Dat zijn van die cucks die zelf geen leven hebben.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Maar dan zijn er weer van die moraalridders die vinden dat het niet mag omdat ze 1500 jaar geleden wat leed hebben veroorzaakt.
Dat soort mensen, daar vind ik wat van.
Ja heel raar dat de Feyenoorder niet in de basis staatquote:
Ik ben dan gewoon nog aan het typen op iets van tig posts daarvoor....quote:Op zondag 5 juli 2026 22:06 schreef Coco het volgende:
@:lenny77 wil je niet meer door het slotje heenposten?
Daar staan hier stevige sancties op.
Onlogisch kan wel even helpen in WKquote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mexicano heeft het erg druk met zowel de Tour als het WK (net zoals ik)
Nee, krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we daar nog excuses voor aanbieden?
Ja, dat is dus in de winter.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Maar de dagen dat het gewoon donker is, geen zonlicht genot
En druk met werk en tussendoor ook nog de vrouw aandacht geven.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mexicano heeft het erg druk met zowel de Tour als het WK (net zoals ik)
Ja als ze niet de hele tijd moeten werkenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen zo goed in plannen waren.
In welke volgorde?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En druk met werk en tussendoor ook nog de vrouw aandacht geven.
Pittige tijden.
Het leven is een zure bom?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pittige tijden.
net als mijn moeder in whatsapp:quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben dan gewoon nog aan het typen op iets van tig posts daarvoor....
Het is niet expres..
Gaat ze anders vreemd denk je?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pittige tijden.
Ik ben geen TDF mod voor de duidelijkheidquote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onlogisch kan wel even helpen in WK
Vrouw aandacht geven kun je uitbesteden. Stukje tijdswinstquote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pittige tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |