abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2026 @ 17:02:56 #201
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221344542
FlyingFish, wat voor uitjes zoek je? Wij hebben ons goed vermaakt in het klimbos in Venlo, maar da’s misschien iets dat je met de kinderen wilt doen…

Ik zit in de binnenspeeltuin op de Deense camping. Het is hier heerlijk. Vandaag in het fiskerimuseum geweest, zeehondjes gezien. M’n dochter had een enorme connectie met een van die beesten. Echt bizar. Minutenlang elkaar aankijken door het glas, volgen enz. En ik dacht ‘dat doet die zeehond vast altijd’ maar de verzorgster stond met open mond te kijken en vroeg of m’n dochter dit vaker heeft met dieren. Uuuuh nee? Wel echt tof!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 15 juli 2026 @ 17:48:22 #202
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221345065
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 15:59 schreef exode het volgende:

[..]
Ze doen het dit jaar dus voor het eerst zo. De uitleg is dat ze merkten dat er voor het nieuwe schooljaar al groepjes en kliekjes gevormd werden en dat ze dat zo willen voorkomen. Iedereen dezelfde frisse start.

B maakt het geen drol uit, ik kan me voorstellen dat het voor andere kinderen misschien extra spannend is zo.
Bijzonder maar snap het wel. Mijn dochter zit bij niemand die ze kent. Het enige 'rare' is dat ik geen idee heb wie haar mentor is? Volgende week gaan we voor de eerste keer oefenen met de bus. :P
pi_221345092
Das wel heel fijn, exode. Mocht hij VWO toch te zwaar vinden, dan hoeft hij niet naar een andere school.

Mijn zoon wilde juist bij niemand van de basisschool in de klas komen. Dochter toen ook niet, hadden nog expliciet gevraagd. Tis maar net wat voor kind je hebt ;)

@FlyingFish, enige wat ik kan bedenken is de designer outlet Roermond. Laat zoon daar nou net vandaag zijn met zijn familie :D En mij steeds bellen en appen :')

Ooh gaaf Tink! Gek is dat he, zo'n connectie? Wie weet, voor de toekomst en als opleiding, ze iets met dieren kan doen?
Geniet van jullie vakantie!

En voor de laatsten die nu vakantie hebben, geniet ervan! Wij hebben al ruim 2 weken vrij. Tis alweer bijna voorbij :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221345113
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 17:48 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Mijn dochter zit bij niemand die ze kent. Het enige 'rare' is dat ik geen idee heb wie haar mentor is? Volgende week gaan we voor de eerste keer oefenen met de bus. :P
Hier was de mentor ook bij de kennismaking met de klas.
Wij zijn intussen aan het oefenen met de fietsroute :D
pi_221346740
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 17:02 schreef Tink89 het volgende:
FlyingFish, wat voor uitjes zoek je? Wij hebben ons goed vermaakt in het klimbos in Venlo, maar da’s misschien iets dat je met de kinderen wilt doen…

Ik zit in de binnenspeeltuin op de Deense camping. Het is hier heerlijk. Vandaag in het fiskerimuseum geweest, zeehondjes gezien. M’n dochter had een enorme connectie met een van die beesten. Echt bizar. Minutenlang elkaar aankijken door het glas, volgen enz. En ik dacht ‘dat doet die zeehond vast altijd’ maar de verzorgster stond met open mond te kijken en vroeg of m’n dochter dit vaker heeft met dieren. Uuuuh nee? Wel echt tof!
Mooi natuurgebied/wandeling, leuke bezienswaardigheid of park oid. Of iets net over de grens. We komen nooit in die buurt.

Outletcenter vindt mijn man verschrikkelijk, en maak je mij ook niet echt blij mee. In een half uurtje ben ik daar wel klaar. Mij maak je blijer met rondneuzen in een buitenlandse supermarkt, dan naar een outletcenter.
  Redactie Frontpage woensdag 15 juli 2026 @ 21:36:07 #206
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221347404
Ik ben jaren geleden samen met @Ynske naar een welnessgebeuren geweest daar ergens over de grens. Zij weet vast nog wel waar. Aanrader!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 juli 2026 @ 22:02:16 #207
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221347912
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:36 schreef Troel het volgende:
Ik ben jaren geleden samen met @:Ynske naar een welnessgebeuren geweest daar ergens over de grens. Zij weet vast nog wel waar. Aanrader!
Carolus Thermen in Aken. Echt genieten!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 juli 2026 @ 22:05:45 #208
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221347966
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:07 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Mooi natuurgebied/wandeling, leuke bezienswaardigheid of park oid. Of iets net over de grens. We komen nooit in die buurt.

Outletcenter vindt mijn man verschrikkelijk, en maak je mij ook niet echt blij mee. In een half uurtje ben ik daar wel klaar. Mij maak je blijer met rondneuzen in een buitenlandse supermarkt, dan naar een outletcenter.
Buitenlandse supermarkt aan de Zwart Broekstraat.
Eten bij de heren aan de Maas bij Maria oldehuske.
Relaxen op het terras bij het watersportcentrum waar je kunt wakeboarden.
Nationaal Park de meinberg.
Speeltuin de witte Stein als kinderen mee zijn.
Munsterkerk en Sint-Christoffelkathedraal
Cuypershuis.

Rondvaart over de maasplassen vanaf de roerkade https://www.weareroermond.com/rondvaart-roermond
struikelstenen route eventueel met audiotour

Meer naar het zuiden. Gaia Zoo in Kerkrade, Discovery museum.
Ritje met stoomtrein tussen Kerkrade en Schin op Geul.
Natuurgebied, vanuit Wijlre wandelend naar valkenburg via stokhem keutenberg langs de geul.

Wandelen rondom de kluis bij Valkenburg is ook heel mooi.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ynske op 15-07-2026 22:13:24 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221351129
Dat is een flinke lijst :D daar kan ik wel wat mee, dank je!
pi_221352443
B heeft zijn planning voor de introductieweek binnen van de middelbare. Gaat hem tegenvallen denk ik, hij moet elke dag naar school van 9 tot 14 uur voor allerlei activiteiten. Hij hoopte op extra lang vakantie.

Hij is wel echt op, kwam pas een half uur geleden uit zijn bed.

Gisteren hadden we een groep 8 borrel, dat was ok, je merkt dat het een samengestelde klas is sinds groep 6. Ik kende veel ouders niet eens. Maar B had het enorm naar zijn zin en wel lekker gekletst met de ouders van zijn vrienden. En ik ben nu ook enorm moe. Maar moet echt werkdingen afronden want het is megadruk nu en tijdens mijn vakantie gaat er van alles spelen en ik wil dat graag goed voorbereiden zodat ik zo min mogelijk lastig gevallen ga worden.
  Redactie Frontpage donderdag 16 juli 2026 @ 12:21:30 #211
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221352573
Mijn hulp gaat alleen nog op de woensdag komen. 8:30 tot 10:50 en van 12 tot 14:00.

Dit eerst maar eens proberen en eventueel na de vakantie verder kijken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221353472
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:21 schreef Troel het volgende:
Mijn hulp gaat alleen nog op de woensdag komen. 8:30 tot 10:50 en van 12 tot 14:00.

Dit eerst maar eens proberen en eventueel na de vakantie verder kijken.
Waarom die hap eruit, pauze?
Geef hem een lijst met wat JIJ wil dat HIJ schoonmaakt en zeg hem ook meteen dat ie alles op zn plek laat staan. alleen mag optillen om eronder te stoffen.
Hoop dat je na de vakantie iemand kunt krijgen die wel op een normale manier zijn/haar werk doet.
If they say
  Redactie Frontpage donderdag 16 juli 2026 @ 13:17:04 #213
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221353495
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 13:13 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Waarom die hap eruit, pauze?
Geef hem een lijst met wat JIJ wil dat HIJ schoonmaakt en zeg hem ook meteen dat ie alles op zn plek laat staan. alleen mag optillen om eronder te stoffen.
Hoop dat je na de vakantie iemand kunt krijgen die wel op een normale manier zijn/haar werk doet.
Ja, hij moet zijn hond uitlaten.
Ik ga het voor nu aankijken, in ieder geval tot einde vakantie. Daarna zie ik wel weer verder. Hij weet in ieder geval in welke volgorde hij zaken moet oppakken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221354171
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juli 2026 13:17 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, hij moet zijn hond uitlaten.
Ik ga het voor nu aankijken, in ieder geval tot einde vakantie. Daarna zie ik wel weer verder. Hij weet in ieder geval in welke volgorde hij zaken moet oppakken.
Als ie de volgorde van de spullen dan ook laat voor wat het is, scheelt dat jou al een kopzorg ;)
If they say
  FOK!Fotograaf donderdag 16 juli 2026 @ 14:44:47 #215
148247 taxibabe
pi_221354574
Zo, het schooloptreden is geweest! De klas van zoon had een dansje op Waka Waka, maar meneer vertikt het om met de klas te dansen (als ik hetzelfde moet doen als de rest, dan doe ik het niet :') ). Dus hij had zijn eigen 'rol' en mocht op de trommel :P O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 09:59:20 #216
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221359714
Oh heerlijk toch, lekker zijn eigen plan trekken!

Zo ik heb het eerste bezoek overleefd.
Hele lieve dame die ik in NL in al die jaren 2 x over de vloer gehad heb.

Ik ken haar dus helemaal niet goed, ik weet dat ze ziek thuis zit met ptss en een burn out en ik weet nu ook tot in detail waarom.
Maar ze kwam maandag middag aan en vertrok gisterochtend weer en het was wel gezellig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komende week komen mijn vriendinnetjes uit Maastricht.
Die vertrekken met hun ouders en broer met de camper maar ze hebben niet echt een planning en gaan eerst naar Praag.
Maar daar verheug ik me echt op, geen enkele stress, dat wordt gewoon genieten.
En dan kom de maandag daarna een leuke vriendin uit Amsterdam op bezoek, ook helemaal top.

En gisteren is de definitieve keuken, zonder wasmachine er in , afgerekend, dus daar moet ik ook nog wat voorbereidend werk voor doen, want ze komen alles 31-7 brengen en de installatie is dan drie weken later max.
Maar dat is ook gewoon super leuk *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221360728
Hoera voor de keuken @oh-oh ! *O*

Wat een schattige foto @taxibabe O+

Week 2 van de vakantie is nog niet om en de boeken voor komend schooljaar worden vanmiddag al geleverd :D Voor de statistieken; van OsingaDeJong.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_221361763
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 11:47 schreef PoesDoos het volgende:
Hoera voor de keuken @:oh-oh ! *O*

Wat een schattige foto @:taxibabe O+

Week 2 van de vakantie is nog niet om en de boeken voor komend schooljaar worden vanmiddag al geleverd :D Voor de statistieken; van OsingaDeJong.
Goed dat je dit schreef, ik heb ook maar eens gekeken. School heeft ze gisteren pas besteld. Heb nu wel de app maar gedownload. Wel stom dat je geen idee hebt wanneer het komt, je zou maar op vakantie zijn...

Vriend heeft kind vandaag met de fiets gedropt bij school en hij is (met navigatie voor de zekerheid) zelf terug naar huis gefietst. Het wordt steeds echter ;)
  vrijdag 17 juli 2026 @ 14:37:38 #219
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221361883
Ik ben zo blij dat wij gewoon de boeken op school ophalen. Geen gedoe met bestellen oid maar gewoon voor de vakantie terugbrengen en na de vakantie je nieuwe pakket weer ophalen. Zo ging dat bij ons vroeger ook dus echt 0 ervaring met dit soort boekenhuizen voor de middelbare school.
pi_221361910
Wij krijgen de boeken thuisgestuurd via school, moet alleen nog een iPad of Macbook bestellen via een speciale site. Maar dat doe ik pas als we thuis zijn van onze vakantie.

En ik ben jaaaaaaaaaaaaaaaaaaarig! Superverwend met cadeaus. Mijn blondies zijn nu allemaal naar de fysio daarna gaan we lekker in de jacuzzi en lekker genieten met zijn 4tjes.

Juul en verloofde hebben nu ook vakantie.

Morgen komen vriendinnen eten, zondag inpakken en maandag naar Duitsland. *O*
pi_221361927
Gefeliciteerd @exode !
  vrijdag 17 juli 2026 @ 14:43:39 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221361928
Van harte gefeliciteerd @exode *O* *O* *O* Geniet ervan!
pi_221362212
Yay, gefeliciteerd exode! *O* *O*
If they say
  Redactie Frontpage vrijdag 17 juli 2026 @ 15:15:25 #224
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221362337
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf vrijdag 17 juli 2026 @ 16:00:54 #225
148247 taxibabe
pi_221362623
Gefeliciteerd exode!
pi_221362636
Gefeliciteerd exode
pi_221362921
Lokwinske @exode !

Boeken worden hier vóór ons besteld gelukkig en nu dus ruim op tijd bezorgd. Wel allemaal wegwerp boeken, jammer -O-
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_221363791
Gefeliciteerd @exode!

Hier worden boeken thuis bezorgd. Dat ophalen is ook niet echt fijn met zo'n stapel.
De vakken die vaak wegwerpboeken hebben heeft hij volgend jaar niet veel meer van. Alleen bio nog.

Vorig jaar lag de doos met boeken halverwege onze vakantie in de papiercontainer. Kijken of dat dit jaar beter gaat. Anders mag de buuf er weer ondersteboven in (container is leeg)
pi_221363938
Heel handig bij van Dijk, daar kon ik kiezen voor een pakketkluis/punt. Dat gedaan want zal je altijd zien, precies in de vakantie dat het bezorgd wordt. Vooralsnog blij met de switch van Iddink naar van Dijk. De rest is afwachten.
Trouwens, voor de Iddinkbestellers, ik had toen een borg betaald van 75 euro. Toen zag ik bij de volgende bestelling ergens een knopje met het terugkrijgen van de borg. Dat klikte ik in en de borg werd teruggestort. Geen idee of het nog met borg werkt, maar bij een switch, letten jullie even op dat je de borg terugkrijgt/vraagt?
If they say
pi_221364318
Ik kan niet zeggen dat ik ooit borg betaald heb bij iddink. Maar goed om het even te checken.

Hoe lang blijft een pakketje in een pakketkluis liggen?

Toen wij twee jaar terug voor 3 weken op vakantie gingen heb ik de boeken voor de zekerheid bij mn ouders laten bezorgen. Uiteindelijk kwamen ze in de laatste week en waren wij wel al weer thuis. Maar better safe then sorry. Omdat het pakketpunt het hier ook maar een x aantal dagen vast houdt voor ze het terugsturen (en die zullen ook niet blij zijn me t al die grote pakketten ;)) maar vorig jaar gingen we maar een week op vakantie dus toen hebben we de gok wel genomen dat het op het pakketpunt bleef tot we thuis waren.

Dit jaar dus alleen vanuit het boekenfonds van school
  vrijdag 17 juli 2026 @ 19:17:24 #231
176471 oh-oh
pi_221364341
Feli @exode!
Ik regelde vroeger gewoon mijn boeken zelf op school, geloof niet dat mijn ouders zich daar ooit mee hebben bezig gehouden :D
Maar ik denk ook niet dat mijn zusje dat ooit deed voor dr kinderen.
Wat een gedoe joh!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221364365
Volgens mij bewaren ze een pakket een week Hillie. Ik ga ook maar een week dus das dan geen probleem maar snap dat het niet handig is als je langer gaat ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Feli @:exode!
Ik regelde vroeger gewoon mijn boeken zelf op school, geloof niet dat mijn ouders zich daar ooit mee hebben bezig gehouden :D
Wat een gedoe joh!
Ja, ik ook, maar nu werkt het even anders. Ze krijgen een boekenlijst via een portaal van van Dijk, Iddink of wat dan ook. Daar staat exact in wat ze moeten hebben en je kan er nog extra`s bij doen. En dan mag je afrekenen, al was dat dit keer bij van Dijk niet het geval. Op een andere manier aan je boeken komen, kan gewoon niet meer. Dit is sinds de schoolboeken gratis zijn geworden. Best een goed systeem wel.
If they say
pi_221364371
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Feli @:exode!
Wat een gedoe joh!
Op zich valt het qua gedoe wel mee hoor.

School maakt een inlog aan bij iddink. Daar vul je je adres in en druk je op bestellen. En dan komt het ergens in de zomer binnen. En voor het inleveren krijg je een mail om welke boeken dat gaat (en dan moest ik iets uit printen voor als ze het inleveren, maar dat was ik dus vergeten). Maar verder heb ik dat lijstje gewoon naar de kinderen gestuurd met de tijd er bij dat ze het moesten inleveren. Dus niet zo spannend gelukkig. Alleen dus idd het thuis zijn als het bezorgd wordt. Dat is wel onhandig idd.

Met pakket van school hoeven we nu niks te doen. Dat staat op de eerste dag klaar.
Zo was het bij mij zelf vroeger ook idd.
pi_221364385
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 19:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Volgens mij bewaren ze een pakket een week Hillie. Ik ga ook maar een week dus das dan geen probleem maar snap dat het niet handig is als je langer gaat ;)
Ja dan is het goed te doen idd. Dat was volgens mij bij het pakketpunt ook dus daarom durfde we het vorig jaar ook wel aan gewoon op ons eigen adres.

Maar wel slim het op voorhand al te selecteren zo’n pakketkluis
pi_221364445
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 19:25 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ja dan is het goed te doen idd. Dat was volgens mij bij het pakketpunt ook dus daarom durfde we het vorig jaar ook wel aan gewoon op ons eigen adres.

Maar wel slim het op voorhand al te selecteren zo’n pakketkluis
Dat laatste idd :Y al kan dat nu ook in de postnl app. Maar toch, je zal het maar vergeten omdat je een dag in de Efteling bent, ofzo. Tis toch vakantie en om er voor thuis te moeten blijven, is ook weer zo wat.

Twee of drie jaar terug dus idd thuis zitten wachten op het pakket. Belde ineens een buurvrouw van verderop aan. De boeken waren bij haar afgeleverd. Blijf je dan voor thuis :')
If they say
pi_221364458
Als ik dit hoor mag ik ons echt gelukkig prijzen dat de boeken hier gewoon op de eerste dag na de vakantie op school opgehaald moeten worden. Daar hoeven we ook precies niets voor te regelen, ze liggen allemaal netjes klaar. Inleveren ook weer op school, daar moet wel iets gedaan worden met een formulier en aanmelden op de site, maar dat doet zoon zelf.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221364476
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 14:37 schreef Kyara het volgende:
Ik ben zo blij dat wij gewoon de boeken op school ophalen. Geen gedoe met bestellen oid maar gewoon voor de vakantie terugbrengen en na de vakantie je nieuwe pakket weer ophalen. Zo ging dat bij ons vroeger ook dus echt 0 ervaring met dit soort boekenhuizen voor de middelbare school.
Oh, dat zei jij ook al :+ De boeken zijn wel via een firma trouwens Osinga denk ik, maar school regelt gelukkig alles verder.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 20:02:13 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221364583
@Mushanga71 hier in huis wil Soneal naar een 16+ film, en @Nostalgist wil wel met hem gaan, maar dat gaat m in NL niet worden (Soneal wordt eind dit jaar pas 16), was jij niet met je jongste in België naar de bioscoop geweest?
Was dat toen vanuit Maastricht?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221364588
Hebben jullie mazzel dat het bij jullie op school zo wordt geregeld :)
Hier wel inleveren op school. Boeken worden gescant en dan krijg je een mail met een factuur omdat het boek niet is ingeleverd :') Maar, snel opgelost en ik kreeg een creditfactuur.
If they say
pi_221364611
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 20:02 schreef Leandra het volgende:
@:Mushanga71 hier in huis wil Soneal naar een 16+ film, en @:Nostalgist wil wel met hem gaan, maar dat gaat m in NL niet worden, was jij niet met je jongste in België naar de bioscoop geweest?
Was dat toen vanuit Maastricht?
Leandra! :)
Ja, klopt. Vanuit Maastricht naar Maasmechelen. Bios zit bij Maasmechelen village en er geldt geen minimumleeftijd.
Tis toch zot dat ze hier in Nederland zo achterlijk moeilijk doen? Dus, België it is. Welke film wil Soneal zien?
If they say
  vrijdag 17 juli 2026 @ 20:07:02 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221364612
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 20:06 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Leandra! :)
Ja, klopt. Vanuit Maastricht naar Maasmechelen. Bios zit bij Maasmechelen village en er geldt geen minimumleeftijd.
Tis toch zot dat ze hier in Nederland zo achterlijk moeilijk doen? Dus, België it is. Welke film wil Soneal zien?
Ik laat @Nostalgist even antwoorden, die weet wel welke film :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221364618
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 20:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik laat @:Nostalgist even antwoorden, die weet wel welke film :')
:D
If they say
pi_221364619
Hai!

Dank voor je snelle antwoord!

De film Odyssey wil hij zien. Idd zot !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_221364624
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 20:07 schreef Nostalgist het volgende:
Hai!

Dank voor je snelle antwoord!

De film Odyssey wil hij zien. Idd zot !
Graag gedaan!
Oooh, kak, is die 16+ :o Zoon wil ook en we zouden gewoon in Maastricht gaan.

Ga je met de auto of ov?
If they say
pi_221364633
Nou, dat wordt dus ook in Maasmechelen naar de film. Mazzel dat we dan toch al in Maastricht zitten :')
If they say
pi_221364639
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 20:08 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Graag gedaan!

Ga je met de auto of ov?
Ja , die is idd 16+

We gaan met OV

[ Bericht 6% gewijzigd door Nostalgist op 17-07-2026 22:16:25 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_221364659
[quote]14s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 20:12 schreef Nostalgist het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op vrijdag 17 juli 2026 20:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Graag gedaan!

Ga je met de auto of ov?
[/quote

Ja , die is idd 16+

We gaan met OV
Thanx! Heb zoon al gebeld, we gaan dus, wederom in Maasmechelen naar de film. Wist niet dat ie 16+ was. Venom toen ook.

Vanuit Maastricht bus 63, die stopt voor de deur van de bios. Kost 3,50pp heen en 3,50pp terug. Wel met de bankpas want is een Belgische busmaatschappij.
If they say
pi_221364671
Uitstappen bij Maasmechelen village. Is trouwens een heel leuke outlet. Als jullie er dan toch zijn :)
If they say
  vrijdag 17 juli 2026 @ 20:20:33 #249
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221364680
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 19:36 schreef Clubsoda het volgende:
Als ik dit hoor mag ik ons echt gelukkig prijzen dat de boeken hier gewoon op de eerste dag na de vakantie op school opgehaald moeten worden. Daar hoeven we ook precies niets voor te regelen, ze liggen allemaal netjes klaar. Inleveren ook weer op school, daar moet wel iets gedaan worden met een formulier en aanmelden op de site, maar dat doet zoon zelf.
Dit! Al moet ze die dag ook haar laptop mee naar huis nemen :+ :D
pi_221364689
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 20:16 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Thanx! Heb zoon al gebeld, we gaan dus, wederom in Maasmechelen naar de film. Wist niet dat ie 16+ was. Venom toen ook.

Vanuit Maastricht bus 63, die stopt voor de deur van de bios. Kost 3,50pp heen en 3,50pp terug. Wel met de bankpas want is een Belgische busmaatschappij.
Heel fijn! Dank! ^O^ ^O^
pi_221364702
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 20:21 schreef Nostalgist het volgende:

[..]
Heel fijn! Dank! ^O^ ^O^
Graag gedaan en veel plezier!
If they say
  vrijdag 17 juli 2026 @ 21:12:00 #252
100412 mefke79
komt goed!
pi_221365118
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 19:23 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Op zich valt het qua gedoe wel mee hoor.

School maakt een inlog aan bij iddink. Daar vul je je adres in en druk je op bestellen. En dan komt het ergens in de zomer binnen. En voor het inleveren krijg je een mail om welke boeken dat gaat (en dan moest ik iets uit printen voor als ze het inleveren, maar dat was ik dus vergeten). Maar verder heb ik dat lijstje gewoon naar de kinderen gestuurd met de tijd er bij dat ze het moesten inleveren. Dus niet zo spannend gelukkig. Alleen dus idd het thuis zijn als het bezorgd wordt. Dat is wel onhandig idd.

Met pakket van school hoeven we nu niks te doen. Dat staat op de eerste dag klaar.
Zo was het bij mij zelf vroeger ook idd.
Tenzij je kind dus overstapt van school en je bij Osinga de Jong alleen de keuze hebt tussen inloggen met schoolnummer/leerlingnummer (geen idee), via Magister (kunnen we nog niet in), een code via de mail (die ze niet verstuurd hebben)...Ik heb uiteindelijk op de laatste dag dat bestellen kon maar gebeld naar hen. Daarvoor moest ik wel eerst Google loslaten op het vinden van het nummer, want via site of app ging niet. Maar goed, nu dus twee bestellingen gedaan en de app geïnstalleerd zodat ik hopelijk straks kan zien wanneer ze komen. En call me a boomer, maar waarom moet dat in app? Doe mij gewoon een site, nu staat er weer een nutteloze app op mijn foon.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_221365407
Hier ook weer de boeken besteld van Dijk ook. Nadeel alleen dat ze waarschijnlijk in de vakantie komen en wij niet thuis zijn. Vorig jaar ook bij diverse mensen het pakket ook gewoon voor de deur zien liggen. Als je dan weg bent en het wordt na oid heb je niks.
pi_221365623
Wat een gedoe met de boeken... kan ik me vast voorbereiden. Hier zijn beide kinderen over, volgend jaar samen in de combiklas 7/8. Ook samen op kamp... maar nu eerst vakantie. We blijven gewoon thuis, hoop dat t eigenlijk gewoon n saaie vakantie wordt na de chaos vd afgelopen maanden.

Mijn jongste is sinds vandaag jeugdlid van de boogschiet vereniging op het dorp. Heel tof om mijn drukte maker zo gefocust te zien met een boog en pijlen
S. 2014
J. 2016
pi_221366003
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 21:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn jongste is sinds vandaag jeugdlid van de boogschiet vereniging op het dorp. Heel tof om mijn drukte maker zo gefocust te zien met een boog en pijlen
O+ Mijnes heeft er al een paar jaar veel plezier aan.
pi_221366178
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 21:12 schreef mefke79 het volgende:

[..]
Tenzij je kind dus overstapt van school en je bij Osinga de Jong alleen de keuze hebt tussen inloggen met schoolnummer/leerlingnummer (geen idee), via Magister (kunnen we nog niet in), een code via de mail (die ze niet verstuurd hebben)...Ik heb uiteindelijk op de laatste dag dat bestellen kon maar gebeld naar hen. Daarvoor moest ik wel eerst Google loslaten op het vinden van het nummer, want via site of app ging niet. Maar goed, nu dus twee bestellingen gedaan en de app geïnstalleerd zodat ik hopelijk straks kan zien wanneer ze komen. En call me a boomer, maar waarom moet dat in app? Doe mij gewoon een site, nu staat er weer een nutteloze app op mijn foon.
Das idd frustrerend, via een app. Hier alles via de site. Misschien volgend jaar wel, als er een account is aangemaakt met de schoolcode. Dan kun je die app er weer afslopen ;) Tenzij magister want die is dan wel weer heel handig.
If they say
pi_221366262
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 21:12 schreef mefke79 het volgende:

[..]
Dan is het inderdaad ongemakkelijk ja, als ze het na een overstap ineens niet meer ‘open’ hebben staan voor je.

Een app zou ik inderdaad ook niet blij van worden voor iets wat je dan twee keer per jaar gebruikt (een keer voor bestellen en een keer voor inleveren waarschijnlijk). Dat kan ook via een website zou je zeggen.

Hier zijn beide kinderen ook al eens in België naar de bios geweest ivm leeftijd. Ik had de eerste keer toen gemaild maar het antwoord was, wij gaan ervan uit dat ouders het beste voor hun kinderen kunnen inschatten of ze een film wel of niet kunnen zien, daar gaan wij verder niet tussen zitten (of iets in die trant).

Nu wonen wij redelijk dicht bij de grens dus is dat niet meteen een hele dagtrip, maar we moeten ze dan wel brengen/halen of met ze mee want openbaar vervoer die kant in gaat niet (ik zie nu dat er elke twee uur een buurtbus die kant in gaat, maar dat zou dan maar net uit moeten komen). En fietsen is een uur, dus eigenlijk ook net te ver om even te doen.

Maar goed, het is ook niet dat ze maandelijks naar de bios gaan.
pi_221366733
En daar hebben ze helemaal gelijk in, Hillie. We weten zelf wel wat geschikt is voor onze kinderen en zeker als er een volwassene bij is. Maar hier zijn ze écht heel strikt.
Wel fijn dat jullie redelijk vlot de grens over zijn. Scheelt een hotel boeken ;)

Dus, wij maken er een lang dagje van. In de ochtend dan richting Maasmechelen, shoppen, film, shoppen. Zoiets :)
If they say
pi_221366831
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 23:12 schreef Hupje het volgende:

[..]
O+ Mijnes heeft er al een paar jaar veel plezier aan.
Er gaat een wereld voor me open joh...
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 18 juli 2026 @ 09:15:29 #260
176471 oh-oh
pi_221366906
Leuk dat hij dat zo leuk vindt!
Gaat dat in de vakantie gewoon lekker door?
Hier hebben de kinderen nu vakantiewerk week.
Echt nog ouderwetse spelletjes en zo, zoals wij vroeger kindervakantiewerk organiseerden.

Mijn overburen hebben zes kinderen waarvan er nog 1 thuis woont, en die is 10.
Ik heb sinds vorige week gewoon vanuit onze eigen tuinen zoveel lol met dat mannetje.

Als de buren verderop muziek draaien komt hij meteen zwaaien en dansjes doen.

En ik heb een groot zwembad besteld gisteren, want mijn nieuwe manke hondje is dol op zwemmen en ik dacht laten we er gewoon voor gaan, het zal ook wel goed zijn voor die verlamde pootjes. Ik hoop dat hij dan ook mag komen zwemmen, denk van wel.
Van die kinderen pik je toch ook de taal het beste op.
Ik versta ongemerkt al best veel!
( Groucho Marx )
pi_221367296
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Leuk dat hij dat zo leuk vindt!
Gaat dat in de vakantie gewoon lekker door?
Hier hebben de kinderen nu vakantiewerk week.
Echt nog ouderwetse spelletjes en zo, zoals wij vroeger kindervakantiewerk organiseerden.

Mijn overburen hebben zes kinderen waarvan er nog 1 thuis woont, en die is 10.
Ik heb sinds vorige week gewoon vanuit onze eigen tuinen zoveel lol met dat mannetje.

Als de buren verderop muziek draaien komt hij meteen zwaaien en dansjes doen.

En ik heb een groot zwembad besteld gisteren, want mijn nieuwe manke hondje is dol op zwemmen en ik dacht laten we er gewoon voor gaan, het zal ook wel goed zijn voor die verlamde pootjes. Ik hoop dat hij dan ook mag komen zwemmen, denk van wel.
Van die kinderen pik je toch ook de taal het beste op.
Ik versta ongemerkt al best veel!
Ja in principe is het gewoon ook in de vakantie, tenzij bloedheet.

Zwemmen is toch ook echt een therapie voor honden? Fijn dat hij dat dan zo fijn vind.
S. 2014
J. 2016
pi_221379627
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 08:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Er gaat een wereld voor me open joh...
Ja, ik heb ook veel bijgeleerd de afgelopen jaren... :D
  zondag 19 juli 2026 @ 15:19:28 #263
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_221379637
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 21:37 schreef F_r het volgende:
Hier ook weer de boeken besteld van Dijk ook. Nadeel alleen dat ze waarschijnlijk in de vakantie komen en wij niet thuis zijn. Vorig jaar ook bij diverse mensen het pakket ook gewoon voor de deur zien liggen. Als je dan weg bent en het wordt na oid heb je niks.
Hier ook van Dijk, ik las op de site dat het naar een pakketpunt gaat als je niet thuis bent, en als je het niet op tijd (ik dacht na een week) ophaalt en het dus teruggestuurd wordt naar van Dijk dan sturen ze het een week later opnieuw.

Dus zou goed moeten komen :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_221379689
Heeft iemand een Inventum vrieskast? Zijn die goed?
De merken die ik tot nu toe had, zijn allemaal zó duur, dat ik neig naar Inventum voor in ons nieuwe huis...
pi_221381758
Wij zijn gisteren 2 uur te vroeg op de camping aangekomen want de drukte op de weg viel ontzettend mee. Maar we mochten direct in ons huisje O+ die is heerlijk, ruimer dan wat we op basis van de foto's hadden verwacht. De camping is rustig maar er zijn wel leuke activiteiten dus het lijkt op de perfecte balans. Het weer is top! En de hele camping kent ons ondertussen omdat we vanmiddag met een schreeuwende en bijtende 9 jarige van het zwembad naar ons huisje liepen :') die is aan het schakelen en landen, dat kost tijd maar we hebben 3 weken dus dat komt goed gaan we van uit O+
  zondag 19 juli 2026 @ 18:27:12 #266
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221382267
Fijn dat jullie genoeg tijd hebben om te schakelen en te landen. Ik wens jullie een hele fijne en welverdiende vakantie.

Laat ze zich wel al schreeuwend door jullie leiden?
pi_221382428
quote:
2s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:27 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat jullie genoeg tijd hebben om te schakelen en te landen. Ik wens jullie een hele fijne en welverdiende vakantie.

Laat ze zich wel al schreeuwend door jullie leiden?
Nee dat was met veel tegenstribbelen, daarom denk ik dat we wel indruk hebben gemaakt op sommigen :')
pi_221382485
Diep respect Schanu voor jullie, dat jullie het toch doen en positief blijven.

Ik duim heel hard voor een fijne vakantie!
  zondag 19 juli 2026 @ 19:16:39 #269
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221382623
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:57 schreef Schanu het volgende:

[..]
Nee dat was met veel tegenstribbelen, daarom denk ik dat we wel indruk hebben gemaakt op sommigen :')
Ik herken het helemaal. Zo ging dat bij ons ook op die leeftijd. Nu is ze even groot als ik en gaat dat niet meer :X Geeft weer andere uitdagingen.
pi_221384451
Zoon wil voetbal kijken maar omdat Vargentinië toch al gewonnen heeft, heb ik daar geen zin in.
1-2 en niet voor Spanje. Dus, goooo Spanje! *O*

Schanu, dat was een lekker begin van de vakantie ;) Hopelijk eenmalig. En toch, geniet ervan :*
If they say
  Redactie Frontpage zondag 19 juli 2026 @ 21:17:55 #271
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221384623
Ik weet niet wat jij kijkt, maar hier is het nog 0-0?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221384717
quote:
2s.gif Op zondag 19 juli 2026 21:17 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet wat jij kijkt, maar hier is het nog 0-0?
Bedoelde de eindstand ;)
If they say
  Redactie Frontpage zondag 19 juli 2026 @ 21:39:55 #273
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221385074
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 21:21 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Bedoelde de eindstand ;)
Nee joh, in de laatste drie minuten wint Argentinië.

(Al hoop ik van niet)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221385164
quote:
2s.gif Op zondag 19 juli 2026 21:39 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee joh, in de laatste drie minuten wint Argentinië.

(Al hoop ik van niet)
Nou, dat dus. Heel deze wedstrijd is een wassen neus.
If they say
pi_221387142
:R voor Argentinië _O_
If they say
pi_221388154
JAAAAAAAAAAAAAAA *O*
If they say
pi_221388677
JAAAAAAAAAAA *O* *O* *O*
If they say
pi_221388803
*O* *O* *O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 20 juli 2026 @ 07:20:08 #279
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221389661
Mogguh!

Vandaag naar het Vikingdorp in Ribe. Wensen jullie me succes met twee net iets te vermoeide vakantie-kinderen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221389678
Was er eigenlijk iemand voor Argentinië? :+
pi_221389773
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 07:26 schreef Clubsoda het volgende:
Jawel, Maxima :D
Heb alweer wat filmpjes voorbij zien komen op WhatsApp statussen _O-

Oooh gaaf Tink! Veel plezier. En succes :)
If they say
  maandag 20 juli 2026 @ 08:38:16 #282
176471 oh-oh
pi_221389858
Geniet er van Tink :P
Ik heb gisteren de opening en de "half time playbackshow "gekeken en ben lekker gaan slapen.
Wat een bagger.
( Groucho Marx )
pi_221389868
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 07:26 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind :+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Redactie Frontpage maandag 20 juli 2026 @ 09:08:08 #284
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221389987
Alleen al om het gedoe na de wedstrijd zou er actie ondernomen moeten worden. Wat een blamage.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 juli 2026 @ 09:21:49 #285
176471 oh-oh
pi_221390031
Maar wij wonnen wel de Fair Play beker.
w/
:')
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage maandag 20 juli 2026 @ 09:27:40 #286
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221390069
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Maar wij wonnen wel de Fair Play beker.
w/
:')
Gelukkig werd die niet door die wortel uitgereikt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221390123
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2026 09:08 schreef Troel het volgende:
Alleen al om het gedoe na de wedstrijd zou er actie ondernomen moeten worden. Wat een blamage.
Sportief voorbeeld voor al die miljoenen jonge voetballertjes over de wereld :')
  Redactie Frontpage maandag 20 juli 2026 @ 09:55:00 #288
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221390229
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 09:36 schreef Hupje het volgende:

[..]
Sportief voorbeeld voor al die miljoenen jonge voetballertjes over de wereld :')
En hun ouders.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 juli 2026 @ 09:59:56 #289
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221390276
Ik had op Argentinië gegokt als kampioen en op Spanje als winnaar van de wedstrijd. Win-win situatie, maar ben blij met Spanje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 20 juli 2026 @ 11:55:57 #290
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221391361
Gelukkig Viva Espana en niet Fifa Argentinia *O*

Die foto's dat Infantino die oranje clown uit de foto's moest trekken :X
Argentijnse knokploeg na de wedstrijd :X
  Redactie Frontpage maandag 20 juli 2026 @ 12:49:44 #291
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221391593
En het erge is, hij kan er niets meer aan doen, het is gewoon de dementie die hem niet meer vertelt dat hij rare dingen doet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 juli 2026 @ 13:18:27 #292
176471 oh-oh
pi_221391709
BS als mijn moeder dat zou doen lieten we haar opsluiten.

Pff. Kreeg net een appje van mijn overburen.
Ze hadden een york uit het asiel meegenomen, of ik wilde helpen met groomen.
Ik vond het zo leuk dat ze me vroegen!
Maar ach dat arme hondje, nog geen 2 kilo superskinny, compleet vervilt en zo vol met pies dat mijn tondeuse er op vast liep.
Maar goed, ik heb ongeveer de helft gedaan.
Ik heb gezegd dat ze haar even moeten wassen, ze is geholpen, de hechtingen zitten er nog in, maar dit kan echt niet zo blijven tot de hechtingen eruit gaan.
Dus ik heb uitgelegd dat ze een washandje op duie hechtigen moeten houden en heb ze medische shampoo meegegeven.
En een bench, en plasmatten.
En dan gaan we straks nog eens verder.
Arm arm hondje.
Maar dit zijn mijn soort mensen wel O+
Ze hebben ook twee huge ass waakhonden.
En 6 kinderen.
( Groucho Marx )
pi_221393045
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 13:18 schreef oh-oh het volgende:
BS als mijn moeder dat zou doen lieten we haar opsluiten.

Pff. Kreeg net een appje van mijn overburen.
Ze hadden een york uit het asiel meegenomen, of ik wilde helpen met groomen.
Ik vond het zo leuk dat ze me vroegen!
Maar ach dat arme hondje, nog geen 2 kilo superskinny, compleet vervilt en zo vol met pies dat mijn tondeuse er op vast liep.
Maar goed, ik heb ongeveer de helft gedaan.
Ik heb gezegd dat ze haar even moeten wassen, ze is geholpen, de hechtingen zitten er nog in, maar dit kan echt niet zo blijven tot de hechtingen eruit gaan.
Dus ik heb uitgelegd dat ze een washandje op duie hechtigen moeten houden en heb ze medische shampoo meegegeven.
En een bench, en plasmatten.
En dan gaan we straks nog eens verder.
Arm arm hondje.
Maar dit zijn mijn soort mensen wel O+
Ze hebben ook twee huge ass waakhonden.
En 6 kinderen.
Wat mooi toch dat je die mensen en het hondje kan helpen. Beter een goeie buur… :)
Hopelijk wordt het straks een gezond en gelukkig hondje. O+
  dinsdag 21 juli 2026 @ 08:12:11 #294
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221395704
Bij ons zijn de schilders bezig. Moest ook nodig gebeuren. Ze zijn gisteren begonnen en ons halve pleintje is inmiddels al langs gelopen om te vragen of ze ook een afspraak kunnen maken. Big business!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221395815
Oeh, jammer dat ik niet kan langslopen @livelink want ik had hetzelfde gevraagd dan :D
Geniet straks van je versgeverfde woning!

Zoon en ik gaan vanmiddag naar de Amsterdam Dungeon. Zin in.
If they say
  dinsdag 21 juli 2026 @ 10:29:55 #296
176471 oh-oh
pi_221396308
Is dat net zoiets als de London Dungeons?
Daar hebben we echt een trauma opgelopen als kinderen, fantastisch :D
( Groucho Marx )
pi_221396451
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Is dat net zoiets als de London Dungeons?
Daar hebben we echt een trauma opgelopen als kinderen, fantastisch :D
Jaaa, 500 jaar donkere Amsterdamse geschiedenis! Oh, daar wil ik ook een keer heen, in Londen :D
If they say
  dinsdag 21 juli 2026 @ 11:08:04 #298
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_221396473
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2026 12:49 schreef Troel het volgende:
En het erge is, hij kan er niets meer aan doen, het is gewoon de dementie die hem niet meer vertelt dat hij rare dingen doet
Hmm, te makkelijk excuus. Hij is altijd al erg egocentristisch geweest.
in de haak.
  dinsdag 21 juli 2026 @ 11:39:42 #299
176471 oh-oh
pi_221396597
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 11:03 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jaaa, 500 jaar donkere Amsterdamse geschiedenis! Oh, daar wil ik ook een keer heen, in Londen :D
In Londen zijn we vaker geweest, zo eng als die eerste keer werd het niet meer natuurlijk :D
Maar ik ging er later ook met mijn aupair kinderen heen en zo.
Nou, we hebben het yorkje net eventjes helemaal klaar gemaakt maar wat hadden ze zelf nog hun best gedaan.
Goed gewassen en heel veel klitten al weg, had die vader gisteren allemaal gedaan.
En ik kreeg een fles zelfgemaakte vlierbessen siroop.
Ik mag die niet maar mijn visite wel en ik ga hem lekker wel proeven.
Ik hou echt van die mensen.
( Groucho Marx )
pi_221396779
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 11:08 schreef trui het volgende:

[..]
Hmm, te makkelijk excuus. Hij is altijd al erg egocentristisch geweest.
Gewoon een zak inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')