Ja, dat is dus in de winter.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Maar de dagen dat het gewoon donker is, geen zonlicht genot
En druk met werk en tussendoor ook nog de vrouw aandacht geven.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mexicano heeft het erg druk met zowel de Tour als het WK (net zoals ik)
Ja als ze niet de hele tijd moeten werkenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen zo goed in plannen waren.
In welke volgorde?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En druk met werk en tussendoor ook nog de vrouw aandacht geven.
Pittige tijden.
Het leven is een zure bom?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pittige tijden.
net als mijn moeder in whatsapp:quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben dan gewoon nog aan het typen op iets van tig posts daarvoor....
Het is niet expres..
Gaat ze anders vreemd denk je?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pittige tijden.
Ik ben geen TDF mod voor de duidelijkheidquote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onlogisch kan wel even helpen in WK
Vrouw aandacht geven kun je uitbesteden. Stukje tijdswinstquote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pittige tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |