Die gaat zijn doelpuntentotaal weer opvijzelen. Zou CR7 voor de buis zitten te janken of bespaart hij zichzelf dit leed en gaat hij wat anders doen tijdens de wedstrijd?quote:
Die gaat zoals gewoonlijk voor de spiegel zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:30 schreef Halcon het volgende:
Zou CR7 voor de buis zitten te janken of bespaart hij zichzelf dit leed en gaat hij wat anders doen tijdens de wedstrijd?
Ik vind dit een van de leukste WK/EK's in jaren eigenlijk. En dan nog best veel genot in de nacht gemist.quote:
Ik vind het ook erg leuk. Veel kleine ploegen die het goed doen, matige wedstrijden zijn er niet zoveel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:56 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik vind dit een van de leukste WK/EK's in jaren eigenlijk. En dan nog best veel genot in de nacht gemist.
Missen alleen wat pingels genot.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik WK-moe moeten zijn?
quote:
Niet doorvertellen, maar dat is in Atlanta dan ook in het begin van de middag!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:29 schreef BillDauterive het volgende:
Wat raar dat juist een Zuid-Amerikaans land zo vroeg moet spelen. Die fans zullen daar toch ook niet blij mee zijn? Dat is daar ergens het begin van de middag denk ik?
Ja, daarom is dat toch zo raar? De wedstrijd had best iets later kunnen beginnenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet doorvertellen, maar dat is in Atlanta dan ook in het begin van de middag!
Omdat 6 weken lang vrijwel elke dag voetbal iets teveel van t goede is, vind ik althans. Zestiende finales zijn er net een ronde teveel aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:27 schreef GGMM het volgende:
Hoe kan je nou wk moe zijn
Ik wou dat het hele jaar wk was
Argentinie wordt volgens velen al te veel geholpen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, daarom is dat toch zo raar? De wedstrijd had best iets later kunnen beginnen
Als ze winnen, kun je met pensioen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zit erover te denken om een joet op Egypte te zetten.
Ondanks dat het kutvolk is wel jaquote:
Moest er toch een groente bij kiezen hequote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sperziebonen horen NIET in bami.
Jeetjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik juich voor Argentinië. Een land dat een beetje emotie en bezieling toont op het voetbalveld, en het pathetische Nederland schiet in een kramp. Het blijft vooral projectie van de eigen onzekerheid op een ander, wel succesvol land dat iets meer buiten de lijntjes kleurt. Argentinië heeft niets met onze lafheid te maken.
Lekker juichen voor een stel racisten!!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik juich voor Argentinië. Een land dat een beetje emotie en bezieling toont op het voetbalveld, en het pathetische Nederland schiet in een kramp. Het blijft vooral projectie van de eigen onzekerheid op een ander, wel succesvol land dat iets meer buiten de lijntjes kleurt. Argentinië heeft niets met onze lafheid te maken.
Ahjoh, het is maar iets buiten de lijntjes! En emotie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker juichen voor een stel racisten!!
Hup Colombia.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:38 schreef Solotovski het volgende:
Enige reden waarom het leuk is als Argentinië zou winnen is een eventuele clash met Colombia
Ik verwacht een doodsaaie 2 of 3-0.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga daar nou ook maar niet van uit.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga daar nou ook maar niet van uit.
Surinaamsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoog in de emotie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan vergeet ik nog de bezieling.
Als je een gerecht hebt en er moet nog een groente in, dan zijn sperziebonen eigenlijk altijd wel een goede keuzequote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook niet meer juichen voor Nederland in dat geval.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker juichen voor een stel racisten!!
ik verdien wel hax in de rustquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou jij een piramide verdienen?
Sperziebonen hebben niks met de Surinaamse keuken van doen.quote:
Indonesisch vriend. rendang en sajoer...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sperziebonen hebben niks met de Surinaamse keuken van doen.
Thank you for your attention to this matter.
Wordt er weer een stadion met de grond gelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:38 schreef Solotovski het volgende:
Enige reden waarom het leuk is als Argentinië zou winnen is een eventuele clash met Colombia
quote:Like Alert
07-07-2026 @ 18:01:50
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 7 juli 18:00] Argentinië - Egypte #1"
Misschien is het wel een zij.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij was er vannacht ook bij.
Voor theater?quote:
wtfquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wist je dat capu ontzettend onaardige uitspraken heeft gedaan over Gakpo vannacht?
Nee vertelquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wist je dat capu ontzettend onaardige uitspraken heeft gedaan over Gakpo vannacht?
Dat is laag.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Capu lijkt me een jongen die ontzettend slecht tegen een biertje kan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een topperquote:
Niks gezien over Gakpo.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik tag jou ook nooit meer zeg.
Ik zou het begrijpen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:05 schreef vul_maar_in het volgende:
@:dombohetOlifantje1 komt er op pijnlijke wijze achter dat er een ignore functie bestaat
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kev is beetje een Gakpo geworden
Misschien bedoelt ie dat KdB in het Belgische kamp de pastoor is?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij deed er nog een schepje boven op (twee zelfs)
Ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij deed er nog een schepje boven op (twee zelfs)
Ik vond de werken van KdB dit toernooi eerder vergelijkbaar met Nouri, maar ieder zijn voorkeur.quote:
En dan vond jij grappen niet kunnen gisterenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond de werken van KdB dit toernooi eerder vergelijkbaar met Nouri, maar ieder zijn voorkeur.
Deze grapjes zijn echt nooit leuk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond de werken van KdB dit toernooi eerder vergelijkbaar met Nouri, maar ieder zijn voorkeur.
Heb ik een grap te grof genoemd gisteren?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En dan vond jij grappen niet kunnen gisteren
@maxi-mus zijn leuke dolletje over Neurenberg.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb ik een grap te grof genoemd gisteren?
Misschien komt er een goal uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
waarom fluiten ze zo laat altijd voor buitenspel
Deden we dat maar wat meer in de wereld.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
De kerk in het midden houden, mooie uitdrukking.
Verdomme, NPO stond aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
De kerk in het midden houden, mooie uitdrukking.
quote:"De kerk in het midden houden" betekent dat je een compromis zoekt, ieders belangen evenredig behartigt, en extreme standpunten vermijdt om tot een oplossing te komen waarin beide partijen zich kunnen vinden
Dit is WK laten we het gezellig houdenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deden we dat maar wat meer in de wereld.
Hij is geen mod hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over in het midden houden gesproken.
@:GGMM is te laat. Hopelijk spreekt WK-moderator Coco hem aan.
Ik hoef hem dan ook niet hierop aan te spreken als wk-mod!quote:
Zeker wel hij had beloofd hier te zijn. Woord is woord.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoef hem dan ook niet hierop aan te spreken!
Hoe benne gij ineens zo snel?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En dit ook nog eens, wat een topavond nu alquote:Like Alert
07-07-2026 @ 18:16:23
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 7 juli 18:00] Argentinië - Egypte #1"
Kabelgenot.quote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zeker wel hij had beloofd hier te zijn. Woord is woord.
Hij begint zo stillekes aan op Gakpo te lijkenquote:
Ik niet. Ligt niet aan de BELGquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lig een minuut achter op de belg man
Mexicoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die goaltune van Congo was toch leuker.
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lig een minuut achter op de belg man
Nope. Belg en nos liggen vrijwel gelijk. Ook hier.quote:
bij mij wel wat doen jullie nou alsof ik dat niet zie?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope. Belg en nos liggen vrijwel gelijk. Ook hier.
Toetanchamon en ...?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Er gaan zometeen eerst nog even drie Egyptenaren doormidden gezaagd worden.
Klopt ja, signaal omzetten naar digitaal kost nou eenmaal tijdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee
Internetstreaming ligt een minuut achter op kabelTV (Coax)
Kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee
Internetstreaming ligt een minuut achter op kabelTV (Coax)
En dan duurt het nog een seconde of 10 voordat het bij de gemiddelde Belg binnen komt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, signaal omzetten naar digitaal kost nou eenmaal tijd
Ach die @GGMM tochquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dit moet @:GGMM allemaal missen
Erg goede scheids!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
LetexierGod floot Feyenoord 3-0 Bayern.
Kun je dit uitwerken in een topic?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Penals zouden niet moeten meetellen voor de topscorerslijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |