SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
The Lazy Eyes - Always In The Back Of My Mind
Goedenavond, welkomquote:
Normaal ben ik er niet zogauw doordeweeks, maar ik was toevallig net even aan het bijlezen en zag je aankondiging.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, welkomExtra uitzending vanavond. Nummertje 555, dus veel vijven en veel giro 555-hulp
Robbie Williams - 9 To 5
Sint Maarten. Grand Case Beach Clubquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Kan ik nog iets met de verblijfplaats van Fogel en het cijfer 5? Zeker...
Oei, ik dacht het Frankrijk wasquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sint Maarten. Grand Case Beach Club
De laagste temperatuur hier is 27 graden, 7-2 = 5
Inderdaad het Franse deel. Vanaf vrijdag het Nederlandse deel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei, ik dacht het Frankrijk wasNu maar hopen dat je in het Franse deel zit
Lekker!quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sint Maarten. Grand Case Beach Club
De laagste temperatuur hier is 27 graden, 7-2 = 5
2120 - Parisian Girls
Captain Gumbo - Allons À Lafayette
Doet me ook aan een andere Nederlandse band denken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Deze week overleed gitarist en songwriter Gerard de Braconier, die deel uitmaakte van Toontje Lager, maar ook achter dit nummer zat:Captain Gumbo - Allons À Lafayette
Heeft een hoog Rowwen Heze-gehalte. Pater Moeskroen ook wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Doet me ook aan een andere Nederlandse band denken.
Ik ken dit gewoon, maar waarom?quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Deze week overleed gitarist en songwriter Gerard de Braconier, die deel uitmaakte van Toontje Lager, maar ook achter dit nummer zat:Captain Gumbo - Allons À Lafayette
Pet Shop Boys - One And One Make Five
Elvis Presley - Can't Help Falling In Love (Mark Ronson remix)
Blijft mooi om een nummer van Elvis te horen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Op de valreep voor Fogel en vriendin nog even deze. Ik had een remix uitgezocht voor vandaag:Elvis Presley - Can't Help Falling In Love (Mark Ronson remix)
Cheers!quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:53 schreef Fogel het volgende:
Dank u @:dj11
Beer and cocktails are waiting for me...
Goedenavond, welkomquote:
Dank voor het luisteren. Fijne avond verderquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:53 schreef Fogel het volgende:
Enjoy!quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:53 schreef Fogel het volgende:
Marlene Dietrich - Ich Bin Von Kopf Bis Fuss Auf Liebe Eingestellt
Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
Rialto - Monday Morning 5:19 (Widescreen)
The Day Before You Came hoorde ik er meteen in.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de meest ondergewaardeerde nummers van de 90s. Het jonge broertje van The Day Before You Came.Rialto - Monday Morning 5:19 (Widescreen)
Ze is nog even op padquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:03 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat ervan uit dat DDM ook meeluistert?
Pulp - Help the Aged
Manic Street Preachers - Tsunami
Oh wow, deze ken ik niet en herkende ik niet meteen Manic Street Preachers in. Maar nu ik het weet hoor ik hun sound er wel in terug.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Deze vond ik wat minder geschikt om te draaien in het bijzijn van Fogel, die op een eiland zit. Maar nu kan -ie wel. Bij 555 moet ik toch heel snel aan de tsunami in Azië denken.Manic Street Preachers - Tsunami
Hebben die straten ook een naam?quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Onderweg: iets uit Ierland dat met het cijfer 2 én met straten heeft te maken...
U2 - Street Of Dreams
Ik heb 'm nu een paar keer gehoord en vind 'm juist typisch U2. Wel wat aan de vrolijke kant.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:19 schreef Symphonic het volgende:
Deze is ook fijn.
Moet zeggen dat ik U2 niet echt herkende in de nieuwe plaat.
Hij is niet verkeerd, maar hij mist wel herkenbaarheid
Ja dat heb ik ook.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:19 schreef Symphonic het volgende:
Deze is ook fijn.
Moet zeggen dat ik U2 niet echt herkende in de nieuwe plaat.
Hij is niet verkeerd, maar hij mist wel herkenbaarheid
Ik werk - op vrijdag na - letterlijk van 9 tot 5, als een ware (semi-)ambtenaar. Je moet gewoon doen wat bij je past. Al te vroeg opstaan past niet bij mij.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Ben toch blij dat ik altijd om half acht begin
Het is heel persoonlijk en fijn als je het zelf kan bepalen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vroeg beginnen altijd fijn gevonden
Bananarama - Venus (Richard X's Burning Flame '26 mix)
quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is heel persoonlijk en fijn als je het zelf kan bepalen.
The 5th Dimension - Up, Up And Away
The Five Stairsteps - O-o-h Child
Pet Shop Boys - The Forgotten Child
Goedenavond, welkom nog evenquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had altijd het liefste late dienst
quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Toch maar even een paar liedjes over kinderen die slachtoffer worden van oorlog en andere ellende. Deze komt van de maatschappijkritische EP Agenda uit 2019:Pet Shop Boys - The Forgotten Child
Wallace Collection - Daydream
Moet ook gebeuren hèquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was nog even naar de pakketautomaat gewandeld
New Order - Ruined In A Day
Ach, net gemistquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben even kwijt welke organisatie dit nummer in een tv-commercial gebruikte. Was het Warchild?Wallace Collection - Daydream
Welkom nog evenquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:48 schreef livelink het volgende:
Klaar (met veel dank aan CoPilot). Dus nog even ingetuned
quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:48 schreef livelink het volgende:
Klaar (met veel dank aan CoPilot). Dus nog even ingetuned
Ja, prima natuurlijk. Je moet gewoon stoppen zodra je dat wilt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom nog evenAls ik alles draai dat nog in de rij staat, heb ik muziek tot ongeveer 21:30 uur. Ik kijk het even aan.
Op doordeweekse avonden vind ik 21:30 uur wel een mooie (maximale) eindtijd. Komt goedquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, prima natuurlijk. Je moet gewoon stoppen zodra je dat wilt.
Ik ga even terugkijken wat er al gedraaid is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op doordeweekse avonden vind ik 21:30 uur wel een mooie (maximale) eindtijd. Komt goed![]()
Verzoekjes aanvragen kan en mag ook nog steeds, trouwens. Beetje passend bij 5 (555) of Help.
The Jackson 5 - I Want You Back (Dimitri from Paris Supa Funk Brakes mix)
Zie hier, scheelt zoeken:quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga even terugkijken wat er al gedraaid is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlotte Cardin - Take Me Back
Ik doe er ook alles mee voor excel. Ideaal.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik heb voor mijn werk nu een betaalde versie van CoPilot voor Excel en Powerpoint. Dat heeft me vandaag wel gered.
Mijn zoon bestelt dat ook rustig met 35 graden op een terras.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Hartje zomer, maar dankzij Symphonic gaan we aan de warme chocolademelk...
Hot Chocolate - I'll Put You Together Again
ABBA - SOS
Een gospelachtig uitstapje.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit klink eigenlijk heel anders dan het beeld dat ik van Hot Chocolate heb.
1000 x beter zelfs.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit klink eigenlijk heel anders dan het beeld dat ik van Hot Chocolate heb.
U96 - Das Boot
Keane - Silenced By The Night
@Melting, deze is voor jou. Snel inschakelen!quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Sinds ze een nieuw album hebben aangekondigd, heb ik weer meer zin gekregen in hun muziek. Ik ben erg benieuwd waar ze straks mee komen. Tot die tijd:Keane - Silenced By The Night
Hierna een unieke quiz: de Mini Connection. Eén nummer dat aanwijzingen bevat over welk nummer daarna komt
Ik heb ooit eens 8 kwartfinalisten, halve-finalisten, finalisten én winnaar goed voorspeld. In 2010 was dat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:17 schreef livelink het volgende:
Ik moet voor 22.00 ook nog mijn voetbalpoule bijwerken. De knockout-fase was ik vergeten, dus het gaat voor mij nergens meer om, want in die hele fase dus 0 punten gehaald
Dat ga ik je ook nooit nadoen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens 8 kwartfinalisten, halve-finalisten, finalisten én winnaar goed voorspeld. In 2010 was dat.
Sindsdien doe ik niet meer mee, want dat kan ik toch nooit meer overtreffen
Ah, dan wordt het vast een PSB-nummer.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn geen prijzen te winnen. Kennis van eerdere DJ11-uitzendingen is een pré
In de verste verte niet. Het heeft wel iets met een dier te makenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan wordt het vast een PSB-nummer.
Ik kan verder alleen aan rockstar denken, maar dat heeft weer niks met een dier te maken. Ik geef het gewoon nu al op.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In de verste verte niet. Het heeft wel iets met een dier te maken
Frans Kalf - Nou En
Tja, als je het weet..., ik was er nooit op gekomen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Een pink is een jonge koenet als een kalf. So What naar het Nederlands (
) vertaald is: Nou En
![]()
Frans Kalf - Nou En
* DJ11 krijgt geen genoeg van dit nummer
Die connectionquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:24 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Frans Kalf - Nou En
Binnenkort, als ik weer wat meer tijd heb, komt er weer een échte uitzending. Ik heb al wat subtiele hints gegeven recentelijk...quote:
Ik ook, maar het nummer dat DJ11 vorige week van hem draaide werd ik nog net wat blijer van.quote:
U.S.A. for Africa - We Are The World
Blijven donerenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
Jongens, trek maar open die portemonnee!!!
Laat de knaken maar rollenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
Jongens, trek maar open die portemonnee!!!
De V.S. Is niet meer te helpenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, maar ik kan er niet omheen natuurlijk. De VS was deze week zelf ook weer volop in het nieuws. De ultieme hulp-song vormt het slotakkoord vandaag...U.S.A. for Africa - We Are The World
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:32 schreef livelink het volgende:
Ik zie die kop van Bruce Springsteen zo voor me.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
@:Melting, deze is voor jou. Snel inschakelen!
Zie dat Frans Kalf bij de vierdaagse feesten gaat optredenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:24 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Frans Kalf - Nou En
Het begin is erquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie dat Frans Kalf bij de vierdaagse feesten gaat optreden![]()
En hallo allemaal
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het meet lopen dan rennen, maar goed...
[ afbeelding ]
Ook goedenavondquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:05 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Ik ben een beetje uitgeteld na een drukke week en een hele drukke dag, maar ga proberen er toch nog een tijd bij te zijn.
Goede avond Ddm.quote:
Goede avond, livelink.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:05 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Ik ben een beetje uitgeteld na een drukke week en een hele drukke dag, maar ga proberen er toch nog een tijd bij te zijn.
Duurde even, maar vooruit:quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het meet lopen dan rennen, maar goed...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
@:doedezemaar en @:symphonic, zijn jullie ervan bewust dat er in jullie buurt een kerstmarkt is dit weekend? Als ik vandaag niet al zo'n gekkenhuisdag had gehad, was ik zeker gegaan.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Overigens ben ik er vanavond tot 23:00 uur bij. Ik ben toch te benieuwd naar de voetbalwedstrijd die dan begint, dus die ga ik kijken.
Dit is Lionel Richie, toch? Ik gok dat "Angel" de titel is.
+1quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Overigens ben ik er vanavond tot 23:00 uur bij. Ik ben toch te benieuwd naar de voetbalwedstrijd die dan begint, dus die ga ik kijken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Duurde even, maar vooruit:
[ afbeelding ]
Ja, leuk toch. Bij kringloopwinkel Saartje. Kerst is het leukst in de zomer.quote:
Dit ga jij geen hele avond volhouden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Indrukwekkend, al lijkt het meer op snelwandelen dan op rennenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt mijn score van 0 punten wel genoteerd, toch?
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
@:doedezemaar en @:symphonic, zijn jullie ervan bewust dat er in jullie buurt een kerstmarkt is dit weekend? Als ik vandaag niet al zo'n gekkenhuisdag had gehad, was ik zeker gegaan.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, leuk toch. Bij kringloopwinkel Saartje. Kerst is het leukst in de zomer.
Ik ben al gestopt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit ga jij geen hele avond volhouden.
Daar waren we vlakbij vandaagquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, leuk toch. Bij kringloopwinkel Saartje. Kerst is het leukst in de zomer.
Gemiste kans dan. Maar kan morgen nog.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:13 schreef livelink het volgende:
Joe Brown met Clarence nogwat - Gimme, gimme, gimme
De mussen vallen dood van het dakquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
Zou ook een beetje gek zijn als ze dood waren en ze gewoon bleven zitten.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou ook een beetje gek zijn als ze dood waren en ze gewoon bleven zitten.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Overigens was een broodje paling van de kar van de palingroker inmiddels ¤12,50.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Overigens was een broodje paling van de kar van de palingroker inmiddels ¤12,50.
Dat is ook niet leuk, voor je vader.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:21 schreef livelink het volgende:
Wij hebben mijn vader vandaag in een rolstoelbus mee naar Zuid-Limburg genomen. We moesten daar om 13.30 zijn, dus we zouden mijn vader om 11.30 ophalen, maar we moesten de bus al voor 10.00 ophalen. Dus eerst hebben we van 10.00 - 11.30 onze tijd verdaan en toen we eenmaal op weg gingen bleken we echt in een gekkenhuis op de weg te belanden, dus waren we pas om 14.00 waar we moesten zijn. Om 15.30 was mijn vader het echt zat en we hebben het nog weten te rekken tot 16.00 voordat we weer vertrokken om om 18.15 weer daar te zijn. Toen moesten we de bus weer inleveren en vervolgens weer naar huis. Dus ik heb vandaag 5,5 uur in de auto gezeten voor een bezoekje van 2 uur. En we waren gegaan omdat de laatst overgebleven broer en zus van mijn vader er ook zouden zijn (die wonen allebei ook in Limburg) en het waarschijnlijk wel de laatste kans voor mijn vader was om hen te zien. Maar beiden hadden afgebeld die ochtend![]()
Dat valt me zo vaak op; degene die het dichtste bij wonen doen altijd het moeilijkst. De enige die waren op komen dagen waren degene die het verste weg woonden.
Nee, inderdaad. Maar hij was toch wel blij dat hij geweest was. En in de rolstoelbus was het voor hem wel relaxed rijden. Gelukkig durfde mijn man dat bakbeest wel te rijden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk, voor je vader.
Gelukkig maar dat hij dan niet teleurgesteld was.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar hij was toch wel blij dat hij geweest was. En in de rolstoelbus was het voor hem wel relaxed rijden. Gelukkig durfde mijn man dat bakbeest wel te rijden.
Jammer als al die moeite dan niet loontquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:21 schreef livelink het volgende:
Wij hebben mijn vader vandaag in een rolstoelbus mee naar Zuid-Limburg genomen. We moesten daar om 13.30 zijn, dus we zouden mijn vader om 11.30 ophalen, maar we moesten de bus al voor 10.00 ophalen. Dus eerst hebben we van 10.00 - 11.30 onze tijd verdaan en toen we eenmaal op weg gingen bleken we echt in een gekkenhuis op de weg te belanden, dus waren we pas om 14.00 waar we moesten zijn. Om 15.30 was mijn vader het echt zat en we hebben het nog weten te rekken tot 16.00 voordat we weer vertrokken om om 18.15 weer daar te zijn. Toen moesten we de bus weer inleveren en vervolgens weer naar huis. Dus ik heb vandaag 5,5 uur in de auto gezeten voor een bezoekje van 2 uur. En we waren gegaan omdat de laatst overgebleven broer en zus van mijn vader er ook zouden zijn (die wonen allebei ook in Limburg) en het waarschijnlijk wel de laatste kans voor mijn vader was om hen te zien. Maar beiden hadden afgebeld die ochtend![]()
Dat valt me zo vaak op; degene die het dichtste bij wonen doen altijd het moeilijkst. De enige die waren op komen dagen waren degene die het verste weg woonden.
Het was ooit onderdeel van mijn werk, maar dat is wel even geleden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar hij was toch wel blij dat hij geweest was. En in de rolstoelbus was het voor hem wel relaxed rijden. Gelukkig durfde mijn man dat bakbeest wel te rijden.
Dikke winst dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
En voor die ¤12,50 heb je dus een zacht wit bolletje met een paar stukjes paling, geserveerd op een servetje. Ik ben er wel ff klaar mee.
Voor mij ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was ooit onderdeel van mijn werk, maar dat is wel even geleden.
Dat vind ik met die prijzen dan ook niet zo heel gek.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Er stonden heel sneaky ook geen prijzen op het bord. ik hoorde de prijs toevallig toen ik al ongeveer aan de beurt was. Echt, aardige kerel die die rokerij heeft, hij staat zelf daar ook ter plekke te roken en soms moet je wel even wachten, het is nogal populair, maar nu was het totaal niet druk.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam trouwens nog deze bijzondere Brabantse persing tegen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn man vond het ook wel lekker. Hij zat goed en het is erg overzichtelijk zo hoog. Hij was minder moe dan dat hij normaal is na zoveel rijden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Vond het heerlijk om met die grote wagens te rijden.
Dat is wel jammer dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man vond het ook wel lekker. Hij zat goed en het is erg overzichtelijk zo hoog. Hij was minder moe dan dat hij normaal is na zoveel rijden.
En de airco was prima, alleen werkte hij alleen tijdens het rijden en dat was wat jammer in de files.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel dit heeeel slecht is vind ik het stiekem een leuk nummer
Zo goed waren die avonden toch niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Voor mij is dit nummer onlosmakelijk verbonden aan verkiezingsavonden van GroenLinks
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Voor mij is dit nummer onlosmakelijk verbonden aan verkiezingsavonden van GroenLinks
Ik ook. Ik heb dit nummer heel veel geluisterd met mijn kinderen. Die vonden het erg leuk toen, hoewel ze wel klein waren toen nog.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel dit heeeel slecht is vind ik het stiekem een leuk nummer
Soms hadden ze winst. Maar bijna altijd als Klaver opkwam, klonk dit nummer.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo goed waren die avonden toch niet?
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Half Spanje in de fik door bosbranden. Melting op Radio 49: Keep The Fire Burning
Wel lekker baswerk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Deze kan ik wel op de rol zetten voor een bepaalde rubriek...
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Half Spanje in de fik door bosbranden. Melting op Radio 49: Keep The Fire Burning
Ik zag het voorbij komen inderdaad. Dus kon het niet laten.quote:
Ik hoor nog cowbell ook...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:54 schreef brother52 het volgende:
![]()
Krijg nou wat, ik heb hier gewoon ontvangst.
Goede avond, brother.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:54 schreef brother52 het volgende:
![]()
Krijg nou wat, ik heb hier gewoon ontvangst.
Ik las het in het overleden artiesten topic, maar eigenlijk wist ik al,quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen inderdaad. Dus kon het niet laten.
Ergens waar ze raar pratenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, brother.
Waar begeef je je nu dan?
Ja, geen wonder dat je bereik hebt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ergens waar ze raar praten
Ik zit in Bavariadorp.
Er is niks gewoon aan Brabantquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, geen wonder dat je bereik hebt.
Dat is gewoon in Brabant.
en in bARENDrecht?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Populairste nummer van ABBA in Deventer en omstreken
Vroeger zat hier net over de grens een Belgisch radio station met de naam Radio Eagle.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Populairste nummer van ABBA in Deventer en omstreken
En bij alle mensen met een beaglequote:
Jij spot wel bijzondere vogels moet ik toegeven.quote:
The Beagle has landedquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij spot wel bijzondere vogels moet ik toegeven.
The Contoursquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:17 schreef livelink het volgende:
Dit nummer zing ik zo mee, maar geen idee wie dit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |