In het Zuiden?quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:
De GFS oper gaat zelfs voor een 25+ nacht.
Ja de temperatuur is lekker aan het dalen, en weet je? Van mij mag het ook wel even zo blijven, dan vind ik 29 graden helemaal niet zo erg zolang het in de avond maar weer lekker afkoeltquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:45 schreef INViCTuS het volgende:
Avonden als deze tot eind september zou toch ideaal zijn. Bbq aan gehad, koude kletsers, muziek en goede gesprekken buiten. Komende nacht 12-14. Perfect
Zolang de NS niet ook weer met een aangepaste dienstregeling komt vanwege hitte vind ik het allemaal wel prima.quote:
Minder zoep'n helpt ookquote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:28 schreef Haags het volgende:
Ik kan echt niet meer zonder zonnebril in de zomermaanden. Tering wat een scherpe luchten. Doet gewoon pijn aan de ogen als je geen bril draagt.
Volgende week hier nog 16-18 minimaal. Eind van de week misschien wat vervelend, al kan het ook nog wel omhoog gaan want ik lees ook dingen over 35 graden, maar het wordt lang niet zo kut als voorheen. Bovendien na dit gedoe weer veel regen en koelte.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja de temperatuur is lekker aan het dalen, en weet je? Van mij mag het ook wel even zo blijven, dan vind ik 29 graden helemaal niet zo erg zolang het in de avond maar weer lekker afkoelt
Niet zo kut als het ergste wat ik ooit heb meegemaakt zegt niet zo veelquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgende week hier nog 16-18 minimaal. Eind van de week misschien wat vervelend, al kan het ook nog wel omhoog gaan want ik lees ook dingen over 35 graden, maar het wordt lang niet zo kut als voorheen. Bovendien na dit gedoe weer veel regen en koelte.
2019, en één/twee week geleden,quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo kut als het ergste wat ik ooit heb meegemaakt zegt niet zo veel
Twee weken geleden is absoluut het ergste wat ik ooit heb meegemaakt. En ik was erbij in 2019.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
2019, en één/twee week geleden,
Ergste wat ik heb meegemaakt was Januari 2025 met nog geen 10 uur zonneschijn hier. Was eigenlijk vanaf half december al zo en het duurde tot in Februari...alleen maar 50 shades of Grey en regen, waterkoud. Toen moest ik schouderschokkend wenen op het eindquote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee weken geleden is absoluut het ergste wat ik ooit heb meegemaakt. En ik was erbij in 2019.
Ander soort ergquote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ergste wat ik heb meegemaakt was Januari 2025 met nog geen 10 uur zonneschijn hier. Was eigenlijk vanaf half december al zo en het duurde tot in Februari...alleen maar 50 shades of Grey en regen, waterkoud. Toen moest ik schouderschokkend wenen op het eind
Een situatieschetsquote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ergste wat ik heb meegemaakt was Januari 2025 met nog geen 10 uur zonneschijn hier. Was eigenlijk vanaf half december al zo en het duurde tot in Februari...alleen maar 50 shades of Grey en regen, waterkoud. Toen moest ik schouderschokkend wenen op het eind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |