bij de ah gaan de crosta mollica pizza bites margherita uit het assortiment..quote:
Dat is wel matig bij chips van tegenwoordig jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar vrij inspiratieloos. Alle chips smaakt tegenwoordig ook nergens meer naar.
trustequote:Op woensdag 8 juli 2026 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laten we maar eens naar bed gaan.
Huismerk kopenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar vrij inspiratieloos. Alle chips smaakt tegenwoordig ook nergens meer naar.
Maar margherita is pizza met tomatensausquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de ah gaan de crosta mollica pizza bites margherita uit het assortiment..
hap slik weg met 40% korting momenteel
en kaasquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar margherita is pizza met tomatensaus
Ja, de kaas is het probleem nietquote:
tomatensaus voor mij ook nietquote:
Gewoon alleen de bodem opeten danquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar margherita is pizza met tomatensaus
Geleficiteerdquote:
Gister gewoon mijn eigen bodem gemaaktquote:
dnak u wlequote:
baas over eigen bodemquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister gewoon mijn eigen bodem gemaakt
Kon er wel genoeg groente op?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister gewoon mijn eigen bodem gemaakt
Ik heb er nomatosaus op gedaan dus dat was al wel veel groentequote:
Maar dat is allemaal geprakt, alle vezels kapotquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er nomatosaus op gedaan dus dat was al wel veel groente
ow dusquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal geprakt, alle vezels kapot
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal geprakt, alle vezels kapot
https://www.mdlfonds.nl/g(...)veelgestelde-vragen/quote:Gaan vezels kapot in de blender?
Nee, dit lijkt niet het geval te zijn. Zie ook dit artikel waar hoogleraar Renger Witkamp het nader toelicht. Voedingsvezels zijn microscopisch klein. Door een gewone blender gaan die niet kapot. In vruchten- of groentesap zijn er over het algemeen wel minder vezels, omdat de vezels achterblijven in de sapcentrifuge/pers.
verkeerde van de twee knopjesquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaan vezels kapot in de blender?
Nee, dit lijkt niet het geval te zijn. Zie ook dit artikel waar hoogleraar Renger Witkamp het nader toelicht. Voedingsvezels zijn microscopisch klein. Door een gewone blender gaan die niet kapot. In vruchten- of groentesap zijn er over het algemeen wel minder vezels, omdat de vezels achterblijven in de sapcentrifuge/pers.
https://www.mdlfonds.nl/g(...)veelgestelde-vragen/
Alles in de blenderquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
https://www.mdlfonds.nl/g(...)veelgestelde-vragen/
Had het allang aangepast weerquote:
Staafmixer?quote:
Heb ik ook niet, wel een turbodjoekser, en een staafmixerquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, wel een turbodjoekser, en een staafmixer
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:23 schreef mschol het volgende:
watermeloenijsje viel wat tegen..
gelukkig zijn het er niet zo veel
Pannenkoekenbeslag kun je toch ook gewoon met de garde maken?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:22 schreef mschol het volgende:
ik was mn staafmixer gewoon vergeten, zo weinig gebruik ik die
sowieso al tijden geen pannekoeken gemaakt dus mixer ligt ook stof te happen
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pannenkoekenbeslag kun je toch ook gewoon met de garde maken?
Dat overkomt mij eigenlijk alleen in het top2000 topicquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je de foutmelding krijgt dat je niet 2x hetzelfde mag posten terwijl je zeker weet dat dat niet zo is?
Misschien is het de leeftijdquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je de foutmelding krijgt dat je niet 2x hetzelfde mag posten terwijl je zeker weet dat dat niet zo is?
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat overkomt mij eigenlijk alleen in het top2000 topic
quote:
Wow zou je denkenquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is het de leeftijd
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, misschien druk je de post knop wel te snel in waardoor die het niet kan bijhoudenquote:
Heb je een leven gevonden?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:38 schreef Koen66 het volgende:
'zo de tuin is ook weer blij' was zelfs mijn 1e post vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |