Moest er toch een groente bij kiezen hequote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sperziebonen horen NIET in bami.
Jeetjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik juich voor Argentinië. Een land dat een beetje emotie en bezieling toont op het voetbalveld, en het pathetische Nederland schiet in een kramp. Het blijft vooral projectie van de eigen onzekerheid op een ander, wel succesvol land dat iets meer buiten de lijntjes kleurt. Argentinië heeft niets met onze lafheid te maken.
Lekker juichen voor een stel racisten!!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik juich voor Argentinië. Een land dat een beetje emotie en bezieling toont op het voetbalveld, en het pathetische Nederland schiet in een kramp. Het blijft vooral projectie van de eigen onzekerheid op een ander, wel succesvol land dat iets meer buiten de lijntjes kleurt. Argentinië heeft niets met onze lafheid te maken.
Ahjoh, het is maar iets buiten de lijntjes! En emotie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker juichen voor een stel racisten!!
Hup Colombia.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:38 schreef Solotovski het volgende:
Enige reden waarom het leuk is als Argentinië zou winnen is een eventuele clash met Colombia
Ik verwacht een doodsaaie 2 of 3-0.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga daar nou ook maar niet van uit.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga daar nou ook maar niet van uit.
Surinaamsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sperziebonen horen NIET in bami.
Hoog in de emotie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan vergeet ik nog de bezieling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |