Raar weer ditquote:
Iets met dwangmatigheid.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer niet, straks mag ik zeker ook geen stapjes meer zetten
Ja jij jaquote:
Is dit enigszins eetbaar?quote:
Stapjesdwang is gelukkig een stuk minder erg dan een paar jaar geledenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets met dwangmatigheid.
Gelukkig heb je dat niet met stapjes
quote:
als het nog niet uit de oven is vast nietquote:
uit de oven prima.. doe em wel 10 minuten langer en 5 a 10 graden warmer dan voorgeschrevenquote:
jaquote:
Dat is met bijna alles zoquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
uit de oven prima.. doe em wel 10 minuten langer en 5 a 10 graden warmer dan voorgeschreven
magnetron is niks nadat ik in de oven heb ervaren
Wel even een minuutje of 3 in de magnetronquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je maar je kaviaar uit je keuken halen
de 3 vaks maaltijden van AH vind ik ook nog steeds prima uit magnetronquote:
doe ikquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je maar je kaviaar uit je keuken halen
Vergeet de carpaccio nietquote:
nehquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
je laat het niet eens brengen door je butler?
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel even een minuutje of 3 in de magnetron
wisten we alquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
In bed werken heeft wel wat
(ik voel me lichtelijk kwalitatief uitermate teleurstellend, dus hele dag achter bureau zitten trek ik niet echt)
Ik heb die van Ola nu.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van de Lidl zijn ook wel lekker
Nee dat is jouw katquote:
gelukkig niets van mij bijquote:
Dat je hem geadopteerd hebt maakt het niet minder jouw verantwoordelijkheidquote:
ik heb hem overgedragen aan haagsquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je hem geadopteerd hebt maakt het niet minder jouw verantwoordelijkheid
Zo makkelijk kom je er niet vanafquote:
En die is nog niet je hele balkon aan het onderschijten?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee schoteltjes met water op het balkon staan en nu zit er steeds een duifje aan de lurken
Op de balkonrand. Maar het zijn er twee, van een setjequote:Op woensdag 8 juli 2026 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die is nog niet je hele balkon aan het onderschijten?
en vanaf nu je iedere ochtend wakker maken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die is nog niet je hele balkon aan het onderschijten?
Ze zijn wel niet ietsjes minder irritant dan kauwen, komt ook wel omdat het niet bepaald de helderste lichtjes zijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de balkonrand. Maar het zijn er twee, van een setjeZie ze wel vaker.
Die piloot sprong er zeker helemaal vrijwillig uit zichzelf uit ...quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:
https://www.dexerto.com/e(...)-mid-flight-3384506/
Matig voorraadbeheerquote:
Hoe komt dat? Snack zijn er toch om je blij te makenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste tijd ook weinig snacks die me echt heel blij maken.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste tijd ook weinig snacks die me echt heel blij maken.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:
Ja, maar vrij inspiratieloos. Alle chips smaakt tegenwoordig ook nergens meer naar.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Snack zijn er toch om je blij te maken
Dat is vrij onhandig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:
bij de ah gaan de crosta mollica pizza bites margherita uit het assortiment..quote:
Dat is wel matig bij chips van tegenwoordig jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar vrij inspiratieloos. Alle chips smaakt tegenwoordig ook nergens meer naar.
trustequote:Op woensdag 8 juli 2026 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laten we maar eens naar bed gaan.
Huismerk kopenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar vrij inspiratieloos. Alle chips smaakt tegenwoordig ook nergens meer naar.
Maar margherita is pizza met tomatensausquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de ah gaan de crosta mollica pizza bites margherita uit het assortiment..
hap slik weg met 40% korting momenteel
en kaasquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar margherita is pizza met tomatensaus
Ja, de kaas is het probleem nietquote:
tomatensaus voor mij ook nietquote:
Gewoon alleen de bodem opeten danquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar margherita is pizza met tomatensaus
Geleficiteerdquote:
Gister gewoon mijn eigen bodem gemaaktquote:
dnak u wlequote:
baas over eigen bodemquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister gewoon mijn eigen bodem gemaakt
Kon er wel genoeg groente op?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister gewoon mijn eigen bodem gemaakt
Ik heb er nomatosaus op gedaan dus dat was al wel veel groentequote:
Maar dat is allemaal geprakt, alle vezels kapotquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er nomatosaus op gedaan dus dat was al wel veel groente
ow dusquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal geprakt, alle vezels kapot
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal geprakt, alle vezels kapot
https://www.mdlfonds.nl/g(...)veelgestelde-vragen/quote:Gaan vezels kapot in de blender?
Nee, dit lijkt niet het geval te zijn. Zie ook dit artikel waar hoogleraar Renger Witkamp het nader toelicht. Voedingsvezels zijn microscopisch klein. Door een gewone blender gaan die niet kapot. In vruchten- of groentesap zijn er over het algemeen wel minder vezels, omdat de vezels achterblijven in de sapcentrifuge/pers.
verkeerde van de twee knopjesquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaan vezels kapot in de blender?
Nee, dit lijkt niet het geval te zijn. Zie ook dit artikel waar hoogleraar Renger Witkamp het nader toelicht. Voedingsvezels zijn microscopisch klein. Door een gewone blender gaan die niet kapot. In vruchten- of groentesap zijn er over het algemeen wel minder vezels, omdat de vezels achterblijven in de sapcentrifuge/pers.
https://www.mdlfonds.nl/g(...)veelgestelde-vragen/
Alles in de blenderquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
https://www.mdlfonds.nl/g(...)veelgestelde-vragen/
Had het allang aangepast weerquote:
Staafmixer?quote:
Heb ik ook niet, wel een turbodjoekser, en een staafmixerquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, wel een turbodjoekser, en een staafmixer
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:23 schreef mschol het volgende:
watermeloenijsje viel wat tegen..
gelukkig zijn het er niet zo veel
Pannenkoekenbeslag kun je toch ook gewoon met de garde maken?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:22 schreef mschol het volgende:
ik was mn staafmixer gewoon vergeten, zo weinig gebruik ik die
sowieso al tijden geen pannekoeken gemaakt dus mixer ligt ook stof te happen
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pannenkoekenbeslag kun je toch ook gewoon met de garde maken?
Dat overkomt mij eigenlijk alleen in het top2000 topicquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je de foutmelding krijgt dat je niet 2x hetzelfde mag posten terwijl je zeker weet dat dat niet zo is?
Misschien is het de leeftijdquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je de foutmelding krijgt dat je niet 2x hetzelfde mag posten terwijl je zeker weet dat dat niet zo is?
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat overkomt mij eigenlijk alleen in het top2000 topic
quote:
Wow zou je denkenquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is het de leeftijd
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, misschien druk je de post knop wel te snel in waardoor die het niet kan bijhoudenquote:
Heb je een leven gevonden?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:38 schreef Koen66 het volgende:
'zo de tuin is ook weer blij' was zelfs mijn 1e post vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |