Morgen Russo en Turgis opstellenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 15 juli 2026 15:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat hij was gevallen.
Doen ze dan niet opnieuw berekenen? Dat zou wel betekenen dat ik goed weg kom.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, normaal wachten ze altijd een uur ofzo bij een eventuele onreglementaire actie. Ach.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doen ze dan niet opnieuw berekenen? Dat zou wel betekenen dat ik goed weg kom.
Indien na verwerking van de etappe-uitslag op Cyclingmaster, de officiële uitslag wordt herzien door de jury/organisatie van de wielerronde, dan wordt de op Cyclingmaster reeds verwerkte uitslag niet aangepast.quote:
Ik twijfel nog of ik Huub er wellicht in zet, ben wel een beetje klaar met Bittner die steeds verkeerd zit.quote:
Ik heb Fretin wederom overgeslagen (en Pildersen) voor net geen paard Russo en Gavieria.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga maar eens een klein gokje doen.
BobGOD wist dat al een stelde wel Turgis en Russo op!quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:29 schreef wimderon het volgende:
Nu wel Waerenskjold, dus nu wordt 'm 108e.
Niet echt beloondquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:59 schreef franklop het volgende:
[..]
BobGOD wist dat al een stelde wel Turgis en Russo op!
12e van de dag is geen beloning?quote:
Ben benieuwd wat ie vandaag grabbelt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bob's grabbelton blijft een enorm fenomeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |