Ik vind het maar verdacht, wie houdt er dan de brug in de gatenquote:
Neequote:Op woensdag 8 juli 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je de foutmelding krijgt dat je niet 2x hetzelfde mag posten terwijl je zeker weet dat dat niet zo is?
Neequote:Op woensdag 8 juli 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je de foutmelding krijgt dat je niet 2x hetzelfde mag posten terwijl je zeker weet dat dat niet zo is?
volgens mij niet,meestal kan ik het herleiden naar perongeluk dubbel postenquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Misbruik maken van blauwenpowerquote:
Misbruik maken van blauwenpowerquote:
Dat moet je niet doen, is helemaal niet prettigquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:43 schreef mschol het volgende:
godver, vekrampt opeens even bovenbeen spier
wie deed dat eigenlijk de afgelopen wekenquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het maar verdacht, wie houdt er dan de brug in de gaten
Als jij het niet was, niemandquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie deed dat eigenlijk de afgelopen weken
Geen idee, vakantiekrachtje misschien?quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie deed dat eigenlijk de afgelopen weken
heb wel Foqueville Uitzend BV en het Polenhotel gevraagdquote:
Was wel iemand een beetje kurwa in het roepen in de vertequote:Op woensdag 8 juli 2026 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb wel Foqueville Uitzend BV en het Polenhotel gevraagd
en de wodka liep ook de slijter uit I guessquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel iemand een beetje kurwa in het roepen in de verte
Nee viel mee met het drankmisbruik afgelopen maand volgens mijquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de wodka liep ook de slijter uit I guess
Ergens tussen nu en kerstquote:
nee joh.. maarja, helaasquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen, is helemaal niet prettig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |