quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Overigens was een broodje paling van de kar van de palingroker inmiddels ¤12,50.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Overigens was een broodje paling van de kar van de palingroker inmiddels ¤12,50.
Dat is ook niet leuk, voor je vader.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:21 schreef livelink het volgende:
Wij hebben mijn vader vandaag in een rolstoelbus mee naar Zuid-Limburg genomen. We moesten daar om 13.30 zijn, dus we zouden mijn vader om 11.30 ophalen, maar we moesten de bus al voor 10.00 ophalen. Dus eerst hebben we van 10.00 - 11.30 onze tijd verdaan en toen we eenmaal op weg gingen bleken we echt in een gekkenhuis op de weg te belanden, dus waren we pas om 14.00 waar we moesten zijn. Om 15.30 was mijn vader het echt zat en we hebben het nog weten te rekken tot 16.00 voordat we weer vertrokken om om 18.15 weer daar te zijn. Toen moesten we de bus weer inleveren en vervolgens weer naar huis. Dus ik heb vandaag 5,5 uur in de auto gezeten voor een bezoekje van 2 uur. En we waren gegaan omdat de laatst overgebleven broer en zus van mijn vader er ook zouden zijn (die wonen allebei ook in Limburg) en het waarschijnlijk wel de laatste kans voor mijn vader was om hen te zien. Maar beiden hadden afgebeld die ochtend![]()
Dat valt me zo vaak op; degene die het dichtste bij wonen doen altijd het moeilijkst. De enige die waren op komen dagen waren degene die het verste weg woonden.
Nee, inderdaad. Maar hij was toch wel blij dat hij geweest was. En in de rolstoelbus was het voor hem wel relaxed rijden. Gelukkig durfde mijn man dat bakbeest wel te rijden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk, voor je vader.
Gelukkig maar dat hij dan niet teleurgesteld was.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar hij was toch wel blij dat hij geweest was. En in de rolstoelbus was het voor hem wel relaxed rijden. Gelukkig durfde mijn man dat bakbeest wel te rijden.
Jammer als al die moeite dan niet loontquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:21 schreef livelink het volgende:
Wij hebben mijn vader vandaag in een rolstoelbus mee naar Zuid-Limburg genomen. We moesten daar om 13.30 zijn, dus we zouden mijn vader om 11.30 ophalen, maar we moesten de bus al voor 10.00 ophalen. Dus eerst hebben we van 10.00 - 11.30 onze tijd verdaan en toen we eenmaal op weg gingen bleken we echt in een gekkenhuis op de weg te belanden, dus waren we pas om 14.00 waar we moesten zijn. Om 15.30 was mijn vader het echt zat en we hebben het nog weten te rekken tot 16.00 voordat we weer vertrokken om om 18.15 weer daar te zijn. Toen moesten we de bus weer inleveren en vervolgens weer naar huis. Dus ik heb vandaag 5,5 uur in de auto gezeten voor een bezoekje van 2 uur. En we waren gegaan omdat de laatst overgebleven broer en zus van mijn vader er ook zouden zijn (die wonen allebei ook in Limburg) en het waarschijnlijk wel de laatste kans voor mijn vader was om hen te zien. Maar beiden hadden afgebeld die ochtend![]()
Dat valt me zo vaak op; degene die het dichtste bij wonen doen altijd het moeilijkst. De enige die waren op komen dagen waren degene die het verste weg woonden.
Het was ooit onderdeel van mijn werk, maar dat is wel even geleden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar hij was toch wel blij dat hij geweest was. En in de rolstoelbus was het voor hem wel relaxed rijden. Gelukkig durfde mijn man dat bakbeest wel te rijden.
Dikke winst dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
En voor die ¤12,50 heb je dus een zacht wit bolletje met een paar stukjes paling, geserveerd op een servetje. Ik ben er wel ff klaar mee.
Voor mij ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was ooit onderdeel van mijn werk, maar dat is wel even geleden.
Dat vind ik met die prijzen dan ook niet zo heel gek.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Er stonden heel sneaky ook geen prijzen op het bord. ik hoorde de prijs toevallig toen ik al ongeveer aan de beurt was. Echt, aardige kerel die die rokerij heeft, hij staat zelf daar ook ter plekke te roken en soms moet je wel even wachten, het is nogal populair, maar nu was het totaal niet druk.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam trouwens nog deze bijzondere Brabantse persing tegen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn man vond het ook wel lekker. Hij zat goed en het is erg overzichtelijk zo hoog. Hij was minder moe dan dat hij normaal is na zoveel rijden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Vond het heerlijk om met die grote wagens te rijden.
Dat is wel jammer dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man vond het ook wel lekker. Hij zat goed en het is erg overzichtelijk zo hoog. Hij was minder moe dan dat hij normaal is na zoveel rijden.
En de airco was prima, alleen werkte hij alleen tijdens het rijden en dat was wat jammer in de files.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel dit heeeel slecht is vind ik het stiekem een leuk nummer
Zo goed waren die avonden toch niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Voor mij is dit nummer onlosmakelijk verbonden aan verkiezingsavonden van GroenLinks
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Voor mij is dit nummer onlosmakelijk verbonden aan verkiezingsavonden van GroenLinks
Ik ook. Ik heb dit nummer heel veel geluisterd met mijn kinderen. Die vonden het erg leuk toen, hoewel ze wel klein waren toen nog.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel dit heeeel slecht is vind ik het stiekem een leuk nummer
Soms hadden ze winst. Maar bijna altijd als Klaver opkwam, klonk dit nummer.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo goed waren die avonden toch niet?
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Half Spanje in de fik door bosbranden. Melting op Radio 49: Keep The Fire Burning
Wel lekker baswerk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Deze kan ik wel op de rol zetten voor een bepaalde rubriek...
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Half Spanje in de fik door bosbranden. Melting op Radio 49: Keep The Fire Burning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |