Ja. of saus waar kaas door heen zit. Dat hoeft niet per definitie kaassaus te zijn..quote:
Jawel, dan komen ze me halenquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je gaat heus niet meteen dood als je 1 dagje niet 600 gram groente naar binnen werkt
Doe denk ik toch liever de nomatosaus apart en daar dan kaas overquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. of saus waar kaas door heen zit. Dat hoeft niet per definitie kaassaus te zijn..
Je had weinig groente omdat je een groentebodem hadquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, dan komen ze me halenEn ik had al weinig groente omdat het al een bloemkoolbodem ding was. Maar zelfs dan paste het er nog niet op. Hoeveel kan er op een pizza, een halve ui en een kwart paprika ofzo
Die is toch allang op johquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij zal wel weer wat verkeerd doen. Doe eens foto's van je "pizza" @:LTVDK
Snap ik wel hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe denk ik toch liever de nomatosaus apart en daar dan kaas over
Alleen 1 kant belegd ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij zal wel weer wat verkeerd doen. Doe eens foto's van je "pizza" @:LTVDK
Goorgonzolaquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor.
Ik weet wel welke kaas jij niet op je pizza doet
Foto van je buik doen dusquote:
Ja alleen een paprika en een ui, en had zo'n bodem https://www.ah.nl/product(...)bloemkoolbodem-pizzaquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had weinig groente omdat je een groentebodem had
Ja alleen de onderkant natuurlijkquote:
Dat ga ik jullie niet aandoenquote:
Ja dat snap ik, maar ik snap niet waarom je dan minder groente hebtquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen een paprika en een ui, en had zo'n bodem https://www.ah.nl/product(...)bloemkoolbodem-pizza
Ja preciesquote:
quote:
Ja met shirt natuurlijkquote:
LTVDIKquote:
Eventuele vetjes zullen niet het issue zijnquote:
moet dat danquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je gaat heus niet meteen dood als je 1 dagje niet 600 gram groente naar binnen werkt
LTVETDIK?quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eventuele vetjes zullen niet het issue zijn
Nee, maar dacht dat ik minder groenten kon doen zodat het zou passen, maar zou dus nog veel minder groenten zijn die ik er op kwijt kanquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik snap niet waarom je dan minder groente hebt
Is her verboden om meer groente erop te doen als er al groente in de bodem zit?
Nee LTVDheelveellittekensenkapottespierenKquote:
Dat bekt niet zo lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee LTVDheelveellittekensenkapottespierenK
Dan maar een slaatje er bijquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar dacht dat ik minder groenten kon doen zodat het zou passen, maar zou dus nog veel minder groenten zijn die ik er op kwijt kan
Afrikaans plofbuikje zonder eiwittekort dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |