SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Vroeger reed men in NL ook links. In Suriname doen ze dat ook nog steedsquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:04 schreef LTVDK het volgende: [..] Ze rijden daar aan de verkeerde kant
Dacht dat ze nooit gekoloniseerd waren geweest, en al zeker niet door de Britten?
Ja is allemaal de schuld van Napoleonquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger reed men in NL ook links. In Suriname doen ze dat ook nog steeds
Ik snap het nietquote:
1984, goed boekquote:
Ohhhhquote:
ik heb geen idee..quote:
Ik had een pizza gemaakt met bloemkoolbodem. Maar waarom zijn pizza's echt van die vreselijk matige dingen om te beleggen. Had er 1 paprika en 1 rood uitje en een onsje gerookte kip op en dat ding lag al helemaal overvolquote:
en KAAAAAAAAAASquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een pizza gemaakt met bloemkoolbodem. Maar waarom zijn pizza's echt van die vreselijk matige dingen om te beleggen. Had er 1 paprika en 1 rood uitje en een onsje gerookte kip op en dat ding lag al helemaal overvol
dit klinkt bekendquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een pizza gemaakt met bloemkoolbodem. Maar waarom zijn pizza's echt van die vreselijk matige dingen om te beleggen. Had er 1 paprika en 1 rood uitje en een onsje gerookte kip op en dat ding lag al helemaal overvol
Daar was geen ruimte voorquote:
Ik heb ze weleens van Gwoonquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen idee..
leek lekker, was in aanbieding en ik had ruimte in de vriezer (achteraf was het nog wel beetje proppen)
dit is iets heel raars.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was geen ruimte voor
Heb als toetje maar tiramisu genomen, dat is ook kaas
Ik had gister 3 verschillende kazen op mijn zelfgemaakte pizzaquote:
Kaas doe je op de saus, dan het andere beleg en dan nog meer kaasquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was geen ruimte voor
Heb als toetje maar tiramisu genomen, dat is ook kaas
Er kan gewoon nauwelijks iets op, dan kun je toch niet aan je groenten komen, kutsysteemquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is iets heel raars.
Jij bent gewoon bar slecht in pizzabodems maken.
Vandaag had de PicNic itt laatst nu wel de Bosco bezorgd. 2 zelfs. (Want dat had ik ook besteld)quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister 3 verschillende kazen op mijn zelfgemaakte pizza
nee, saus op kaas, kaas op saus en beleg en dan wat je overhebt aan kaasquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kaas doe je op de saus, dan het andere beleg en dan nog meer kaas
Ja lekker boeiend die kaas, het gaat mij er om dat er eigenlijk nauwelijks beleg op kanquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kaas doe je op de saus, dan het andere beleg en dan nog meer kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |