Jawel, Maximaquote:Op maandag 20 juli 2026 07:26 schreef Clubsoda het volgende:
Was er eigenlijk iemand voor Argentinië?
Mijn kindquote:Op maandag 20 juli 2026 07:26 schreef Clubsoda het volgende:
Was er eigenlijk iemand voor Argentinië?
Gelukkig werd die niet door die wortel uitgereikt.quote:
Sportief voorbeeld voor al die miljoenen jonge voetballertjes over de wereldquote:Op maandag 20 juli 2026 09:08 schreef Troel het volgende:
Alleen al om het gedoe na de wedstrijd zou er actie ondernomen moeten worden. Wat een blamage.
En hun ouders.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:36 schreef Hupje het volgende:
[..]
Sportief voorbeeld voor al die miljoenen jonge voetballertjes over de wereld
Wat mooi toch dat je die mensen en het hondje kan helpen. Beter een goeie buur…quote:Op maandag 20 juli 2026 13:18 schreef oh-oh het volgende:
BS als mijn moeder dat zou doen lieten we haar opsluiten.
Pff. Kreeg net een appje van mijn overburen.
Ze hadden een york uit het asiel meegenomen, of ik wilde helpen met groomen.
Ik vond het zo leuk dat ze me vroegen!
Maar ach dat arme hondje, nog geen 2 kilo superskinny, compleet vervilt en zo vol met pies dat mijn tondeuse er op vast liep.
Maar goed, ik heb ongeveer de helft gedaan.
Ik heb gezegd dat ze haar even moeten wassen, ze is geholpen, de hechtingen zitten er nog in, maar dit kan echt niet zo blijven tot de hechtingen eruit gaan.
Dus ik heb uitgelegd dat ze een washandje op duie hechtigen moeten houden en heb ze medische shampoo meegegeven.
En een bench, en plasmatten.
En dan gaan we straks nog eens verder.
Arm arm hondje.
Maar dit zijn mijn soort mensen wel
Ze hebben ook twee huge ass waakhonden.
En 6 kinderen.
Jaaa, 500 jaar donkere Amsterdamse geschiedenis! Oh, daar wil ik ook een keer heen, in Londenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Is dat net zoiets als de London Dungeons?
Daar hebben we echt een trauma opgelopen als kinderen, fantastisch
Hmm, te makkelijk excuus. Hij is altijd al erg egocentristisch geweest.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:49 schreef Troel het volgende:
En het erge is, hij kan er niets meer aan doen, het is gewoon de dementie die hem niet meer vertelt dat hij rare dingen doet
In Londen zijn we vaker geweest, zo eng als die eerste keer werd het niet meer natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:03 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jaaa, 500 jaar donkere Amsterdamse geschiedenis! Oh, daar wil ik ook een keer heen, in Londen
Gewoon een zak inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:08 schreef trui het volgende:
[..]
Hmm, te makkelijk excuus. Hij is altijd al erg egocentristisch geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |