quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
@:Melting, deze is voor jou. Snel inschakelen!
Zie dat Frans Kalf bij de vierdaagse feesten gaat optredenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Een pink is een jonge koenet als een kalf. So What naar het Nederlands (
) vertaald is: Nou En
![]()
Frans Kalf - Nou En
* DJ11 krijgt geen genoeg van dit nummer
Het begin is erquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie dat Frans Kalf bij de vierdaagse feesten gaat optreden![]()
En hallo allemaal
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het meet lopen dan rennen, maar goed...
[ afbeelding ]
Ook goedenavondquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:05 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Ik ben een beetje uitgeteld na een drukke week en een hele drukke dag, maar ga proberen er toch nog een tijd bij te zijn.
Goede avond Ddm.quote:
Goede avond, livelink.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:05 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Ik ben een beetje uitgeteld na een drukke week en een hele drukke dag, maar ga proberen er toch nog een tijd bij te zijn.
Duurde even, maar vooruit:quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het meet lopen dan rennen, maar goed...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
@:doedezemaar en @:symphonic, zijn jullie ervan bewust dat er in jullie buurt een kerstmarkt is dit weekend? Als ik vandaag niet al zo'n gekkenhuisdag had gehad, was ik zeker gegaan.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Overigens ben ik er vanavond tot 23:00 uur bij. Ik ben toch te benieuwd naar de voetbalwedstrijd die dan begint, dus die ga ik kijken.
Dit is Lionel Richie, toch? Ik gok dat "Angel" de titel is.
+1quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Overigens ben ik er vanavond tot 23:00 uur bij. Ik ben toch te benieuwd naar de voetbalwedstrijd die dan begint, dus die ga ik kijken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Duurde even, maar vooruit:
[ afbeelding ]
Ja, leuk toch. Bij kringloopwinkel Saartje. Kerst is het leukst in de zomer.quote:
Dit ga jij geen hele avond volhouden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Indrukwekkend, al lijkt het meer op snelwandelen dan op rennenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt mijn score van 0 punten wel genoteerd, toch?
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
@:doedezemaar en @:symphonic, zijn jullie ervan bewust dat er in jullie buurt een kerstmarkt is dit weekend? Als ik vandaag niet al zo'n gekkenhuisdag had gehad, was ik zeker gegaan.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, leuk toch. Bij kringloopwinkel Saartje. Kerst is het leukst in de zomer.
Ik ben al gestopt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit ga jij geen hele avond volhouden.
Daar waren we vlakbij vandaagquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, leuk toch. Bij kringloopwinkel Saartje. Kerst is het leukst in de zomer.
Gemiste kans dan. Maar kan morgen nog.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:13 schreef livelink het volgende:
Joe Brown met Clarence nogwat - Gimme, gimme, gimme
De mussen vallen dood van het dakquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
Zou ook een beetje gek zijn als ze dood waren en ze gewoon bleven zitten.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou ook een beetje gek zijn als ze dood waren en ze gewoon bleven zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |