ja dat bedoel ik een echte opwarmen in de airfryer. aangezien alles daar om 18:00 dicht is.quote:
Wat vind jij dat die Noren voortdurend met viking helmpjes poseren op foto’s?quote:
Nou ja ik had dus 1-0 voorspeld (paar dagen geleden)quote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry die heb ik even gemist.
Maar zou het toch graag willen weten!!
@Coco ja kijk dit doet ze dus de hele tijdquote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er doorheen ploeteren en zorgen dat ik hondsmoe ben
Je bent dus net @ZKAquote:Op zondag 5 juli 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja ik had dus 1-0 voorspeld (paar dagen geleden)
Maar ik zei ik heb daar spijt van want ik heb opeens het gevoel dat dit KNOTSGEK gaat worden
Eigenlijk heb ik dus altijd gelijk
Ik wil nog wel even de complimenten geven voor jouw voorspelling gisteravond. EXACT hoe het ging.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja ik had dus 1-0 voorspeld (paar dagen geleden)
Maar ik zei ik heb daar spijt van want ik heb opeens het gevoel dat dit KNOTSGEK gaat worden
Eigenlijk heb ik dus altijd gelijk
Picsquote:Op zondag 5 juli 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ken een nichtje die drie maanden op stage gaat naar Noorwegen
Haaland is puur.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vind jij dat die Noren voortdurend met viking helmpjes poseren op foto’s?
noorwegen, prachtig landquote:
Je moet wel tegen de winter daar kunnen.quote:
Nou Nouquote:
Als in echt Spa blauw? Of ben je er ook weer zo één die al het mineraal water gewoon Spa blauw noemt en al het bruisende water Spa rood?quote:
Moeten we daar nog excuses voor aanbieden?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Maar dan zijn er weer van die moraalridders die vinden dat het niet mag omdat ze 1500 jaar geleden wat leed hebben veroorzaakt.
Dat soort mensen, daar vind ik wat van.
Ja maar die zijn in de middag ook niet open hoor?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik een echte opwarmen in de airfryer. aangezien alles daar om 18:00 dicht is.
Ik dacht dat vrouwen zo goed in plannen waren.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn in de middag ook niet open hoor?
Eerder van 17u-21u30 ofzo
Mexicano heeft het erg druk met zowel de Tour als het WK (net zoals ik)quote:Op zondag 5 juli 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Welkom, kan niet wachten op je eerste humorvolle post!
Dat is geen probleem. Maar de dagen dat het gewoon donker is, geen zonlicht genotquote:Op zondag 5 juli 2026 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet wel tegen de winter daar kunnen.
Begint wel een beetje risico te lopen dat hij er zelf te veel in gaat geloven dat hij zo puur is. In Nederland bekend als het ‘Dirk Kuijt’- of het ‘Nathan Rutjes’-syndroomquote:
Dat zijn van die cucks die zelf geen leven hebben.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Maar dan zijn er weer van die moraalridders die vinden dat het niet mag omdat ze 1500 jaar geleden wat leed hebben veroorzaakt.
Dat soort mensen, daar vind ik wat van.
Ja heel raar dat de Feyenoorder niet in de basis staatquote:
Ik ben dan gewoon nog aan het typen op iets van tig posts daarvoor....quote:Op zondag 5 juli 2026 22:06 schreef Coco het volgende:
@:lenny77 wil je niet meer door het slotje heenposten?
Daar staan hier stevige sancties op.
Onlogisch kan wel even helpen in WKquote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mexicano heeft het erg druk met zowel de Tour als het WK (net zoals ik)
Nee, krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we daar nog excuses voor aanbieden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |