ABBA - SOS
Een gospelachtig uitstapje.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit klink eigenlijk heel anders dan het beeld dat ik van Hot Chocolate heb.
1000 x beter zelfs.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit klink eigenlijk heel anders dan het beeld dat ik van Hot Chocolate heb.
U96 - Das Boot
Keane - Silenced By The Night
@Melting, deze is voor jou. Snel inschakelen!quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Sinds ze een nieuw album hebben aangekondigd, heb ik weer meer zin gekregen in hun muziek. Ik ben erg benieuwd waar ze straks mee komen. Tot die tijd:Keane - Silenced By The Night
Hierna een unieke quiz: de Mini Connection. Eén nummer dat aanwijzingen bevat over welk nummer daarna komt
Ik heb ooit eens 8 kwartfinalisten, halve-finalisten, finalisten én winnaar goed voorspeld. In 2010 was dat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:17 schreef livelink het volgende:
Ik moet voor 22.00 ook nog mijn voetbalpoule bijwerken. De knockout-fase was ik vergeten, dus het gaat voor mij nergens meer om, want in die hele fase dus 0 punten gehaald
Dat ga ik je ook nooit nadoen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens 8 kwartfinalisten, halve-finalisten, finalisten én winnaar goed voorspeld. In 2010 was dat.
Sindsdien doe ik niet meer mee, want dat kan ik toch nooit meer overtreffen
Ah, dan wordt het vast een PSB-nummer.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn geen prijzen te winnen. Kennis van eerdere DJ11-uitzendingen is een pré
In de verste verte niet. Het heeft wel iets met een dier te makenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan wordt het vast een PSB-nummer.
Ik kan verder alleen aan rockstar denken, maar dat heeft weer niks met een dier te maken. Ik geef het gewoon nu al op.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In de verste verte niet. Het heeft wel iets met een dier te maken
Frans Kalf - Nou En
Tja, als je het weet..., ik was er nooit op gekomen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Een pink is een jonge koenet als een kalf. So What naar het Nederlands (
) vertaald is: Nou En
![]()
Frans Kalf - Nou En
* DJ11 krijgt geen genoeg van dit nummer
Die connectionquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Een pink is een jonge koenet als een kalf. So What naar het Nederlands (
) vertaald is: Nou En
![]()
Frans Kalf - Nou En
* DJ11 krijgt geen genoeg van dit nummer
Binnenkort, als ik weer wat meer tijd heb, komt er weer een échte uitzending. Ik heb al wat subtiele hints gegeven recentelijk...quote:
Ik ook, maar het nummer dat DJ11 vorige week van hem draaide werd ik nog net wat blijer van.quote:
U.S.A. for Africa - We Are The World
Blijven donerenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
Jongens, trek maar open die portemonnee!!!
Laat de knaken maar rollenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
Jongens, trek maar open die portemonnee!!!
De V.S. Is niet meer te helpenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, maar ik kan er niet omheen natuurlijk. De VS was deze week zelf ook weer volop in het nieuws. De ultieme hulp-song vormt het slotakkoord vandaag...U.S.A. for Africa - We Are The World
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:32 schreef livelink het volgende:
Ik zie die kop van Bruce Springsteen zo voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |