SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dezelfde selectie?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:17 schreef Pino112 het volgende:
Ik geef m'n team vandaag wel een tweede kans.
Ik stel jouw team van vandaag opquote:
@eentweequote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:30 schreef franklop het volgende:
wie is 'eentwee' in onze subleague? Die staat nu 2e in AK, nog voor bob
Ah niet een veelposter, daarom niet direct bekendquote:
Dit is nu alweer een verloren Tour jaquote:
Het juk van het AK is eraf, nu lekker vrijuit alles of niets elke dag.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is nu alweer een verloren Tour ja
Vandaag wederom de grabbelton, jawel!
Ja ik ook, heb nu wel Vacekquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb Pedersen laten vallen, nu al spijt van.
Toch die groene trui focus, maar vond hem ook te duurquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb Pedersen laten vallen, nu al spijt van.
Je hebt wel de goede mannetjes mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:19 schreef wimderon het volgende:
Vatsek mag wel stoppen met vooraan zitten. Gregoire mag een paar lekke banden krijgen.
Ik had tot 13:08 Vatsek in plaats van Van Gilsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt wel de goede mannetjes mee.
Jeetje, 2 man mee maar niet eens in top-1000.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:00 schreef franklop het volgende:
Voorlaatste in de subliek, netjes in het wiel van @:Frozen-assassin
Dit hele spel is natuurlijk wat als, maar ik zat vanochtend daadwerkelijk te twijfelen tussen Verstrynge en Debruyne. Dacht dat Verstrynge wat meer gevoel zou hebben voor het in de vlucht geraken. Anders de dagzegequote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Komt vast nog een einde aan![]()
Maar tot nu toe gaat het goed, vooral qua paarden.
Bob het orakel!quote:
Max Kanter niks van?quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:15 schreef franklop het volgende:
Heb nu wel heel veel geel zwart rood in de vlaggetjes..
Die was ik bij mijn oorspronkelijke 9 wel vergeten ja. Maar weet nite of hij het definitieve lijstje haalt.quote:
Ik post inderdaad niet zoveel, maar dit topic lees ik meestal wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Ah niet een veelposter, daarom niet direct bekend
Ik had Frits ook heel sterk overwogen, maar uiteindelijk Turgis gepakt. Leek toch iets te risky.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:18 schreef franklop het volgende:
De top 3 is bekend;
Jenno Berckmoes Greyhorse (7.8%) Lotto-Intermarché 1.714.750
Rick Pluimers Darkhorse (1.5%) Tudor Pro Cycling Team 1.714.750
Anthony Turgis Darkhorse (4.7%) TotalEnergies 1.286.063
(uiteraard gekozen door @:immerdebestebob)
https://cyclingmaster.nl/livescreen.phpquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:22 schreef Felagund het volgende:
Waar kun je de meest geselecteerde renners zien?
Jasper vergeten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://cyclingmaster.nl/livescreen.php
9, 11 en 14quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had Frits ook heel sterk overwogen, maar uiteindelijk Turgis gepakt. Leek toch iets te risky.
Er zal dus iemand met Turgis + top 7 en Waerenskjold/Bittner winnen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:56 schreef franklop het volgende:
Artz 3x gekozen, waarvan maar 1x in sprintersteam. In dat team ontbreken alleen Kooij en Kanter
10esquote:
Bob heeft een enorme persoonlijke groei ondergaan, hij komt al een hele tijd 100% meer lucide over dan vroeger. Grote klasse.quote:
Geen Kanter 1018equote:Op woensdag 8 juli 2026 18:19 schreef Pino112 het volgende:
Dit gaat echt helemaal kut als je er net eentje niet hebt. Sprintersetappes
Sowieso maar 15 renners die geen paardje zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:44 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen van VLAB behalve Jonas is zwart. Gemiste kans.
Ik heb Piganzoli!quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:44 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen van VLAB behalve Jonas is zwart. Gemiste kans.
Indrukwekkend ja, een soort wimderon 2.0.quote:
quote:
Dat was nog wel een lejke ja, die kan hier wel 11e of 12e wordenquote:
Ook!quote:
1 keer raden wie wel Lenny heeft.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ook geen Lenny dus dat is vervelend
Ja datquote:
Je hebt geen mobiel internet?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bah, mijn internet ligt eruit en een monteur kan op zijn vroegst maandag komen.
Alvast excuus dat ik de komende etappes iedere keer een sprintersveld gekozen heb.
Ja, de goedkoopste bundel van 250mb per maand voor 4 euro. Ik ben nu met hulp van een vriend bezig om het probleem op te lossen. Hopelijk lukt het alsnog.quote:
Ja nee hoor, laat Bauhaus er nou maar inquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:30 schreef Pino112 het volgende:
BERICHT VAN SPELLEIDING | 17:26 UUR :
Het verwerken van de uitslag duurt vandaag iets langer, omdat wij even het jury-oordeel afwachten over mogelijk onregelmatig sprinten van Philipsen en Bauhaus.
Maar ja Ackermann grijs op 12 haalt minder binnen dan een niet paard op 10quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waerenskjold, Russo en Turgis genomen. De nummers 11,16 en 17 zijn bekend.
Ackermann na 100 slechte resultaten eindelijk een paard geworden. Het kan dus wel.
Je moet ook rekenen met de onvermijdelijke valpartijen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ja Ackermann grijs op 12 haalt minder binnen dan een niet paard op 10
25k als ie een zelfde uitslag rijdt als gisteren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:35 schreef Pino112 het volgende:
Hup grijze Turgis (zou het wat uitmaken)
Ja, maar ja voor hetzelfde geld ligt hij erbijquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je moet ook rekenen met de onvermijdelijke valpartijen.
Je moet ook rekenen met de onvermijdelijke valpartijen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
25k als ie een zelfde uitslag rijdt als gisteren.
Turgis positioneert zich goed. Die gaat vandaag verrassend 8e worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Je moet ook rekenen met de onvermijdelijke valpartijen.
Ja precies en Ackermann eruitquote:
Russo was wel weer een leuke ja.quote:
Baudin en Quinten had ik wel willen hebben.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Shit. Met deze uitslag had ik Baudin en Tejada wel sterk overwogen. Ook getwijfeld over de AHJ.
Ik heb op het eind Benoot en Vlad eruit gehaald omdat ik teveel Belgische vlaggetjes had.. Zie dat jij ze nog wel hebt dus dat zal wel een slechte wissel zijn geweest.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vandaag tot de laatste seconde geknutseld.
Waarom niet?quote:Op zondag 12 juli 2026 13:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vauquelin en Garcia dus niet moeten nemen.
Als het mag rijdenquote:Op zondag 12 juli 2026 15:24 schreef wimderon het volgende:
Hoog ik wist het-gehalte met toch Simmons, Castrillo, Jegat en Braz
Nu alleen Baudin, Van der Poel en Van Eetvelt
Ja als het pelotonnetje er bij komt dan is het allemaal zo gek niet maar dat wordt geen sinecurequote:Op zondag 12 juli 2026 15:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heb alleen Simmons en nog een paar man in het peloton (geen Mads of Matthews).
Gvd.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niemand. Matje op het laatst er nog uit gesmeten
Altijd tegen mij?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:02 schreef DeeBee het volgende:
Paardenstal van bob zo het ravijn in gegaloppeerd, R.I.P. in peace
Zonder Pogacar had het best gekund, nu ja is het kansrijker dat hij ervoor gaat. Zeker aangezien het morgen en overmorgen weer kut met peren is.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil eigenlijk voor de vluchters gaan maar vind dat geen realistisch scenario.
Ik sta heel laag dus ga puur voor de etappe maar het is nogal lastig om dan geen 9 namen te kiezen die een lul die boven je staat ook wel heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:04 schreef franklop het volgende:
Ik had ook wel voor vluchters willen gaan, maar wil mijn collega's nog wel in klassement gaan verslaan.
Dat 1/5e Skjelmose heeft scheelt wel ietsquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:18 schreef Mani89 het volgende:
1,2,3,4,5,6,7,8,10.
Benieuwd hoeveel plekken je hier daadwerkelijk mee stijgt vandaag.
Echte kenners zagen dit aankomenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:34 schreef wimderon het volgende:
Erg jammer dat Riesjard net niet kon aanpikken bij Pogacar.
Erg mooi, ik had hem nietquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:34 schreef wimderon het volgende:
Erg jammer dat Riesjard net niet kon aanpikken bij Pogacar.
Met de top 9 kon je vandaag 101e wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:51 schreef franklop het volgende:
1-8 levert plek 144 op. Schrale troost, als Jegat betere benen had gehad dan had ik alleen dagwinnaar kunnen zijn
Ik wist geeneens dat hij was gevallen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Er was mij verteld dat Waerenskjold zwaar gewond was na zijn zware valpartij gister, dat blijkt nu wel mee te vallen. Daar ga ik.
Morgen Russo en Turgis opstellenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 15 juli 2026 15:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat hij was gevallen.
Doen ze dan niet opnieuw berekenen? Dat zou wel betekenen dat ik goed weg kom.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, normaal wachten ze altijd een uur ofzo bij een eventuele onreglementaire actie. Ach.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doen ze dan niet opnieuw berekenen? Dat zou wel betekenen dat ik goed weg kom.
Indien na verwerking van de etappe-uitslag op Cyclingmaster, de officiële uitslag wordt herzien door de jury/organisatie van de wielerronde, dan wordt de op Cyclingmaster reeds verwerkte uitslag niet aangepast.quote:
Ik twijfel nog of ik Huub er wellicht in zet, ben wel een beetje klaar met Bittner die steeds verkeerd zit.quote:
Ik heb Fretin wederom overgeslagen (en Pildersen) voor net geen paard Russo en Gavieria.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga maar eens een klein gokje doen.
BobGOD wist dat al een stelde wel Turgis en Russo op!quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:29 schreef wimderon het volgende:
Nu wel Waerenskjold, dus nu wordt 'm 108e.
Niet echt beloondquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:59 schreef franklop het volgende:
[..]
BobGOD wist dat al een stelde wel Turgis en Russo op!
12e van de dag is geen beloning?quote:
Ben benieuwd wat ie vandaag grabbelt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bob's grabbelton blijft een enorm fenomeen
Ik heb er een paar uitgelaten omdat ik bang ben dat ze te dicht staan en Ineos dan weer gaat rijden voor Bernal ofzo maar dat worden ikwisthetjes.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:11 schreef DeeBee het volgende:
Vandaag is echt weer zo'n dagje!
Inb4: ik wist het
Maar 1 die bijna niemand heeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ie vandaag grabbelt.
Frits?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar 1 die bijna niemand heeft.
Beide ook niet opgesteldquote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen THJ en Karrepats, spaar mij aub.
Ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier wel Karrepats, geen THJ. Ook geen Pedersen, wel Matje.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok zo dat dit een goede keuze is geweest.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ganna is ook wel een leuke jaquote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
Slechts 2 paardjes, hup zwarte Ganna en grijze oeroeboeroe.
McNulty en Kuss.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:27 schreef Rudicio het volgende:
Wie zijn Multilul en Zeepkist?
"I love inside jokes. Love to be part of one someday" - Michael Scott
McNulty en Kussquote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:27 schreef Rudicio het volgende:
Wie zijn Multilul en Zeepkist?
"I love inside jokes. Love to be part of one someday" - Michael Scott
@Dale_Cooper welquote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar 1 die bijna niemand heeft.
Alleen Breuillard en Hermans, maar Jegat en Pidlul zijn ook mee.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar 3 man, maar hier zou ik best mee kunnen leven.
O Hermans had ik dus gewisseld. Dus maar 1 meequote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen Breuillard en Hermans, maar Jegat en Pidlul zijn ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |