ja dat bedoel ik een echte opwarmen in de airfryer. aangezien alles daar om 18:00 dicht is.quote:
Wat vind jij dat die Noren voortdurend met viking helmpjes poseren op foto’s?quote:
Nou ja ik had dus 1-0 voorspeld (paar dagen geleden)quote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry die heb ik even gemist.
Maar zou het toch graag willen weten!!
@Coco ja kijk dit doet ze dus de hele tijdquote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er doorheen ploeteren en zorgen dat ik hondsmoe ben
Je bent dus net @ZKAquote:Op zondag 5 juli 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja ik had dus 1-0 voorspeld (paar dagen geleden)
Maar ik zei ik heb daar spijt van want ik heb opeens het gevoel dat dit KNOTSGEK gaat worden
Eigenlijk heb ik dus altijd gelijk
Ik wil nog wel even de complimenten geven voor jouw voorspelling gisteravond. EXACT hoe het ging.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja ik had dus 1-0 voorspeld (paar dagen geleden)
Maar ik zei ik heb daar spijt van want ik heb opeens het gevoel dat dit KNOTSGEK gaat worden
Eigenlijk heb ik dus altijd gelijk
Picsquote:Op zondag 5 juli 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ken een nichtje die drie maanden op stage gaat naar Noorwegen
Haaland is puur.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vind jij dat die Noren voortdurend met viking helmpjes poseren op foto’s?
noorwegen, prachtig landquote:
Je moet wel tegen de winter daar kunnen.quote:
Nou Nouquote:
Als in echt Spa blauw? Of ben je er ook weer zo één die al het mineraal water gewoon Spa blauw noemt en al het bruisende water Spa rood?quote:
Moeten we daar nog excuses voor aanbieden?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Maar dan zijn er weer van die moraalridders die vinden dat het niet mag omdat ze 1500 jaar geleden wat leed hebben veroorzaakt.
Dat soort mensen, daar vind ik wat van.
Ja maar die zijn in de middag ook niet open hoor?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik een echte opwarmen in de airfryer. aangezien alles daar om 18:00 dicht is.
Ik dacht dat vrouwen zo goed in plannen waren.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn in de middag ook niet open hoor?
Eerder van 17u-21u30 ofzo
Mexicano heeft het erg druk met zowel de Tour als het WK (net zoals ik)quote:Op zondag 5 juli 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Welkom, kan niet wachten op je eerste humorvolle post!
Dat is geen probleem. Maar de dagen dat het gewoon donker is, geen zonlicht genotquote:Op zondag 5 juli 2026 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet wel tegen de winter daar kunnen.
Begint wel een beetje risico te lopen dat hij er zelf te veel in gaat geloven dat hij zo puur is. In Nederland bekend als het ‘Dirk Kuijt’- of het ‘Nathan Rutjes’-syndroomquote:
Dat zijn van die cucks die zelf geen leven hebben.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Maar dan zijn er weer van die moraalridders die vinden dat het niet mag omdat ze 1500 jaar geleden wat leed hebben veroorzaakt.
Dat soort mensen, daar vind ik wat van.
Ja heel raar dat de Feyenoorder niet in de basis staatquote:
Ik ben dan gewoon nog aan het typen op iets van tig posts daarvoor....quote:Op zondag 5 juli 2026 22:06 schreef Coco het volgende:
@:lenny77 wil je niet meer door het slotje heenposten?
Daar staan hier stevige sancties op.
Onlogisch kan wel even helpen in WKquote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mexicano heeft het erg druk met zowel de Tour als het WK (net zoals ik)
Nee, krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we daar nog excuses voor aanbieden?
Ja, dat is dus in de winter.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Maar de dagen dat het gewoon donker is, geen zonlicht genot
En druk met werk en tussendoor ook nog de vrouw aandacht geven.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mexicano heeft het erg druk met zowel de Tour als het WK (net zoals ik)
Ja als ze niet de hele tijd moeten werkenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen zo goed in plannen waren.
In welke volgorde?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En druk met werk en tussendoor ook nog de vrouw aandacht geven.
Pittige tijden.
Het leven is een zure bom?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pittige tijden.
net als mijn moeder in whatsapp:quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben dan gewoon nog aan het typen op iets van tig posts daarvoor....
Het is niet expres..
Gaat ze anders vreemd denk je?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pittige tijden.
Ik ben geen TDF mod voor de duidelijkheidquote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onlogisch kan wel even helpen in WK
Vrouw aandacht geven kun je uitbesteden. Stukje tijdswinstquote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pittige tijden.
Mexicano's zijn pittig.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pittige tijden.
Nou nou nouquote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een non-voetballer, zoals Amrabat. Walgelijk.
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
net als mijn moeder in whatsapp:
***** Is een bericht aan het typen.
niks
niks
Leeg voicebericht
Gohquote:Op zondag 5 juli 2026 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel vervelend die Brazilianen die meteen bij de arbiter jengelen
Aursnes is een Benficaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja heel raar dat de Feyenoorder niet in de basis staat
Die zijn altijd zo goed
Dat zou meteen geel op moeten leveren. Als het een pingel is, dan meldt de VAR zich wel. Zijn geen jengelende Brazilianen voor nodig.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Ja en als hij nooit voor Feyenoord had gespeeld had jij geen issues gehad nu laten we eerlijk zijnquote:
quote:
Nou wil ik Aursnes nog net wat meer krediet geven maar zo'n Amrabat die er gister alleen in komt om zogenaamde professionele overtredingen te maken walg ik echt van.quote:
Bij Messi was dit zonder VAR een penantie en rood voor de verdediger.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:11 schreef Zorro het volgende:
De verdediger van Paraguay zou hier gisteren een vrij trap mee voor krijgen
Juichen.rarquote:
Ze kunnen nog leren van het nobele rugbyquote:Op zondag 5 juli 2026 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is altijd zoquote:Op zondag 5 juli 2026 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij krijgt NIET het beste beeld.
Heb jij dat gifje nog van die kat tegenover die torenventilator?quote:
Iets zegt mij dat jij voor Brazilië bent!quote:
neen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:13 schreef GGMM het volgende:
Gaat die Vicius ofzo hem nemen
Die had ik als doelpuntenmaker opgegeven in het werk pooltje
quote:
Tenzij hij hem mist natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2026 22:12 schreef Shreyas het volgende:
Wat een domme overtreding van Noorwegen. Hiermee geven ze de wedstrijd weg.
WK = Scheidsrechters uit poepgat competities genot.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:13 schreef JJ76 het volgende:
Hoe kun je dit als scheids niet zien zonder var.
Kijk eens dom Brazilië, ja ho maar weerquote:Op zondag 5 juli 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh huh is Bruno G de pingelnemer en niet Vini?
Beflikkering.
Ik wil het vervolg van dat GIFJE zienquote:
Gewoon een goed speler, maar er zijn vast goede redenen dat hij niet speelt.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en als hij nooit voor Feyenoord had gespeeld had jij geen issues gehad nu laten we eerlijk zijn
Ik twijfel, hardop moet het wel maar stiekem zou ik Noorwegen supertof vindenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij voor Brazilië bent!
Wat gewoon bestraft hoort te worden.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Hahahaha al die mongolen die stoppen in hun aanloop
Nou geen probleem maatquote:Op zondag 5 juli 2026 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil het vervolg van dat GIFJE zien
Het schijnt dat @GGMM een knotsgekke voorspelling heeft.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:14 schreef Felagund het volgende:
Dit is nu al wel knotsgek, ondanks dat het nog 0-0 staat.
An en Eefje werden ook gepakt helaas jaquote:
Rode kaart?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat gewoon bestraft hoort te worden.
Met een penalty voor de tegenpartij?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat gewoon bestraft hoort te worden.
heb het idee dat het vaker tegenwerkt dan mee of niet?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:14 schreef Gremen het volgende:
Wanneer verbieden ze alle debiele aanlopen eens. Gewoon 1 vloeiende run van begin tot de bal
Buiten de series nauwelijks toch? Kan me alleen Messi herinneren.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Voor mijn gevoel worden er dit WK enorm veel pingels gemist.
Dat gevoel heb je als Nederlander altijd.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Het is te merken dat jij toen nog niet leefde...quote:Op zondag 5 juli 2026 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
An en Eefje werden ook gepakt helaas ja
Jij 5 bij Nederland - Marokko alleen al tikt aardig aan natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
In de series wel veel.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten de series nauwelijks toch? Kan me alleen Messi herinneren.
mentaal slappe generatie.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Concentreer je op de wedstrijd aubquote:Op zondag 5 juli 2026 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mooi Noorse dame gespot op de eretribune
Hallo Jojoquote:
Pics?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mooi Noorse dame gespot op de eretribune
Ik was nog een kind van 5 ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is te merken dat jij toen nog niet leefde...
Hier worden GEEN grapjes over gemaakt
Oordoppen, plakplaatjes en haar netjes.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Niet mentaal slap per se. Teveel bezig met andere dingen.
Ik heb er geenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
@:lenny77 heb jij je ecocheques al ingezet dit jaar?
Ik heb daar geen recht op enkel maaltijdchequesquote:Op zondag 5 juli 2026 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
@:lenny77 heb jij je ecocheques al ingezet dit jaar?
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat komt door het ijzersterke modteam vooral.
En de meeste met zo'n debiele haperaanloop.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Die heb ik ook genotquote:Op zondag 5 juli 2026 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb daar geen recht op enkel maaltijdcheques
Jurgen Ekkelenkamp vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou wil ik Aursnes nog net wat meer krediet geven maar zo'n Amrabat die er gister alleen in komt om zogenaamde professionele overtredingen te maken walg ik echt van.
Wil je dan alleen in de strafschoppenreeksen over over de wedstrijden of beiden?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:19 schreef Coco het volgende:
Zeer benieuwd naar % gemiste penalties dit WK.
bizar hoog voor mijn gevoel.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:19 schreef Coco het volgende:
Ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je dan alleen in de strafschoppenreeksen over over de wedstrijden of beiden?
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:19 schreef Coco het volgende:
Is geen Ja/nee vraag.quote:
Jaquote:Op zondag 5 juli 2026 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je dan alleen in de strafschoppenreeksen over over de wedstrijden of beiden?
Geniet ervan maat.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een klein drankje gepakt, voor het eerst tijdens mijn vakantie.
Geniet er lekker vanquote:Op zondag 5 juli 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gij doerakquote:Op zondag 5 juli 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijne vakantie!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kruipt niet en steekt haar tong niet uitquote:
En wielrenners met een knotje?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een pittige mening over voetballers met een knotje.
bestaan die dan?quote:
Jaquote:
Eens, hoe staat het met jou haarlijn verder. Knotje nog mogelijk?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een pittige mening over voetballers met een knotje.
Ajax?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tour WK Wimbledon, wat wenst een mens meer.
Urghquote:Op zondag 5 juli 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kruipt niet en steekt haar tong niet uit
Niet mijn type
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |