abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221364702
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 20:21 schreef Nostalgist het volgende:

[..]
Heel fijn! Dank! ^O^ ^O^
Graag gedaan en veel plezier!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 17 juli 2026 @ 21:12:00 #252
100412 mefke79
komt goed!
pi_221365118
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 19:23 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Op zich valt het qua gedoe wel mee hoor.

School maakt een inlog aan bij iddink. Daar vul je je adres in en druk je op bestellen. En dan komt het ergens in de zomer binnen. En voor het inleveren krijg je een mail om welke boeken dat gaat (en dan moest ik iets uit printen voor als ze het inleveren, maar dat was ik dus vergeten). Maar verder heb ik dat lijstje gewoon naar de kinderen gestuurd met de tijd er bij dat ze het moesten inleveren. Dus niet zo spannend gelukkig. Alleen dus idd het thuis zijn als het bezorgd wordt. Dat is wel onhandig idd.

Met pakket van school hoeven we nu niks te doen. Dat staat op de eerste dag klaar.
Zo was het bij mij zelf vroeger ook idd.
Tenzij je kind dus overstapt van school en je bij Osinga de Jong alleen de keuze hebt tussen inloggen met schoolnummer/leerlingnummer (geen idee), via Magister (kunnen we nog niet in), een code via de mail (die ze niet verstuurd hebben)...Ik heb uiteindelijk op de laatste dag dat bestellen kon maar gebeld naar hen. Daarvoor moest ik wel eerst Google loslaten op het vinden van het nummer, want via site of app ging niet. Maar goed, nu dus twee bestellingen gedaan en de app geïnstalleerd zodat ik hopelijk straks kan zien wanneer ze komen. En call me a boomer, maar waarom moet dat in app? Doe mij gewoon een site, nu staat er weer een nutteloze app op mijn foon.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_221365407
Hier ook weer de boeken besteld van Dijk ook. Nadeel alleen dat ze waarschijnlijk in de vakantie komen en wij niet thuis zijn. Vorig jaar ook bij diverse mensen het pakket ook gewoon voor de deur zien liggen. Als je dan weg bent en het wordt na oid heb je niks.
pi_221365623
Wat een gedoe met de boeken... kan ik me vast voorbereiden. Hier zijn beide kinderen over, volgend jaar samen in de combiklas 7/8. Ook samen op kamp... maar nu eerst vakantie. We blijven gewoon thuis, hoop dat t eigenlijk gewoon n saaie vakantie wordt na de chaos vd afgelopen maanden.

Mijn jongste is sinds vandaag jeugdlid van de boogschiet vereniging op het dorp. Heel tof om mijn drukte maker zo gefocust te zien met een boog en pijlen
S. 2014
J. 2016
pi_221366003
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 21:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn jongste is sinds vandaag jeugdlid van de boogschiet vereniging op het dorp. Heel tof om mijn drukte maker zo gefocust te zien met een boog en pijlen
O+ Mijnes heeft er al een paar jaar veel plezier aan.
pi_221366178
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 21:12 schreef mefke79 het volgende:

[..]
Tenzij je kind dus overstapt van school en je bij Osinga de Jong alleen de keuze hebt tussen inloggen met schoolnummer/leerlingnummer (geen idee), via Magister (kunnen we nog niet in), een code via de mail (die ze niet verstuurd hebben)...Ik heb uiteindelijk op de laatste dag dat bestellen kon maar gebeld naar hen. Daarvoor moest ik wel eerst Google loslaten op het vinden van het nummer, want via site of app ging niet. Maar goed, nu dus twee bestellingen gedaan en de app geïnstalleerd zodat ik hopelijk straks kan zien wanneer ze komen. En call me a boomer, maar waarom moet dat in app? Doe mij gewoon een site, nu staat er weer een nutteloze app op mijn foon.
Das idd frustrerend, via een app. Hier alles via de site. Misschien volgend jaar wel, als er een account is aangemaakt met de schoolcode. Dan kun je die app er weer afslopen ;) Tenzij magister want die is dan wel weer heel handig.
If they say
pi_221366262
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 21:12 schreef mefke79 het volgende:

[..]
Dan is het inderdaad ongemakkelijk ja, als ze het na een overstap ineens niet meer ‘open’ hebben staan voor je.

Een app zou ik inderdaad ook niet blij van worden voor iets wat je dan twee keer per jaar gebruikt (een keer voor bestellen en een keer voor inleveren waarschijnlijk). Dat kan ook via een website zou je zeggen.

Hier zijn beide kinderen ook al eens in België naar de bios geweest ivm leeftijd. Ik had de eerste keer toen gemaild maar het antwoord was, wij gaan ervan uit dat ouders het beste voor hun kinderen kunnen inschatten of ze een film wel of niet kunnen zien, daar gaan wij verder niet tussen zitten (of iets in die trant).

Nu wonen wij redelijk dicht bij de grens dus is dat niet meteen een hele dagtrip, maar we moeten ze dan wel brengen/halen of met ze mee want openbaar vervoer die kant in gaat niet (ik zie nu dat er elke twee uur een buurtbus die kant in gaat, maar dat zou dan maar net uit moeten komen). En fietsen is een uur, dus eigenlijk ook net te ver om even te doen.

Maar goed, het is ook niet dat ze maandelijks naar de bios gaan.
pi_221366733
En daar hebben ze helemaal gelijk in, Hillie. We weten zelf wel wat geschikt is voor onze kinderen en zeker als er een volwassene bij is. Maar hier zijn ze écht heel strikt.
Wel fijn dat jullie redelijk vlot de grens over zijn. Scheelt een hotel boeken ;)

Dus, wij maken er een lang dagje van. In de ochtend dan richting Maasmechelen, shoppen, film, shoppen. Zoiets :)
If they say
pi_221366831
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 23:12 schreef Hupje het volgende:

[..]
O+ Mijnes heeft er al een paar jaar veel plezier aan.
Er gaat een wereld voor me open joh...
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 18 juli 2026 @ 09:15:29 #260
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221366906
Leuk dat hij dat zo leuk vindt!
Gaat dat in de vakantie gewoon lekker door?
Hier hebben de kinderen nu vakantiewerk week.
Echt nog ouderwetse spelletjes en zo, zoals wij vroeger kindervakantiewerk organiseerden.

Mijn overburen hebben zes kinderen waarvan er nog 1 thuis woont, en die is 10.
Ik heb sinds vorige week gewoon vanuit onze eigen tuinen zoveel lol met dat mannetje.

Als de buren verderop muziek draaien komt hij meteen zwaaien en dansjes doen.

En ik heb een groot zwembad besteld gisteren, want mijn nieuwe manke hondje is dol op zwemmen en ik dacht laten we er gewoon voor gaan, het zal ook wel goed zijn voor die verlamde pootjes. Ik hoop dat hij dan ook mag komen zwemmen, denk van wel.
Van die kinderen pik je toch ook de taal het beste op.
Ik versta ongemerkt al best veel!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221367296
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Leuk dat hij dat zo leuk vindt!
Gaat dat in de vakantie gewoon lekker door?
Hier hebben de kinderen nu vakantiewerk week.
Echt nog ouderwetse spelletjes en zo, zoals wij vroeger kindervakantiewerk organiseerden.

Mijn overburen hebben zes kinderen waarvan er nog 1 thuis woont, en die is 10.
Ik heb sinds vorige week gewoon vanuit onze eigen tuinen zoveel lol met dat mannetje.

Als de buren verderop muziek draaien komt hij meteen zwaaien en dansjes doen.

En ik heb een groot zwembad besteld gisteren, want mijn nieuwe manke hondje is dol op zwemmen en ik dacht laten we er gewoon voor gaan, het zal ook wel goed zijn voor die verlamde pootjes. Ik hoop dat hij dan ook mag komen zwemmen, denk van wel.
Van die kinderen pik je toch ook de taal het beste op.
Ik versta ongemerkt al best veel!
Ja in principe is het gewoon ook in de vakantie, tenzij bloedheet.

Zwemmen is toch ook echt een therapie voor honden? Fijn dat hij dat dan zo fijn vind.
S. 2014
J. 2016
pi_221379627
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 08:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Er gaat een wereld voor me open joh...
Ja, ik heb ook veel bijgeleerd de afgelopen jaren... :D
  zondag 19 juli 2026 @ 15:19:28 #263
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_221379637
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 21:37 schreef F_r het volgende:
Hier ook weer de boeken besteld van Dijk ook. Nadeel alleen dat ze waarschijnlijk in de vakantie komen en wij niet thuis zijn. Vorig jaar ook bij diverse mensen het pakket ook gewoon voor de deur zien liggen. Als je dan weg bent en het wordt na oid heb je niks.
Hier ook van Dijk, ik las op de site dat het naar een pakketpunt gaat als je niet thuis bent, en als je het niet op tijd (ik dacht na een week) ophaalt en het dus teruggestuurd wordt naar van Dijk dan sturen ze het een week later opnieuw.

Dus zou goed moeten komen :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_221379689
Heeft iemand een Inventum vrieskast? Zijn die goed?
De merken die ik tot nu toe had, zijn allemaal zó duur, dat ik neig naar Inventum voor in ons nieuwe huis...
pi_221381758
Wij zijn gisteren 2 uur te vroeg op de camping aangekomen want de drukte op de weg viel ontzettend mee. Maar we mochten direct in ons huisje O+ die is heerlijk, ruimer dan wat we op basis van de foto's hadden verwacht. De camping is rustig maar er zijn wel leuke activiteiten dus het lijkt op de perfecte balans. Het weer is top! En de hele camping kent ons ondertussen omdat we vanmiddag met een schreeuwende en bijtende 9 jarige van het zwembad naar ons huisje liepen :') die is aan het schakelen en landen, dat kost tijd maar we hebben 3 weken dus dat komt goed gaan we van uit O+
  zondag 19 juli 2026 @ 18:27:12 #266
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221382267
Fijn dat jullie genoeg tijd hebben om te schakelen en te landen. Ik wens jullie een hele fijne en welverdiende vakantie.

Laat ze zich wel al schreeuwend door jullie leiden?
pi_221382428
quote:
2s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:27 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat jullie genoeg tijd hebben om te schakelen en te landen. Ik wens jullie een hele fijne en welverdiende vakantie.

Laat ze zich wel al schreeuwend door jullie leiden?
Nee dat was met veel tegenstribbelen, daarom denk ik dat we wel indruk hebben gemaakt op sommigen :')
pi_221382485
Diep respect Schanu voor jullie, dat jullie het toch doen en positief blijven.

Ik duim heel hard voor een fijne vakantie!
  zondag 19 juli 2026 @ 19:16:39 #269
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221382623
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:57 schreef Schanu het volgende:

[..]
Nee dat was met veel tegenstribbelen, daarom denk ik dat we wel indruk hebben gemaakt op sommigen :')
Ik herken het helemaal. Zo ging dat bij ons ook op die leeftijd. Nu is ze even groot als ik en gaat dat niet meer :X Geeft weer andere uitdagingen.
pi_221384451
Zoon wil voetbal kijken maar omdat Vargentinië toch al gewonnen heeft, heb ik daar geen zin in.
1-2 en niet voor Spanje. Dus, goooo Spanje! *O*

Schanu, dat was een lekker begin van de vakantie ;) Hopelijk eenmalig. En toch, geniet ervan :*
If they say
  Redactie Frontpage zondag 19 juli 2026 @ 21:17:55 #271
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221384623
Ik weet niet wat jij kijkt, maar hier is het nog 0-0?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221384717
quote:
2s.gif Op zondag 19 juli 2026 21:17 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet wat jij kijkt, maar hier is het nog 0-0?
:D
Bedoelde de eindstand ;)
If they say
  Redactie Frontpage zondag 19 juli 2026 @ 21:39:55 #273
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221385074
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 21:21 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
:D
Bedoelde de eindstand ;)
Nee joh, in de laatste drie minuten wint Argentinië.

(Al hoop ik van niet)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221385164
quote:
2s.gif Op zondag 19 juli 2026 21:39 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee joh, in de laatste drie minuten wint Argentinië.

(Al hoop ik van niet)
Nou, dat dus. Heel deze wedstrijd is een wassen neus.
If they say
pi_221387142
:R voor Argentinië _O_
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')