Ander soort ergquote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ergste wat ik heb meegemaakt was Januari 2025 met nog geen 10 uur zonneschijn hier. Was eigenlijk vanaf half december al zo en het duurde tot in Februari...alleen maar 50 shades of Grey en regen, waterkoud. Toen moest ik schouderschokkend wenen op het eind
Een situatieschetsquote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ergste wat ik heb meegemaakt was Januari 2025 met nog geen 10 uur zonneschijn hier. Was eigenlijk vanaf half december al zo en het duurde tot in Februari...alleen maar 50 shades of Grey en regen, waterkoud. Toen moest ik schouderschokkend wenen op het eind
Ideaal weer voor vakantie in eigen landquote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:35 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Perfecte dan dit krijg je het niet!
[ afbeelding ]
Zoiets jaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Een situatieschets
[ afbeelding ]
Van mij mogen de nachten wel wat koelerquote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:35 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Perfecte dan dit krijg je het niet!
[ afbeelding ]
Waarom is dit überhaupt mogelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand zin in 47 graden![]()
[ afbeelding ]
De kans is nihil gelukkig
Het idee alleen alquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vertrouw de softwarequote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Slechte software op de weercomputer.
Of die meteoroloog die de GFS computer bedient:quote:
Dat is het tegenwoordig wel zo'n beetje. Zijn inmiddels al wat weer amateurs die er een aardig zakcentje mee verdienen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Of die meteoroloog die de GFS computer bedient:
"Lets initialize one member with extreme parameters to make its output go viral on socials."
Dit is gewoon een heat dome die nu nog 12 dagen op z'n plek blijft liggen en langzaam opwarmt, om vervolgens op het laatse moment door een inkomende depressie richting de Benelux geblazen te worden alvorens eindelijk te breken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Of die meteoroloog die de GFS computer bedient:
"Lets initialize one member with extreme parameters to make its output go viral on socials."
Ze gebruiken op de kaart al de kleuren van 'verkoold'.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou een echte winter wel hoor! Ijspret, sneeuw en lekker flink koud onder 0 ...love it maar dat treurige natte half zachte zooi ellende ..haat aan de herfst!.tenzij fris..zonnetje blauwe luchten dan soort van okquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als ik iets niet wil, dan is het wel winter. In Nederland komt dat feitelijk neer op herfst. Weinig positiefs aan. Die mooie herfst kleuren hebben wel wat, maar dat duurt 2 weken ofzo. Winter is weinig daglicht, vrijwel geen zon, meeste koud, alles vochtig en je bent meer binnen dan buiten. Allemaal niks
IJspret, sneeuw en flink koud heb je hier echt maximaal 2 weken in Nederland. De rest van de tijd is wat jij noemt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou een echte winter wel hoor! Ijspret, sneeuw en lekker flink koud onder 0 ...love it maar dat treurige natte half zachte zooi ellende ..haat aan de herfst!.tenzij fris..zonnetje blauwe luchten dan soort van ok
Oja, das een stuk minder vochtigquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:20 schreef Discombobulate het volgende:
Het voelt allemaal ook zo viezig. Je zit ook niet echt lekker in je kleren.
Mag van mij gauw herfst worden hoor.
Dat is wat ik wil in een winterquote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
IJspret, sneeuw en flink koud heb je hier echt maximaal 2 weken in Nederland. De rest van de tijd is wat jij noemt.
Klinkt zalig! Lekker genietenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:32 schreef GarlandBriggs het volgende:
Het wordt een topweekend!
Net wakker, iedereen uitgeslapen en zo ff naar de moestuin.
Daarna mooi een relaxdagje rund um Hause. Beetje braden in de zon, zwemmen, spelletjes doen en natuurlijk ff de BBQ aan!
Morgen met de kinderen en wat familie naar de DreiländerSee. Sup mee, opblaasbootje mee...
...Happy Days!
Net 21 hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |