Bijzonder maar snap het wel. Mijn dochter zit bij niemand die ze kent. Het enige 'rare' is dat ik geen idee heb wie haar mentor is? Volgende week gaan we voor de eerste keer oefenen met de bus.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:59 schreef exode het volgende:
[..]
Ze doen het dit jaar dus voor het eerst zo. De uitleg is dat ze merkten dat er voor het nieuwe schooljaar al groepjes en kliekjes gevormd werden en dat ze dat zo willen voorkomen. Iedereen dezelfde frisse start.
B maakt het geen drol uit, ik kan me voorstellen dat het voor andere kinderen misschien extra spannend is zo.
Hier was de mentor ook bij de kennismaking met de klas.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn dochter zit bij niemand die ze kent. Het enige 'rare' is dat ik geen idee heb wie haar mentor is? Volgende week gaan we voor de eerste keer oefenen met de bus.
Mooi natuurgebied/wandeling, leuke bezienswaardigheid of park oid. Of iets net over de grens. We komen nooit in die buurt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:02 schreef Tink89 het volgende:
FlyingFish, wat voor uitjes zoek je? Wij hebben ons goed vermaakt in het klimbos in Venlo, maar da’s misschien iets dat je met de kinderen wilt doen…
Ik zit in de binnenspeeltuin op de Deense camping. Het is hier heerlijk. Vandaag in het fiskerimuseum geweest, zeehondjes gezien. M’n dochter had een enorme connectie met een van die beesten. Echt bizar. Minutenlang elkaar aankijken door het glas, volgen enz. En ik dacht ‘dat doet die zeehond vast altijd’ maar de verzorgster stond met open mond te kijken en vroeg of m’n dochter dit vaker heeft met dieren. Uuuuh nee? Wel echt tof!
Carolus Thermen in Aken. Echt genieten!quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:36 schreef Troel het volgende:
Ik ben jaren geleden samen met @:Ynske naar een welnessgebeuren geweest daar ergens over de grens. Zij weet vast nog wel waar. Aanrader!
Buitenlandse supermarkt aan de Zwart Broekstraat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:07 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Mooi natuurgebied/wandeling, leuke bezienswaardigheid of park oid. Of iets net over de grens. We komen nooit in die buurt.
Outletcenter vindt mijn man verschrikkelijk, en maak je mij ook niet echt blij mee. In een half uurtje ben ik daar wel klaar. Mij maak je blijer met rondneuzen in een buitenlandse supermarkt, dan naar een outletcenter.
Waarom die hap eruit, pauze?quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:21 schreef Troel het volgende:
Mijn hulp gaat alleen nog op de woensdag komen. 8:30 tot 10:50 en van 12 tot 14:00.
Dit eerst maar eens proberen en eventueel na de vakantie verder kijken.
Ja, hij moet zijn hond uitlaten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:13 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Waarom die hap eruit, pauze?
Geef hem een lijst met wat JIJ wil dat HIJ schoonmaakt en zeg hem ook meteen dat ie alles op zn plek laat staan. alleen mag optillen om eronder te stoffen.
Hoop dat je na de vakantie iemand kunt krijgen die wel op een normale manier zijn/haar werk doet.
Als ie de volgorde van de spullen dan ook laat voor wat het is, scheelt dat jou al een kopzorgquote:Op donderdag 16 juli 2026 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, hij moet zijn hond uitlaten.
Ik ga het voor nu aankijken, in ieder geval tot einde vakantie. Daarna zie ik wel weer verder. Hij weet in ieder geval in welke volgorde hij zaken moet oppakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende week komen mijn vriendinnetjes uit Maastricht.
Die vertrekken met hun ouders en broer met de camper maar ze hebben niet echt een planning en gaan eerst naar Praag.
Maar daar verheug ik me echt op, geen enkele stress, dat wordt gewoon genieten.
En dan kom de maandag daarna een leuke vriendin uit Amsterdam op bezoek, ook helemaal top.
En gisteren is de definitieve keuken, zonder wasmachine er in , afgerekend, dus daar moet ik ook nog wat voorbereidend werk voor doen, want ze komen alles 31-7 brengen en de installatie is dan drie weken later max.
Maar dat is ook gewoon super leuk
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Goed dat je dit schreef, ik heb ook maar eens gekeken. School heeft ze gisteren pas besteld. Heb nu wel de app maar gedownload. Wel stom dat je geen idee hebt wanneer het komt, je zou maar op vakantie zijn...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:47 schreef PoesDoos het volgende:
Hoera voor de keuken @:oh-oh !![]()
Wat een schattige foto @:taxibabe![]()
Week 2 van de vakantie is nog niet om en de boeken voor komend schooljaar worden vanmiddag al geleverdVoor de statistieken; van OsingaDeJong.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |