 3 verschillende kazen op mijn zelfgemaakte pizza
nee, saus op kaas, kaas op saus en beleg en dan wat je overhebt aan kaasquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kaas doe je op de saus, dan het andere beleg en dan nog meer kaas
Ja lekker boeiend die kaas, het gaat mij er om dat er eigenlijk nauwelijks beleg op kanquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kaas doe je op de saus, dan het andere beleg en dan nog meer kaas
quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag had de PicNic itt laatst nu wel de Bosco bezorgd. 2 zelfs. (Want dat had ik ook besteld)
Je gaat heus niet meteen dood als je 1 dagje niet 600 gram groente naar binnen werktquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er kan gewoon nauwelijks iets op, dan kun je toch niet aan je groenten komen, kutsysteem
Kaassaus?quote:
Grotere pizza makenquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend die kaas, het gaat mij er om dat er eigenlijk nauwelijks beleg op kan
Ja. of saus waar kaas door heen zit. Dat hoeft niet per definitie kaassaus te zijn..quote:
Jawel, dan komen ze me halenquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je gaat heus niet meteen dood als je 1 dagje niet 600 gram groente naar binnen werkt
Doe denk ik toch liever de nomatosaus apart en daar dan kaas overquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. of saus waar kaas door heen zit. Dat hoeft niet per definitie kaassaus te zijn..
Je had weinig groente omdat je een groentebodem hadquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, dan komen ze me halenEn ik had al weinig groente omdat het al een bloemkoolbodem ding was. Maar zelfs dan paste het er nog niet op. Hoeveel kan er op een pizza, een halve ui en een kwart paprika ofzo
Die is toch allang op johquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij zal wel weer wat verkeerd doen. Doe eens foto's van je "pizza" @:LTVDK
Snap ik wel hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe denk ik toch liever de nomatosaus apart en daar dan kaas over
Alleen 1 kant belegd ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij zal wel weer wat verkeerd doen. Doe eens foto's van je "pizza" @:LTVDK
Goorgonzolaquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor.
Ik weet wel welke kaas jij niet op je pizza doet
Foto van je buik doen dusquote:
Ja alleen een paprika en een ui, en had zo'n bodem https://www.ah.nl/product(...)bloemkoolbodem-pizzaquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had weinig groente omdat je een groentebodem had
Ja alleen de onderkant natuurlijkquote:
Dat ga ik jullie niet aandoenquote:
Ja dat snap ik, maar ik snap niet waarom je dan minder groente hebtquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen een paprika en een ui, en had zo'n bodem https://www.ah.nl/product(...)bloemkoolbodem-pizza
Ja preciesquote:
quote:
Ja met shirt natuurlijkquote:
LTVDIKquote:
Eventuele vetjes zullen niet het issue zijnquote:
moet dat danquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je gaat heus niet meteen dood als je 1 dagje niet 600 gram groente naar binnen werkt
LTVETDIK?quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eventuele vetjes zullen niet het issue zijn
Nee, maar dacht dat ik minder groenten kon doen zodat het zou passen, maar zou dus nog veel minder groenten zijn die ik er op kwijt kanquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik snap niet waarom je dan minder groente hebt
Is her verboden om meer groente erop te doen als er al groente in de bodem zit?
Nee LTVDheelveellittekensenkapottespierenKquote:
Dat bekt niet zo lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee LTVDheelveellittekensenkapottespierenK
Dan maar een slaatje er bijquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar dacht dat ik minder groenten kon doen zodat het zou passen, maar zou dus nog veel minder groenten zijn die ik er op kwijt kan
Afrikaans plofbuikje zonder eiwittekort dan?quote:
Sla is slechtquote:
das al 200gr groentequote:Op woensdag 8 juli 2026 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen een paprika en een ui, en had zo'n bodem https://www.ah.nl/product(...)bloemkoolbodem-pizza
Hmm nee ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afrikaans plofbuikje zonder eiwittekort dan?
Hangt van de sla afquote:
is dat lekker?quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
dat ook jaquote:
Nee, dan lopen mijn darmen vastquote:
Ik heb er maar eentje opquote:
meer olie gebruiken, dan blijft het een geoliede machinequote:
ja er staat 2x195grquote:
Ik vind ze best prima, blijft ook lekker stevigquote:
Zo werkt dat helaas nietquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
meer olie gebruiken, dan blijft het een geoliede machine
Ze zijn maar voor de helft groentequote:
zondequote:
Ohwquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee LTVDheelveellittekensenkapottespierenK
ja je hebt toch je hele ui en paprika er bij?quote:
Ja dus in totaal zal het wel een onsje of 3 groente zijn geweestquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je hebt toch je hele ui en paprika er bij?
LTVDzorgenkindjeKquote:
das zat genoegquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dus in totaal zal het wel een onsje of 3 groente zijn geweest
quote:het actuele advies van het Voedingscentrum is om minimaal 250 gram groente en 2 porties fruit (200 gram) per dag te eten. Beide zijn belangrijk, want groenten en fruit vullen elkaar aan met andere voedingsstoffen en zijn niet inwisselbaar.
Ja ik doe mijn best hoorquote:
quote:
ja dus meer dan 300gr is niet nodig.quote:
Welquote:
twee perenijsjes, een salade en straks ga ik nog voor wat amandel en cacaoquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
maar goed dat ik straks een watermeloenijsje heb
amandel en cacao?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee perenijsjes, een salade en straks ga ik nog voor wat amandel en cacao
nepmagnum almondquote:
Neequote:
Mag ik niet eens gezond proberen te doenquote:
neequote:Op woensdag 8 juli 2026 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik niet eens gezond proberen te doen
Hoezo dat nou weer niet, straks mag ik zeker ook geen stapjes meer zettenquote:
heb je twee stuks fruit gehad vandaag?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer niet, straks mag ik zeker ook geen stapjes meer zetten
Zoals elke dag een banaan bij het ontbijt, en bij de lunch nog een goede hand blauwe bessenquote:
dan kun je gewoon gaan wandelenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals elke dag een banaan bij het ontbijt, en bij de lunch nog een goede hand blauwe bessen
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik niet eens gezond proberen te doen
quote:
quote:
Raar weer ditquote:
Iets met dwangmatigheid.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer niet, straks mag ik zeker ook geen stapjes meer zetten
Ja jij jaquote:
Is dit enigszins eetbaar?quote:
Stapjesdwang is gelukkig een stuk minder erg dan een paar jaar geledenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets met dwangmatigheid.
Gelukkig heb je dat niet met stapjes
quote:
als het nog niet uit de oven is vast nietquote:
uit de oven prima.. doe em wel 10 minuten langer en 5 a 10 graden warmer dan voorgeschrevenquote:
jaquote:
Dat is met bijna alles zoquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
uit de oven prima.. doe em wel 10 minuten langer en 5 a 10 graden warmer dan voorgeschreven
magnetron is niks nadat ik in de oven heb ervaren
Wel even een minuutje of 3 in de magnetronquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je maar je kaviaar uit je keuken halen
de 3 vaks maaltijden van AH vind ik ook nog steeds prima uit magnetronquote:
doe ikquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je maar je kaviaar uit je keuken halen
Vergeet de carpaccio nietquote:
nehquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
je laat het niet eens brengen door je butler?
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel even een minuutje of 3 in de magnetron
wisten we alquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
In bed werken heeft wel wat
(ik voel me lichtelijk kwalitatief uitermate teleurstellend, dus hele dag achter bureau zitten trek ik niet echt)
Ik heb die van Ola nu.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van de Lidl zijn ook wel lekker
Nee dat is jouw katquote:
gelukkig niets van mij bijquote:
Dat je hem geadopteerd hebt maakt het niet minder jouw verantwoordelijkheidquote:
ik heb hem overgedragen aan haagsquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je hem geadopteerd hebt maakt het niet minder jouw verantwoordelijkheid
Zo makkelijk kom je er niet vanafquote:
En die is nog niet je hele balkon aan het onderschijten?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee schoteltjes met water op het balkon staan en nu zit er steeds een duifje aan de lurken
Op de balkonrand. Maar het zijn er twee, van een setjequote:Op woensdag 8 juli 2026 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die is nog niet je hele balkon aan het onderschijten?
en vanaf nu je iedere ochtend wakker maken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die is nog niet je hele balkon aan het onderschijten?
Ze zijn wel niet ietsjes minder irritant dan kauwen, komt ook wel omdat het niet bepaald de helderste lichtjes zijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de balkonrand. Maar het zijn er twee, van een setjeZie ze wel vaker.
Die piloot sprong er zeker helemaal vrijwillig uit zichzelf uit ...quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:
https://www.dexerto.com/e(...)-mid-flight-3384506/
Matig voorraadbeheerquote:
Hoe komt dat? Snack zijn er toch om je blij te makenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste tijd ook weinig snacks die me echt heel blij maken.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste tijd ook weinig snacks die me echt heel blij maken.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:
Ja, maar vrij inspiratieloos. Alle chips smaakt tegenwoordig ook nergens meer naar.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Snack zijn er toch om je blij te maken
Dat is vrij onhandig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:
bij de ah gaan de crosta mollica pizza bites margherita uit het assortiment..quote:
Dat is wel matig bij chips van tegenwoordig jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar vrij inspiratieloos. Alle chips smaakt tegenwoordig ook nergens meer naar.
trustequote:Op woensdag 8 juli 2026 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laten we maar eens naar bed gaan.
Huismerk kopenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar vrij inspiratieloos. Alle chips smaakt tegenwoordig ook nergens meer naar.
Maar margherita is pizza met tomatensausquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de ah gaan de crosta mollica pizza bites margherita uit het assortiment..
hap slik weg met 40% korting momenteel
en kaasquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar margherita is pizza met tomatensaus
Ja, de kaas is het probleem nietquote:
tomatensaus voor mij ook nietquote:
Gewoon alleen de bodem opeten danquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar margherita is pizza met tomatensaus
Geleficiteerdquote:
Gister gewoon mijn eigen bodem gemaaktquote:
dnak u wlequote:
baas over eigen bodemquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister gewoon mijn eigen bodem gemaakt
Kon er wel genoeg groente op?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister gewoon mijn eigen bodem gemaakt
Ik heb er nomatosaus op gedaan dus dat was al wel veel groentequote:
Maar dat is allemaal geprakt, alle vezels kapotquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er nomatosaus op gedaan dus dat was al wel veel groente
ow dusquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal geprakt, alle vezels kapot
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal geprakt, alle vezels kapot
https://www.mdlfonds.nl/g(...)veelgestelde-vragen/quote:Gaan vezels kapot in de blender?
Nee, dit lijkt niet het geval te zijn. Zie ook dit artikel waar hoogleraar Renger Witkamp het nader toelicht. Voedingsvezels zijn microscopisch klein. Door een gewone blender gaan die niet kapot. In vruchten- of groentesap zijn er over het algemeen wel minder vezels, omdat de vezels achterblijven in de sapcentrifuge/pers.
verkeerde van de twee knopjesquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaan vezels kapot in de blender?
Nee, dit lijkt niet het geval te zijn. Zie ook dit artikel waar hoogleraar Renger Witkamp het nader toelicht. Voedingsvezels zijn microscopisch klein. Door een gewone blender gaan die niet kapot. In vruchten- of groentesap zijn er over het algemeen wel minder vezels, omdat de vezels achterblijven in de sapcentrifuge/pers.
https://www.mdlfonds.nl/g(...)veelgestelde-vragen/
Alles in de blenderquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
https://www.mdlfonds.nl/g(...)veelgestelde-vragen/
Had het allang aangepast weerquote:
Staafmixer?quote:
Heb ik ook niet, wel een turbodjoekser, en een staafmixerquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, wel een turbodjoekser, en een staafmixer
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:23 schreef mschol het volgende:
watermeloenijsje viel wat tegen..
gelukkig zijn het er niet zo veel
Pannenkoekenbeslag kun je toch ook gewoon met de garde maken?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:22 schreef mschol het volgende:
ik was mn staafmixer gewoon vergeten, zo weinig gebruik ik die
sowieso al tijden geen pannekoeken gemaakt dus mixer ligt ook stof te happen
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pannenkoekenbeslag kun je toch ook gewoon met de garde maken?
Dat overkomt mij eigenlijk alleen in het top2000 topicquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je de foutmelding krijgt dat je niet 2x hetzelfde mag posten terwijl je zeker weet dat dat niet zo is?
Misschien is het de leeftijdquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je de foutmelding krijgt dat je niet 2x hetzelfde mag posten terwijl je zeker weet dat dat niet zo is?
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat overkomt mij eigenlijk alleen in het top2000 topic
quote:
Wow zou je denkenquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is het de leeftijd
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, misschien druk je de post knop wel te snel in waardoor die het niet kan bijhoudenquote:
Heb je een leven gevonden?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:38 schreef Koen66 het volgende:
'zo de tuin is ook weer blij' was zelfs mijn 1e post vandaag
Ik vind het maar verdacht, wie houdt er dan de brug in de gatenquote:
Neequote:Op woensdag 8 juli 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Neequote:Op woensdag 8 juli 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij niet,meestal kan ik het herleiden naar perongeluk dubbel postenquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Misbruik maken van blauwenpowerquote:
Misbruik maken van blauwenpowerquote:
Dat moet je niet doen, is helemaal niet prettigquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:43 schreef mschol het volgende:
godver, vekrampt opeens even bovenbeen spier
wie deed dat eigenlijk de afgelopen wekenquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het maar verdacht, wie houdt er dan de brug in de gaten
Als jij het niet was, niemandquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie deed dat eigenlijk de afgelopen weken
Geen idee, vakantiekrachtje misschien?quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie deed dat eigenlijk de afgelopen weken
heb wel Foqueville Uitzend BV en het Polenhotel gevraagdquote:
Was wel iemand een beetje kurwa in het roepen in de vertequote:Op woensdag 8 juli 2026 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb wel Foqueville Uitzend BV en het Polenhotel gevraagd
en de wodka liep ook de slijter uit I guessquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel iemand een beetje kurwa in het roepen in de verte
Nee viel mee met het drankmisbruik afgelopen maand volgens mijquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de wodka liep ook de slijter uit I guess
Ergens tussen nu en kerstquote:
nee joh.. maarja, helaasquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen, is helemaal niet prettig
Ik kan ook niet slapenquote:
in Suriname en Indonesie rijden ze nog links dankzij Nederlands kolonialisme, de ideeen van Napoleon waardoor we in NL rechts zijn gaan rijden hebben het daar niet gehaaldquote:Op donderdag 9 juli 2026 04:40 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
Ik heb een keer gelezen dat engeland een auto had geschonken aan thailand en dat dat de reden is dat ze links zijn gaan rijden. Geen idee of het waar is ja.
Thailand is idd nooit gekoloniseerd geweest en daar zijn ze erg trots op
Vanavond spelletjesavondquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, helaas.![]()
Intussen op kantoor.
Met jezelf spelen?quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanavond spelletjesavond
quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Met jezelf spelen?
Noemen we dat tegenwoordig zo?
Had je RWS maar geen middelvinger moeten geven!quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Nou, rip stem. Tis erger geworden
Ook wel echt een prestatie, ziek worden aan het begin van een hittegolf.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je RWS maar geen middelvinger moeten geven!
Wel lekker rustig.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Nou, rip stem. Tis erger geworden
Ook wel echt een prestatie, ziek worden aan het begin van een hittegolf.
Vanavond met collega's uit eten bij het Zusje.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanavond spelletjesavond
Lage tonen doen het nog gewoon, de hoge tonen zijn gebroken en/of geheel afwezigquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanavond met collega's uit eten bij het Zusje.
Niksquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe achtbaan aangekondigd bij de Efteling
Gaafquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe achtbaan aangekondigd bij de Efteling
Wel nog even wachten. 2029 gaat ie open is de verwachting.quote:
Ook al bekend wat voor iets het wordt?quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel nog even wachten. 2029 gaat ie open is de verwachting.
Ik ben daar echt te oud voor.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel nog even wachten. 2029 gaat ie open is de verwachting.
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:55 schreef Koen66 het volgende:
reed een achtbaan vroeger alleen maar achtjes ofzo
Ik ga niet in achtbanen waar je over de kop gaatquote:
Is niet zo handig om 9-tjes te rjiden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:55 schreef Koen66 het volgende:
Liever over de kop dan constant rondjes draaien of in de schommelboot gaanquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga niet in achtbanen waar je over de kop gaat
Suspended launch coasterquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook al bekend wat voor iets het wordt?
De term achtbaan dankt zijn naam aan de iconische vorm van de allereerste attracties. De allereerste banen waren namelijk ontworpen als een liggende acht, waarbij het spoor in het midden over elkaar heen werd gebouwd door middel van een brug.Hoewel de naam dus typisch Nederlands en Duits (Achtbahn) is, ligt de bakermat van de attractie in Rusland. In de 16e en 17e eeuw bouwden de Russen al hoge ijsschansen waar men met sleetjes vanaf gleed. Via de soldaten van Napoleon kwam dit fenomeen, destijds Montagnes Russes (Russische Bergen) genoemd, in Europa terecht.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:55 schreef Koen66 het volgende:
ja hebt gelijk, als je al niet eens je zonnescherm naar beneden kan doen is er bij jou echt iets misquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Het is ziekmelden geworden.
Kon amper energie opbrengen om m'n zonnescherm naar beneden te doen, moet niet zo aan mezelf twijfelen
Dus vandaag lekker de pleuris vervelen.
Beterschapquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Kon amper energie opbrengen om m'n zonnescherm naar beneden te doen, moet niet zo aan mezelf twijfelen
Lekker slapen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Ons zonnescherm is paar weken geleden kapot gewaaid dus we hebben nu witte lakens voor de ramen hangen.quote:
het schijnt dat we in het noorden weer een dagje zonder mogen doen, even wat meer kans om de hitte uit huis te krijgen voor de volgende golf komt.quote:
Als je al moeite hebt om een zonnescherm neer te halen ben je ook gewoon ziek. Beterschap manquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Hier zakt het niet meer verder dan 22.5.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
het schijnt dat we in het noorden weer een dagje zonder mogen doen, even wat meer kans om de hitte uit huis te krijgen voor de volgende golf komt.
Oh dat is wel zuur.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ons zonnescherm is paar weken geleden kapot gewaaid dus we hebben nu witte lakens voor de ramen hangen.
hier was het vanmorgen 18 in huisquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier zakt het niet meer verder dan 22.5.
Herstel kost 2000 euro. Helft van de aanschafkosten.quote:
Jullie zijn gewoon een stelletje krakersquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ons zonnescherm is paar weken geleden kapot gewaaid dus we hebben nu witte lakens voor de ramen hangen.
Valt nog mee dat ze het vergoeden, zulk soort voorkombare stormschade zijn ze vaak niet zo happig opquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Herstel kost 2000 euro. Helft van de aanschafkosten.Gelukkig dekt de verzekering bijna alles.
voorkombaar is wel een beetje dubieus, want de valwinden die nabij groningen hun werk deden een week geleden ofzo waren niet aangekondigdquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze het vergoeden, zulk soort voorkombare stormschade zijn ze vaak niet zo happig op
Nee, maar er was wel slecht weer aangekondigd en dan je zonnescherm uitlaten is wel 'voorkombaar'quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorkombaar is wel een beetje dubieus, want de valwinden die nabij groningen hun werk deden een week geleden ofzo waren niet aangekondigd
Is wel zo.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een stelletje krakers
Ook gevalletje slechte timing dat er niemand thuis was en dat we dat ding toen nog niet op afstand konden bedienen. Nu wel. Oh ja, ding hing er net twee maanden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar er was wel slecht weer aangekondigd en dan je zonnescherm uitlaten is wel 'voorkombaar'
Werkschuw woke niet belasting betalend boomknuffelend tuigquote:
Of je zit per ongeluk op eens in Duitsland.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar er was wel slecht weer aangekondigd en dan je zonnescherm uitlaten is wel 'voorkombaar'
ja oke dan is het voorkombaar iddquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook gevalletje slechte timing dat er niemand thuis was en dat we dat ding toen nog niet op afstand konden bedienen. Nu wel. Oh ja, ding hing er net twee maanden.
De D66 stemmers verantwoordelijk voor de huidige omvolkingquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werkschuw woke niet belasting betalend boomknuffelend tuig
Ik geef je ook niet de schuld, het is een beetje hoe verzekeringen er naar kijken, al zullen ze een eerste keer nog wel schappelijk zijnquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook gevalletje slechte timing dat er niemand thuis was en dat we dat ding toen nog niet op afstand konden bedienen. Nu wel. Oh ja, ding hing er net twee maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |