Ik wil het vervolg van dat GIFJE zienquote:
Gewoon een goed speler, maar er zijn vast goede redenen dat hij niet speelt.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en als hij nooit voor Feyenoord had gespeeld had jij geen issues gehad nu laten we eerlijk zijn
Ik twijfel, hardop moet het wel maar stiekem zou ik Noorwegen supertof vindenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij voor Brazilië bent!
Wat gewoon bestraft hoort te worden.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Hahahaha al die mongolen die stoppen in hun aanloop
Nou geen probleem maatquote:Op zondag 5 juli 2026 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil het vervolg van dat GIFJE zien
Het schijnt dat @GGMM een knotsgekke voorspelling heeft.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:14 schreef Felagund het volgende:
Dit is nu al wel knotsgek, ondanks dat het nog 0-0 staat.
An en Eefje werden ook gepakt helaas jaquote:
Rode kaart?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat gewoon bestraft hoort te worden.
Met een penalty voor de tegenpartij?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat gewoon bestraft hoort te worden.
heb het idee dat het vaker tegenwerkt dan mee of niet?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:14 schreef Gremen het volgende:
Wanneer verbieden ze alle debiele aanlopen eens. Gewoon 1 vloeiende run van begin tot de bal
Buiten de series nauwelijks toch? Kan me alleen Messi herinneren.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Voor mijn gevoel worden er dit WK enorm veel pingels gemist.
Dat gevoel heb je als Nederlander altijd.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Het is te merken dat jij toen nog niet leefde...quote:Op zondag 5 juli 2026 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
An en Eefje werden ook gepakt helaas ja
Jij 5 bij Nederland - Marokko alleen al tikt aardig aan natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |