Tenzij je kind dus overstapt van school en je bij Osinga de Jong alleen de keuze hebt tussen inloggen met schoolnummer/leerlingnummer (geen idee), via Magister (kunnen we nog niet in), een code via de mail (die ze niet verstuurd hebben)...Ik heb uiteindelijk op de laatste dag dat bestellen kon maar gebeld naar hen. Daarvoor moest ik wel eerst Google loslaten op het vinden van het nummer, want via site of app ging niet. Maar goed, nu dus twee bestellingen gedaan en de app geïnstalleerd zodat ik hopelijk straks kan zien wanneer ze komen. En call me a boomer, maar waarom moet dat in app? Doe mij gewoon een site, nu staat er weer een nutteloze app op mijn foon.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:23 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Op zich valt het qua gedoe wel mee hoor.
School maakt een inlog aan bij iddink. Daar vul je je adres in en druk je op bestellen. En dan komt het ergens in de zomer binnen. En voor het inleveren krijg je een mail om welke boeken dat gaat (en dan moest ik iets uit printen voor als ze het inleveren, maar dat was ik dus vergeten). Maar verder heb ik dat lijstje gewoon naar de kinderen gestuurd met de tijd er bij dat ze het moesten inleveren. Dus niet zo spannend gelukkig. Alleen dus idd het thuis zijn als het bezorgd wordt. Dat is wel onhandig idd.
Met pakket van school hoeven we nu niks te doen. Dat staat op de eerste dag klaar.
Zo was het bij mij zelf vroeger ook idd.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn jongste is sinds vandaag jeugdlid van de boogschiet vereniging op het dorp. Heel tof om mijn drukte maker zo gefocust te zien met een boog en pijlen
Das idd frustrerend, via een app. Hier alles via de site. Misschien volgend jaar wel, als er een account is aangemaakt met de schoolcode. Dan kun je die app er weer afslopenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:12 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Tenzij je kind dus overstapt van school en je bij Osinga de Jong alleen de keuze hebt tussen inloggen met schoolnummer/leerlingnummer (geen idee), via Magister (kunnen we nog niet in), een code via de mail (die ze niet verstuurd hebben)...Ik heb uiteindelijk op de laatste dag dat bestellen kon maar gebeld naar hen. Daarvoor moest ik wel eerst Google loslaten op het vinden van het nummer, want via site of app ging niet. Maar goed, nu dus twee bestellingen gedaan en de app geïnstalleerd zodat ik hopelijk straks kan zien wanneer ze komen. En call me a boomer, maar waarom moet dat in app? Doe mij gewoon een site, nu staat er weer een nutteloze app op mijn foon.
Dan is het inderdaad ongemakkelijk ja, als ze het na een overstap ineens niet meer ‘open’ hebben staan voor je.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:12 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Tenzij je kind dus overstapt van school en je bij Osinga de Jong alleen de keuze hebt tussen inloggen met schoolnummer/leerlingnummer (geen idee), via Magister (kunnen we nog niet in), een code via de mail (die ze niet verstuurd hebben)...Ik heb uiteindelijk op de laatste dag dat bestellen kon maar gebeld naar hen. Daarvoor moest ik wel eerst Google loslaten op het vinden van het nummer, want via site of app ging niet. Maar goed, nu dus twee bestellingen gedaan en de app geïnstalleerd zodat ik hopelijk straks kan zien wanneer ze komen. En call me a boomer, maar waarom moet dat in app? Doe mij gewoon een site, nu staat er weer een nutteloze app op mijn foon.
Er gaat een wereld voor me open joh...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:12 schreef Hupje het volgende:
[..]Mijnes heeft er al een paar jaar veel plezier aan.
Ja in principe is het gewoon ook in de vakantie, tenzij bloedheet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Leuk dat hij dat zo leuk vindt!
Gaat dat in de vakantie gewoon lekker door?
Hier hebben de kinderen nu vakantiewerk week.
Echt nog ouderwetse spelletjes en zo, zoals wij vroeger kindervakantiewerk organiseerden.
Mijn overburen hebben zes kinderen waarvan er nog 1 thuis woont, en die is 10.
Ik heb sinds vorige week gewoon vanuit onze eigen tuinen zoveel lol met dat mannetje.
Als de buren verderop muziek draaien komt hij meteen zwaaien en dansjes doen.
En ik heb een groot zwembad besteld gisteren, want mijn nieuwe manke hondje is dol op zwemmen en ik dacht laten we er gewoon voor gaan, het zal ook wel goed zijn voor die verlamde pootjes. Ik hoop dat hij dan ook mag komen zwemmen, denk van wel.
Van die kinderen pik je toch ook de taal het beste op.
Ik versta ongemerkt al best veel!
Ja, ik heb ook veel bijgeleerd de afgelopen jaren...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open joh...
Hier ook van Dijk, ik las op de site dat het naar een pakketpunt gaat als je niet thuis bent, en als je het niet op tijd (ik dacht na een week) ophaalt en het dus teruggestuurd wordt naar van Dijk dan sturen ze het een week later opnieuw.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:37 schreef F_r het volgende:
Hier ook weer de boeken besteld van Dijk ook. Nadeel alleen dat ze waarschijnlijk in de vakantie komen en wij niet thuis zijn. Vorig jaar ook bij diverse mensen het pakket ook gewoon voor de deur zien liggen. Als je dan weg bent en het wordt na oid heb je niks.
Nee dat was met veel tegenstribbelen, daarom denk ik dat we wel indruk hebben gemaakt op sommigenquote:Op zondag 19 juli 2026 18:27 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat jullie genoeg tijd hebben om te schakelen en te landen. Ik wens jullie een hele fijne en welverdiende vakantie.
Laat ze zich wel al schreeuwend door jullie leiden?
Ik herken het helemaal. Zo ging dat bij ons ook op die leeftijd. Nu is ze even groot als ik en gaat dat niet meerquote:Op zondag 19 juli 2026 18:57 schreef Schanu het volgende:
[..]
Nee dat was met veel tegenstribbelen, daarom denk ik dat we wel indruk hebben gemaakt op sommigen
quote:Op zondag 19 juli 2026 21:17 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet wat jij kijkt, maar hier is het nog 0-0?
Nee joh, in de laatste drie minuten wint Argentinië.quote:
Nou, dat dus. Heel deze wedstrijd is een wassen neus.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee joh, in de laatste drie minuten wint Argentinië.
(Al hoop ik van niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |