Jeetje, 2 man mee maar niet eens in top-1000.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:00 schreef franklop het volgende:
Voorlaatste in de subliek, netjes in het wiel van @:Frozen-assassin
Dit hele spel is natuurlijk wat als, maar ik zat vanochtend daadwerkelijk te twijfelen tussen Verstrynge en Debruyne. Dacht dat Verstrynge wat meer gevoel zou hebben voor het in de vlucht geraken. Anders de dagzegequote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Komt vast nog een einde aan![]()
Maar tot nu toe gaat het goed, vooral qua paarden.
Bob het orakel!quote:
Max Kanter niks van?quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:15 schreef franklop het volgende:
Heb nu wel heel veel geel zwart rood in de vlaggetjes..
Die was ik bij mijn oorspronkelijke 9 wel vergeten ja. Maar weet nite of hij het definitieve lijstje haalt.quote:
Ik post inderdaad niet zoveel, maar dit topic lees ik meestal wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Ah niet een veelposter, daarom niet direct bekend
Ik had Frits ook heel sterk overwogen, maar uiteindelijk Turgis gepakt. Leek toch iets te risky.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:18 schreef franklop het volgende:
De top 3 is bekend;
Jenno Berckmoes Greyhorse (7.8%) Lotto-Intermarché 1.714.750
Rick Pluimers Darkhorse (1.5%) Tudor Pro Cycling Team 1.714.750
Anthony Turgis Darkhorse (4.7%) TotalEnergies 1.286.063
(uiteraard gekozen door @:immerdebestebob)
https://cyclingmaster.nl/livescreen.phpquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:22 schreef Felagund het volgende:
Waar kun je de meest geselecteerde renners zien?
Jasper vergeten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://cyclingmaster.nl/livescreen.php
9, 11 en 14quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had Frits ook heel sterk overwogen, maar uiteindelijk Turgis gepakt. Leek toch iets te risky.
Er zal dus iemand met Turgis + top 7 en Waerenskjold/Bittner winnen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:56 schreef franklop het volgende:
Artz 3x gekozen, waarvan maar 1x in sprintersteam. In dat team ontbreken alleen Kooij en Kanter
10esquote:
Bob heeft een enorme persoonlijke groei ondergaan, hij komt al een hele tijd 100% meer lucide over dan vroeger. Grote klasse.quote:
Geen Kanter 1018equote:Op woensdag 8 juli 2026 18:19 schreef Pino112 het volgende:
Dit gaat echt helemaal kut als je er net eentje niet hebt. Sprintersetappes
Sowieso maar 15 renners die geen paardje zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:44 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen van VLAB behalve Jonas is zwart. Gemiste kans.
Ik heb Piganzoli!quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:44 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen van VLAB behalve Jonas is zwart. Gemiste kans.
Indrukwekkend ja, een soort wimderon 2.0.quote:
quote:
Dat was nog wel een lejke ja, die kan hier wel 11e of 12e wordenquote:
Ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |