1 keer raden wie wel Lenny heeft.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ook geen Lenny dus dat is vervelend
Ja datquote:
Je hebt geen mobiel internet?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bah, mijn internet ligt eruit en een monteur kan op zijn vroegst maandag komen.
Alvast excuus dat ik de komende etappes iedere keer een sprintersveld gekozen heb.
Ja, de goedkoopste bundel van 250mb per maand voor 4 euro. Ik ben nu met hulp van een vriend bezig om het probleem op te lossen. Hopelijk lukt het alsnog.quote:
Ja nee hoor, laat Bauhaus er nou maar inquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:30 schreef Pino112 het volgende:
BERICHT VAN SPELLEIDING | 17:26 UUR :
Het verwerken van de uitslag duurt vandaag iets langer, omdat wij even het jury-oordeel afwachten over mogelijk onregelmatig sprinten van Philipsen en Bauhaus.
Maar ja Ackermann grijs op 12 haalt minder binnen dan een niet paard op 10quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waerenskjold, Russo en Turgis genomen. De nummers 11,16 en 17 zijn bekend.
Ackermann na 100 slechte resultaten eindelijk een paard geworden. Het kan dus wel.
Je moet ook rekenen met de onvermijdelijke valpartijen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ja Ackermann grijs op 12 haalt minder binnen dan een niet paard op 10
25k als ie een zelfde uitslag rijdt als gisteren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:35 schreef Pino112 het volgende:
Hup grijze Turgis (zou het wat uitmaken)
Ja, maar ja voor hetzelfde geld ligt hij erbijquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je moet ook rekenen met de onvermijdelijke valpartijen.
Je moet ook rekenen met de onvermijdelijke valpartijen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
25k als ie een zelfde uitslag rijdt als gisteren.
Turgis positioneert zich goed. Die gaat vandaag verrassend 8e worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Je moet ook rekenen met de onvermijdelijke valpartijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |