Doen ze dan niet opnieuw berekenen? Dat zou wel betekenen dat ik goed weg kom.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, normaal wachten ze altijd een uur ofzo bij een eventuele onreglementaire actie. Ach.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doen ze dan niet opnieuw berekenen? Dat zou wel betekenen dat ik goed weg kom.
Indien na verwerking van de etappe-uitslag op Cyclingmaster, de officiële uitslag wordt herzien door de jury/organisatie van de wielerronde, dan wordt de op Cyclingmaster reeds verwerkte uitslag niet aangepast.quote:
Ik twijfel nog of ik Huub er wellicht in zet, ben wel een beetje klaar met Bittner die steeds verkeerd zit.quote:
Ik heb Fretin wederom overgeslagen (en Pildersen) voor net geen paard Russo en Gavieria.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga maar eens een klein gokje doen.
BobGOD wist dat al een stelde wel Turgis en Russo op!quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:29 schreef wimderon het volgende:
Nu wel Waerenskjold, dus nu wordt 'm 108e.
Niet echt beloondquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:59 schreef franklop het volgende:
[..]
BobGOD wist dat al een stelde wel Turgis en Russo op!
12e van de dag is geen beloning?quote:
Ben benieuwd wat ie vandaag grabbelt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bob's grabbelton blijft een enorm fenomeen
Ik heb er een paar uitgelaten omdat ik bang ben dat ze te dicht staan en Ineos dan weer gaat rijden voor Bernal ofzo maar dat worden ikwisthetjes.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:11 schreef DeeBee het volgende:
Vandaag is echt weer zo'n dagje!
Inb4: ik wist het
Maar 1 die bijna niemand heeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ie vandaag grabbelt.
Frits?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar 1 die bijna niemand heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |