20 graden mag wel in oktoberquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:02 schreef Apotheose het volgende:
piepen over geen hittegolf willen. Nee, 20 graden is zomer20 graden is top! Mits het alles behalve zomer is.
Ja hier ook 22 soms 21.5 idd lager wordt het niet meer maar dikke prima en met slapen is het lekker koudquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende 2 nachten nog relatief koel. Heb het 22 graden in woonkamer. Veel lager lukt niet. Ga vrijdag een week naar de Alpen, dus alles blijft wel dicht
Hier ook al, ik kan doen wat ik wil maar het kruipt altijd weer terug naar 22.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja hier ook 22 soms 21.5 idd lager wordt het niet meer maar dikke prima en met slapen is het lekker koud
20 graden is een fijne temperatuur maar in de zomer mag het best geregeld naar de 25-30 graden lopen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:02 schreef Apotheose het volgende:
piepen over geen hittegolf willen. Nee, 20 graden is zomer20 graden is top! Mits het alles behalve zomer is.
Gezien jij een week weg gaat kun je ook de ramen open houden, de lampen lekker aan laten om alle vliegen een onderkomen te gevenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende 2 nachten nog relatief koel. Heb het 22 graden in woonkamer. Veel lager lukt niet. Ga vrijdag een week naar de Alpen, dus alles blijft wel dicht
Zonnig en zomers weekje voor de deur.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:43 schreef Sarabi het volgende:
De komende 10 dagen weer boven de 30 graden
Gelukkig zijn er nog nauwelijks Nederlanders. Dat gezeik over dat internet, eindeloos.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
Nederlanders willen zomer als het winter is, en dan is het eindelijk zomer en dan willen ze weer niets liever dan winter
[ afbeelding ]
Als ik iets niet wil, dan is het wel winter. In Nederland komt dat feitelijk neer op herfst. Weinig positiefs aan. Die mooie herfst kleuren hebben wel wat, maar dat duurt 2 weken ofzo. Winter is weinig daglicht, vrijwel geen zon, meeste koud, alles vochtig en je bent meer binnen dan buiten. Allemaal niksquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
Nederlanders willen zomer als het winter is, en dan is het eindelijk zomer en dan willen ze weer niets liever dan winter
[ afbeelding ]
Nederlanders zijn wereldkampioen klagen. Er is altijd wel iets niet goed en oorzaken worden vrijwel altijd buiten zichzelf gezocht. Het weer is zo'n beetje het makkelijkste slachtofferquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar Nederland is ook wel een land met heel veel verschillen in het weer, het kan hier letterlijk alle kanten op gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:30 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Nederlanders zijn wereldkampioen klagen. Er is altijd wel iets niet goed en oorzaken worden vrijwel altijd buiten zichzelf gezocht. Het weer is zo'n beetje het makkelijkste slachtoffer
En áls het weer perfect is, en het eten lekker, de muziek goed, de mensen leuk....dan zijn er altijd nog wel wat insecten die het kunnen verpesten.. (wel veel muggen, ik ga zo naar huis, hoor...)
Lekker dynamisch toch...voor de flexibele Hollander.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar Nederland is ook wel een land met heel veel verschillen in het weer, het kan hier letterlijk alle kanten op gaan.
Some men just want to watch the world burnquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
en dan is het eindelijk zomer en dan willen ze weer niets liever dan winter
Ja dat is wel weer waar inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Lekker dynamisch toch...voor de flexibele Hollander.
En dat maakt jouw weerwedstrijden hier ook zo leuk
Hierquote:Op donderdag 9 juli 2026 10:16 schreef lbosse het volgende:
Huidige voorspelling hier vanaf morgen tot volgende vrijdag volgens m'n weerapp
28
28
29 (!)
28
28
28
28
28
GFS oper is net zo serieus te nemen als mij met warm weer.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:
De GFS oper gaat zelfs voor een 25+ nacht.
Hier 18. Is noord zuid NL altijd al zo'n verschil geweest? Ik heb er nooit echt bij stilgestaan.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:
In het Zuiden?quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Ja de temperatuur is lekker aan het dalen, en weet je? Van mij mag het ook wel even zo blijven, dan vind ik 29 graden helemaal niet zo erg zolang het in de avond maar weer lekker afkoeltquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:45 schreef INViCTuS het volgende:
Avonden als deze tot eind september zou toch ideaal zijn. Bbq aan gehad, koude kletsers, muziek en goede gesprekken buiten. Komende nacht 12-14. Perfect
Zolang de NS niet ook weer met een aangepaste dienstregeling komt vanwege hitte vind ik het allemaal wel prima.quote:
Minder zoep'n helpt ookquote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:28 schreef Haags het volgende:
Ik kan echt niet meer zonder zonnebril in de zomermaanden. Tering wat een scherpe luchten. Doet gewoon pijn aan de ogen als je geen bril draagt.
Volgende week hier nog 16-18 minimaal. Eind van de week misschien wat vervelend, al kan het ook nog wel omhoog gaan want ik lees ook dingen over 35 graden, maar het wordt lang niet zo kut als voorheen. Bovendien na dit gedoe weer veel regen en koelte.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja de temperatuur is lekker aan het dalen, en weet je? Van mij mag het ook wel even zo blijven, dan vind ik 29 graden helemaal niet zo erg zolang het in de avond maar weer lekker afkoelt
Niet zo kut als het ergste wat ik ooit heb meegemaakt zegt niet zo veelquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgende week hier nog 16-18 minimaal. Eind van de week misschien wat vervelend, al kan het ook nog wel omhoog gaan want ik lees ook dingen over 35 graden, maar het wordt lang niet zo kut als voorheen. Bovendien na dit gedoe weer veel regen en koelte.
2019, en één/twee week geleden,quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo kut als het ergste wat ik ooit heb meegemaakt zegt niet zo veel
Twee weken geleden is absoluut het ergste wat ik ooit heb meegemaakt. En ik was erbij in 2019.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
2019, en één/twee week geleden,
Ergste wat ik heb meegemaakt was Januari 2025 met nog geen 10 uur zonneschijn hier. Was eigenlijk vanaf half december al zo en het duurde tot in Februari...alleen maar 50 shades of Grey en regen, waterkoud. Toen moest ik schouderschokkend wenen op het eindquote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee weken geleden is absoluut het ergste wat ik ooit heb meegemaakt. En ik was erbij in 2019.
Ander soort ergquote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ergste wat ik heb meegemaakt was Januari 2025 met nog geen 10 uur zonneschijn hier. Was eigenlijk vanaf half december al zo en het duurde tot in Februari...alleen maar 50 shades of Grey en regen, waterkoud. Toen moest ik schouderschokkend wenen op het eind
Een situatieschetsquote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ergste wat ik heb meegemaakt was Januari 2025 met nog geen 10 uur zonneschijn hier. Was eigenlijk vanaf half december al zo en het duurde tot in Februari...alleen maar 50 shades of Grey en regen, waterkoud. Toen moest ik schouderschokkend wenen op het eind
Ideaal weer voor vakantie in eigen landquote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:35 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Perfecte dan dit krijg je het niet!
[ afbeelding ]
Zoiets jaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Een situatieschets
[ afbeelding ]
Van mij mogen de nachten wel wat koelerquote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:35 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Perfecte dan dit krijg je het niet!
[ afbeelding ]
Waarom is dit überhaupt mogelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand zin in 47 graden![]()
[ afbeelding ]
De kans is nihil gelukkig
Het idee alleen alquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vertrouw de softwarequote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Slechte software op de weercomputer.
Of die meteoroloog die de GFS computer bedient:quote:
Dat is het tegenwoordig wel zo'n beetje. Zijn inmiddels al wat weer amateurs die er een aardig zakcentje mee verdienen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Of die meteoroloog die de GFS computer bedient:
"Lets initialize one member with extreme parameters to make its output go viral on socials."
Dit is gewoon een heat dome die nu nog 12 dagen op z'n plek blijft liggen en langzaam opwarmt, om vervolgens op het laatse moment door een inkomende depressie richting de Benelux geblazen te worden alvorens eindelijk te breken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Of die meteoroloog die de GFS computer bedient:
"Lets initialize one member with extreme parameters to make its output go viral on socials."
Ze gebruiken op de kaart al de kleuren van 'verkoold'.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou een echte winter wel hoor! Ijspret, sneeuw en lekker flink koud onder 0 ...love it maar dat treurige natte half zachte zooi ellende ..haat aan de herfst!.tenzij fris..zonnetje blauwe luchten dan soort van okquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als ik iets niet wil, dan is het wel winter. In Nederland komt dat feitelijk neer op herfst. Weinig positiefs aan. Die mooie herfst kleuren hebben wel wat, maar dat duurt 2 weken ofzo. Winter is weinig daglicht, vrijwel geen zon, meeste koud, alles vochtig en je bent meer binnen dan buiten. Allemaal niks
IJspret, sneeuw en flink koud heb je hier echt maximaal 2 weken in Nederland. De rest van de tijd is wat jij noemt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou een echte winter wel hoor! Ijspret, sneeuw en lekker flink koud onder 0 ...love it maar dat treurige natte half zachte zooi ellende ..haat aan de herfst!.tenzij fris..zonnetje blauwe luchten dan soort van ok
Oja, das een stuk minder vochtigquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:20 schreef Discombobulate het volgende:
Het voelt allemaal ook zo viezig. Je zit ook niet echt lekker in je kleren.
Mag van mij gauw herfst worden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |