Altijd tegen mij?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:02 schreef DeeBee het volgende:
Paardenstal van bob zo het ravijn in gegaloppeerd, R.I.P. in peace
Zonder Pogacar had het best gekund, nu ja is het kansrijker dat hij ervoor gaat. Zeker aangezien het morgen en overmorgen weer kut met peren is.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil eigenlijk voor de vluchters gaan maar vind dat geen realistisch scenario.
Ik sta heel laag dus ga puur voor de etappe maar het is nogal lastig om dan geen 9 namen te kiezen die een lul die boven je staat ook wel heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:04 schreef franklop het volgende:
Ik had ook wel voor vluchters willen gaan, maar wil mijn collega's nog wel in klassement gaan verslaan.
Dat 1/5e Skjelmose heeft scheelt wel ietsquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:18 schreef Mani89 het volgende:
1,2,3,4,5,6,7,8,10.
Benieuwd hoeveel plekken je hier daadwerkelijk mee stijgt vandaag.
Echte kenners zagen dit aankomenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:34 schreef wimderon het volgende:
Erg jammer dat Riesjard net niet kon aanpikken bij Pogacar.
Erg mooi, ik had hem nietquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:34 schreef wimderon het volgende:
Erg jammer dat Riesjard net niet kon aanpikken bij Pogacar.
Met de top 9 kon je vandaag 101e wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:51 schreef franklop het volgende:
1-8 levert plek 144 op. Schrale troost, als Jegat betere benen had gehad dan had ik alleen dagwinnaar kunnen zijn
Ik wist geeneens dat hij was gevallen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Er was mij verteld dat Waerenskjold zwaar gewond was na zijn zware valpartij gister, dat blijkt nu wel mee te vallen. Daar ga ik.
Morgen Russo en Turgis opstellenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 15 juli 2026 15:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat hij was gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |