SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
The Lazy Eyes - Always In The Back Of My Mind
Goedenavond, welkomquote:
Normaal ben ik er niet zogauw doordeweeks, maar ik was toevallig net even aan het bijlezen en zag je aankondiging.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, welkomExtra uitzending vanavond. Nummertje 555, dus veel vijven en veel giro 555-hulp
Robbie Williams - 9 To 5
Sint Maarten. Grand Case Beach Clubquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Kan ik nog iets met de verblijfplaats van Fogel en het cijfer 5? Zeker...
Oei, ik dacht het Frankrijk wasquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sint Maarten. Grand Case Beach Club
De laagste temperatuur hier is 27 graden, 7-2 = 5
Inderdaad het Franse deel. Vanaf vrijdag het Nederlandse deel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei, ik dacht het Frankrijk wasNu maar hopen dat je in het Franse deel zit
Lekker!quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sint Maarten. Grand Case Beach Club
De laagste temperatuur hier is 27 graden, 7-2 = 5
2120 - Parisian Girls
Captain Gumbo - Allons À Lafayette
Doet me ook aan een andere Nederlandse band denken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Deze week overleed gitarist en songwriter Gerard de Braconier, die deel uitmaakte van Toontje Lager, maar ook achter dit nummer zat:Captain Gumbo - Allons À Lafayette
Heeft een hoog Rowwen Heze-gehalte. Pater Moeskroen ook wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Doet me ook aan een andere Nederlandse band denken.
Ik ken dit gewoon, maar waarom?quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Deze week overleed gitarist en songwriter Gerard de Braconier, die deel uitmaakte van Toontje Lager, maar ook achter dit nummer zat:Captain Gumbo - Allons À Lafayette
Pet Shop Boys - One And One Make Five
Elvis Presley - Can't Help Falling In Love (Mark Ronson remix)
Blijft mooi om een nummer van Elvis te horen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Op de valreep voor Fogel en vriendin nog even deze. Ik had een remix uitgezocht voor vandaag:Elvis Presley - Can't Help Falling In Love (Mark Ronson remix)
Cheers!quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:53 schreef Fogel het volgende:
Dank u @:dj11
Beer and cocktails are waiting for me...
Goedenavond, welkomquote:
Dank voor het luisteren. Fijne avond verderquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:53 schreef Fogel het volgende:
Enjoy!quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:53 schreef Fogel het volgende:
Marlene Dietrich - Ich Bin Von Kopf Bis Fuss Auf Liebe Eingestellt
Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
Rialto - Monday Morning 5:19 (Widescreen)
The Day Before You Came hoorde ik er meteen in.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de meest ondergewaardeerde nummers van de 90s. Het jonge broertje van The Day Before You Came.Rialto - Monday Morning 5:19 (Widescreen)
Ze is nog even op padquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:03 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat ervan uit dat DDM ook meeluistert?
Pulp - Help the Aged
Manic Street Preachers - Tsunami
Oh wow, deze ken ik niet en herkende ik niet meteen Manic Street Preachers in. Maar nu ik het weet hoor ik hun sound er wel in terug.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Deze vond ik wat minder geschikt om te draaien in het bijzijn van Fogel, die op een eiland zit. Maar nu kan -ie wel. Bij 555 moet ik toch heel snel aan de tsunami in Azië denken.Manic Street Preachers - Tsunami
Hebben die straten ook een naam?quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Onderweg: iets uit Ierland dat met het cijfer 2 én met straten heeft te maken...
U2 - Street Of Dreams
Ik heb 'm nu een paar keer gehoord en vind 'm juist typisch U2. Wel wat aan de vrolijke kant.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:19 schreef Symphonic het volgende:
Deze is ook fijn.
Moet zeggen dat ik U2 niet echt herkende in de nieuwe plaat.
Hij is niet verkeerd, maar hij mist wel herkenbaarheid
Ja dat heb ik ook.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:19 schreef Symphonic het volgende:
Deze is ook fijn.
Moet zeggen dat ik U2 niet echt herkende in de nieuwe plaat.
Hij is niet verkeerd, maar hij mist wel herkenbaarheid
Ik werk - op vrijdag na - letterlijk van 9 tot 5, als een ware (semi-)ambtenaar. Je moet gewoon doen wat bij je past. Al te vroeg opstaan past niet bij mij.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Ben toch blij dat ik altijd om half acht begin
Het is heel persoonlijk en fijn als je het zelf kan bepalen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vroeg beginnen altijd fijn gevonden
Bananarama - Venus (Richard X's Burning Flame '26 mix)
quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is heel persoonlijk en fijn als je het zelf kan bepalen.
The 5th Dimension - Up, Up And Away
The Five Stairsteps - O-o-h Child
Pet Shop Boys - The Forgotten Child
Goedenavond, welkom nog evenquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had altijd het liefste late dienst
quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Toch maar even een paar liedjes over kinderen die slachtoffer worden van oorlog en andere ellende. Deze komt van de maatschappijkritische EP Agenda uit 2019:Pet Shop Boys - The Forgotten Child
Wallace Collection - Daydream
Moet ook gebeuren hèquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was nog even naar de pakketautomaat gewandeld
New Order - Ruined In A Day
Ach, net gemistquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben even kwijt welke organisatie dit nummer in een tv-commercial gebruikte. Was het Warchild?Wallace Collection - Daydream
Welkom nog evenquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:48 schreef livelink het volgende:
Klaar (met veel dank aan CoPilot). Dus nog even ingetuned
quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:48 schreef livelink het volgende:
Klaar (met veel dank aan CoPilot). Dus nog even ingetuned
Ja, prima natuurlijk. Je moet gewoon stoppen zodra je dat wilt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom nog evenAls ik alles draai dat nog in de rij staat, heb ik muziek tot ongeveer 21:30 uur. Ik kijk het even aan.
Op doordeweekse avonden vind ik 21:30 uur wel een mooie (maximale) eindtijd. Komt goedquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, prima natuurlijk. Je moet gewoon stoppen zodra je dat wilt.
Ik ga even terugkijken wat er al gedraaid is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op doordeweekse avonden vind ik 21:30 uur wel een mooie (maximale) eindtijd. Komt goed![]()
Verzoekjes aanvragen kan en mag ook nog steeds, trouwens. Beetje passend bij 5 (555) of Help.
The Jackson 5 - I Want You Back (Dimitri from Paris Supa Funk Brakes mix)
Zie hier, scheelt zoeken:quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga even terugkijken wat er al gedraaid is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlotte Cardin - Take Me Back
Ik doe er ook alles mee voor excel. Ideaal.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik heb voor mijn werk nu een betaalde versie van CoPilot voor Excel en Powerpoint. Dat heeft me vandaag wel gered.
Mijn zoon bestelt dat ook rustig met 35 graden op een terras.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Hartje zomer, maar dankzij Symphonic gaan we aan de warme chocolademelk...
Hot Chocolate - I'll Put You Together Again| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |