Onzin, zie post hierboven.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:58 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag is de laatste dag dat u nog uw huis goed kan koelen voor de hitte des doods (!)
Niet nodig... koele lucht genoeg en geen hitte des doods in het vooruitzicht.quote:
Ohw, bij jullie is het gewoon iets later.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet nodig... koele lucht genoeg en geen hitte des doods in het vooruitzicht.
Ben benieuwd of ie dit ook getweet had als de oper een koudere run was.quote:
Dat is inderdaad een rare gedachtegang ja, normaal zou het andersom moeten zijn maar goed blijkbaar weten ze niet beter daarquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hier vanaf gister tot volgende week donderdag 1 dagje net onder de 30 graden waarschijnlijk, morgen het warmste met 35, de rest gelukkig daaronder. Niet echt wat ik van Engeland gewend ben. De Engelse buren snappen het allemaal ook niet goed, allemaal de hele dag alle deuren en ramen open, en 's avonds gaan die dicht. Die zijn vast hun huis aan het voorverwarmen voor de winter ofzo.
Je wilt natuurlijk geen muggen in huisquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hier vanaf gister tot volgende week donderdag 1 dagje net onder de 30 graden waarschijnlijk, morgen het warmste met 35, de rest gelukkig daaronder. Niet echt wat ik van Engeland gewend ben. De Engelse buren snappen het allemaal ook niet goed, allemaal de hele dag alle deuren en ramen open, en 's avonds gaan die dicht. Die zijn vast hun huis aan het voorverwarmen voor de winter ofzo.
Ach daar hebben we mijn standaard ergernis weer.quote:
Neuh.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:58 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag is de laatste dag dat u nog uw huis goed kan koelen voor de hitte des doods (!)
Sowieso omdat de wind uit O / NO komt, zelfs als de temperaturen weer over de 35 heen zouden gaan scheelt dat aanzienlijk vergeleken met die gore tropenlucht van laatst.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:00 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de pluim kijk van hoe die twee weken geleden was en nu wordt het een stuk minder warm. Of in iedergeval aangenamer. Het hogedruk gebied sluipt geloof ik minder noordwaarts.
Toch weer in de media veel plekken waar je struikelt over hittegolf etc. Maar dit wordt volgens mij een zoveel betere hittegolf als eind juni.
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:00 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de pluim kijk van hoe die twee weken geleden was en nu wordt het een stuk minder warm. Of in iedergeval aangenamer. Het hogedruk gebied sluipt geloof ik minder noordwaarts.
Toch weer in de media veel plekken waar je struikelt over hittegolf etc. Maar dit wordt volgens mij een zoveel betere hittegolf als eind juni.
Ja kan weer een weekje doorkomen langer moet het niet gaan durenquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:58 schreef Nattekat het volgende:
Komende 2 nachten nog relatief koel. Heb het 22 graden in woonkamer. Veel lager lukt niet. Ga vrijdag een week naar de Alpen, dus alles blijft wel dichtquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja kan weer een weekje doorkomen langer moet het niet gaan duren
20 graden mag wel in oktoberquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:02 schreef Apotheose het volgende:
piepen over geen hittegolf willen. Nee, 20 graden is zomer20 graden is top! Mits het alles behalve zomer is.
Ja hier ook 22 soms 21.5 idd lager wordt het niet meer maar dikke prima en met slapen is het lekker koudquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende 2 nachten nog relatief koel. Heb het 22 graden in woonkamer. Veel lager lukt niet. Ga vrijdag een week naar de Alpen, dus alles blijft wel dicht
Hier ook al, ik kan doen wat ik wil maar het kruipt altijd weer terug naar 22.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja hier ook 22 soms 21.5 idd lager wordt het niet meer maar dikke prima en met slapen is het lekker koud
20 graden is een fijne temperatuur maar in de zomer mag het best geregeld naar de 25-30 graden lopen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:02 schreef Apotheose het volgende:
piepen over geen hittegolf willen. Nee, 20 graden is zomer20 graden is top! Mits het alles behalve zomer is.
Gezien jij een week weg gaat kun je ook de ramen open houden, de lampen lekker aan laten om alle vliegen een onderkomen te gevenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende 2 nachten nog relatief koel. Heb het 22 graden in woonkamer. Veel lager lukt niet. Ga vrijdag een week naar de Alpen, dus alles blijft wel dicht
Zonnig en zomers weekje voor de deur.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:43 schreef Sarabi het volgende:
De komende 10 dagen weer boven de 30 graden
Gelukkig zijn er nog nauwelijks Nederlanders. Dat gezeik over dat internet, eindeloos.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
Nederlanders willen zomer als het winter is, en dan is het eindelijk zomer en dan willen ze weer niets liever dan winter
[ afbeelding ]
Als ik iets niet wil, dan is het wel winter. In Nederland komt dat feitelijk neer op herfst. Weinig positiefs aan. Die mooie herfst kleuren hebben wel wat, maar dat duurt 2 weken ofzo. Winter is weinig daglicht, vrijwel geen zon, meeste koud, alles vochtig en je bent meer binnen dan buiten. Allemaal niksquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
Nederlanders willen zomer als het winter is, en dan is het eindelijk zomer en dan willen ze weer niets liever dan winter
[ afbeelding ]
Nederlanders zijn wereldkampioen klagen. Er is altijd wel iets niet goed en oorzaken worden vrijwel altijd buiten zichzelf gezocht. Het weer is zo'n beetje het makkelijkste slachtofferquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar Nederland is ook wel een land met heel veel verschillen in het weer, het kan hier letterlijk alle kanten op gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:30 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Nederlanders zijn wereldkampioen klagen. Er is altijd wel iets niet goed en oorzaken worden vrijwel altijd buiten zichzelf gezocht. Het weer is zo'n beetje het makkelijkste slachtoffer
En áls het weer perfect is, en het eten lekker, de muziek goed, de mensen leuk....dan zijn er altijd nog wel wat insecten die het kunnen verpesten.. (wel veel muggen, ik ga zo naar huis, hoor...)
Lekker dynamisch toch...voor de flexibele Hollander.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar Nederland is ook wel een land met heel veel verschillen in het weer, het kan hier letterlijk alle kanten op gaan.
Some men just want to watch the world burnquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
en dan is het eindelijk zomer en dan willen ze weer niets liever dan winter
Ja dat is wel weer waar inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Lekker dynamisch toch...voor de flexibele Hollander.
En dat maakt jouw weerwedstrijden hier ook zo leuk
Hierquote:Op donderdag 9 juli 2026 10:16 schreef lbosse het volgende:
Huidige voorspelling hier vanaf morgen tot volgende vrijdag volgens m'n weerapp
28
28
29 (!)
28
28
28
28
28
GFS oper is net zo serieus te nemen als mij met warm weer.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:
De GFS oper gaat zelfs voor een 25+ nacht.
Hier 18. Is noord zuid NL altijd al zo'n verschil geweest? Ik heb er nooit echt bij stilgestaan.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:
De GFS oper gaat zelfs voor een 25+ nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |