Komt uit elke hoekquote:Op maandag 6 juli 2026 18:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, uit de progressief linkse hoek. Mensen die normaal gezien niet een bepaald voetbalfan zijn.
Ik wilde Infantino erop aanspreken maar die zat met zijn hoofd in de kont van Trump.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wordt dan boos op FIFA. Don't shoot the questioner.
Ik weet niet precies wie dat moge zijn. Maar ik herken de meeste namen gewoon uit WK forum dus...quote:Op maandag 6 juli 2026 18:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, uit de progressief linkse hoek. Mensen die normaal gezien niet een bepaald voetbalfan zijn.
HAHAHAHAHAHAHA!quote:Op maandag 6 juli 2026 18:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De hele voetbalwereld spreekt er schande van, maar jij bent met je ziekelijke obsessie weer alleen met politiek bezig. Kijk eens in de spiegel joh.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niemand lult iets recht, daar ga je al. Er zijn twee punten gemaakt: dat mensen nogal stevige conclusies trokken op basis van een gerucht en dat de reacties nogal overtrokken zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:54 schreef The-BFG het volgende:
De usual suspects komen het weer recht lullen wat Trump gedaan heeft.
De bochten waarin ze zich moeten wringen worden wel steeds grappiger en kanslozer.
Wat? ik kan zijn kale kop normaal wel kussen, die man heeft zoveel voor de voetbalsport betekent...quote:Op maandag 6 juli 2026 18:56 schreef sp3c het volgende:
Is ook niet alsof Infantino een heel geliefd persoon is in de hoek van mensen die wel bepaald voetbalfan zijn
Bizar genoeg zie ik HR nooit over voetbal pratenquote:Op maandag 6 juli 2026 18:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wie dat moge zijn. Maar ik herken de meeste namen gewoon uit WK forum dus...
Onjuist, mensen die Trump graag zien voeren wat mentale gymnastiek uit om te doen alsof dit eigenlijk niet zo erg is.quote:
Disproportioneel omdat de president van het organiserend land de credits claimt voor een beslissing die bij de UEFA en FIFA nog nooit eerder is voorgekomen? Disproportioneel zegt ie roflquote:Op maandag 6 juli 2026 18:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind Trump niet tof. Ik vind de ophef over deze situatie nogal disproportioneel en ook opvallend uit een bepaalde hoek afkomstig.
Maar dat praat niet goed dat Trump opnieuw zijn machtspositie misbruikt.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar dat mag en dat kan, het probleem ligt hier echt bij de FIFA.
Alleen met Nederlands elftal voor de buhne.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Sommigen wel maar het komt echt uit elke hoekquote:Op maandag 6 juli 2026 18:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Onjuist, mensen die Trump graag zien voeren wat mentale gymnastiek uit om te doen alsof dit eigenlijk niet zo erg is.
het is 1 lelijke corruptie sandwich.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Maar dat praat niet goed dat Trump opnieuw zijn machtspositie misbruikt.
Al had Infantino idd wel meteen team USA moeten diskwalificeren voor de rest van het WK.
Ook dat hoeft helemaal niet. Het enige juist antwoord is: wij kunnen voor geen enkele equipe uitzonderingen maken.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Maar dat praat niet goed dat Trump opnieuw zijn machtspositie misbruikt.
Al had Infantino idd wel meteen team USA moeten diskwalificeren voor de rest van het WK.
Dan let je niet goed op. Na NWS en BNW zijn de meeste van mijn posts in VBL.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Bizar genoeg zie ik HR nooit over voetbal praten
Dus de pot verwijt de ketel
Je hebt zelf alleen voor Nederlands elftal posts in VBLquote:Op maandag 6 juli 2026 18:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alleen met Nederlands elftal voor de buhne.
Hear Hear!quote:Op maandag 6 juli 2026 19:00 schreef -XOR- het volgende:
Hopelijk staat Kevin de Bruyne nog één keer op en zet hij persoonlijk dat walgelijke kutland met hun smerigvette oranje opperpauper voor lul.
je hebt amper 400 posts in VBLquote:Op maandag 6 juli 2026 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op. Na NWS en BNW zijn de meeste van mijn posts in VBL.
België is op papier gewoon de favoriet, dus als de VS verliest is dan niet voor lul staan.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:00 schreef -XOR- het volgende:
Hopelijk staat Kevin de Bruyne nog één keer op en zet hij persoonlijk dat walgelijke kutland met hun smerigvette oranje opperpauper voor lul.
Dat doet er niets aan af.quote:
Als een gerucht waar is, dan is het de waarheid en geen gerucht.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niemand lult iets recht, daar ga je al. Er zijn twee punten gemaakt: dat mensen nogal stevige conclusies trokken op basis van een gerucht en dat de reacties nogal overtrokken zijn.
Je bedoelt progressief linkse users zoals de progressief linkse user HeatWave?quote:Op maandag 6 juli 2026 18:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2026 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar schiet je bij de corrupte FIFA niets mee op helaas, dan verlies je reglementair met 3-0 en ik zie ze er ook voor aan om België een jaar internationaal te schorsen ofzo.
Beste is om gewoon afgetekend te winnen en een dikke vinger op te steken naar de FIFA.
Tuurlijk vind jij dat. Wanneer trump weer eens een vrouw aanrandt ga jij ons ook vertellen dat we meer verontwaardigd zijn dan wanneer een ander staatshoofd dt gedaan zou hebben. Vervolgens zou jij natuurlijk ook verontwaardigd zijn, maar al die ophef maar disproportioneel vinden. Want he, welke vrouw wil diep van binnen…quote:Op maandag 6 juli 2026 18:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, dat weet ik wel zeker. Men zou het wel afkeuren, maar de ophef zou minder groot zijn.
[..]
Ik vind Trump niet tof. Ik vind de ophef over deze situatie nogal disproportioneel en ook opvallend uit een bepaalde hoek afkomstig.
Ja als er iets politiek speelt ja zoals nuquote:Op maandag 6 juli 2026 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Iedereen is het eens lol. 'T is echt alleen HR volgens mij.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:01 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Je bedoelt progressief linkse users zoals de progressief linkse user HeatWave?
[..]
POLquote:Op maandag 6 juli 2026 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die vormt een uitzondering.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:01 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Je bedoelt progressief linkse users zoals de progressief linkse user HeatWave?
[..]
Heb ik dat gezegd? Laat maar zien dan ... pak de desbetreffende posts er maar bij.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tuurlijk vind jij dat. Wanneer trump weer eens een vrouw aanrandt ga jij ons ook vertellen dat we meer verontwaardigd zijn dan wanneer een ander staatshoofd dt gedaan zou hebben. Vervolgens zou jij natuurlijk ook verontwaardigd zijn, maar al die ophef maar disproportioneel vinden. Want he, welke vrouw wil diep van binnen…
Per ongeluk heb je zojuist een hele grote waarheid over jezelf geschreven: namelijk dat je consequent bent. En dat klopt, de consequentheid van een autist, van een internettrol, van de ultieme MAGA. Niet zelf willen of kunnen nadenken, maar altijd, maar dan ook altijd het script blijven volgen.
Onjuist, POL komt eerst. Daarmee heb je iets van 40.000 posts in die reeksen en 400 in VBL.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jij vormt de uitzonderingquote:Op maandag 6 juli 2026 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die vormt een uitzondering.
[..]
Heb ik dat gezegd? Laat maar zien dan ... pak de desbetreffende posts er maar bij.
Neuh, echter om dan te gaan roepen dat wij progressief-linksen normaalgesproken niets om voetbal geven nu maar wel hier komen afgeven op de VS slaat dan natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
België is op papier gewoon de favoriet, dus als de VS verliest is dan niet voor lul staan.
[..]
Dat doet er niets aan af.
Je hebt het niet gezegd, maar we weten allemaal dat het zo is. Net zoals we ook allemaal weten dat er zonder Trump minder ophef zou zijn. Gelieve wel je eigen discussietechniek te accepteren, we kunnen er niet bijkrijgen dat je ook nog hypocriet wordt.quote:
Ik heb in totaal iets meer dan 30k posts. Ik kan er dus nooit meer dan 40k hebben in andere subfora.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Onjuist, POL komt eerst. Daarmee heb je iets van 40.000 posts in die reeksen en 400 in VBL.
Eckte kenner.
hij telt al je verwijderde ws ookquote:Op maandag 6 juli 2026 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb in totaal iets meer dan 30k posts. Ik kan er dus nooit meer dan 40k hebben in andere subfora.
Kortom, duimzuigerij dus en een ander wegzetten als iemand die verkrachting zou goedpraten. Het is een nogal bedenkelijke manier van discussiëren.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezegd, maar we weten allemaal dat het zo is. Net zoals we ook allemaal weten dat er zonder Trump minder ophef zou zijn. Gelieve wel je eigen discussietechniek te accepteren, we kunnen er niet bijkrijgen dat je ook nog hypocriet wordt.
Je hebt 30.556 posts in NWS alleen, nog eens 4000 in BNW en bijna 3000 in POLml.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb in totaal iets meer dan 30k posts. Ik kan er dus nooit meer dan 40k hebben in andere subfora.
niet linksquote:Op maandag 6 juli 2026 18:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens op Plein 45 of Schilderswijk. Zijn hele rechtse uitspraken die je nu doet.
Dat zijn er niet zoveel eigenlijk. Ik heb ook maar iets van 150 usernotes, dus dat valt mee.quote:
Mijn profiel geeft het volgende aan:quote:Op maandag 6 juli 2026 19:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt 30.556 posts in NWS alleen, nog eens 4000 in BNW en bijna 3000 in POLml.
Dat klopt dus niet helemaal wat je claimt.quote:aantal posts: 31.007 (gemiddeld 17 per dag)
Boosheid is ook weer een groot woord hoor, dan lees je wat je wil lezenquote:Op maandag 6 juli 2026 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een boosheid van half FOK weer omdat iemand een andere mening heeft. Waar is het liberale leef en laat leven?
Leave Howard & Trump alone.
Als je zoekt naar posts van HowardRoark vind je deze aantallen.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zijn er niet zoveel eigenlijk. Ik heb ook maar iets van 150 usernotes, dus dat valt mee.
[..]
Mijn profiel geeft het volgende aan:
[..]
Dat klopt dus niet helemaal wat je claimt.
België moet ook niet al teveel zeiken. Het is niet de 'verdienste' van België dat een speler van de VS een rode kaart pakt tegen Bosnië.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Nou dat was even leuk.
On topic: België kan geen bezwaar maken dus er gaat niks veranderen tenzij USA ballen toont. Maar de coach heeft al aangegeven dat die pipo gewoon speelt. Jammer.
Hij kan het ook gewoon laten rusten he :-) maar wij gaan door met on topic nu doe je mee?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een boosheid van half FOK weer omdat iemand een andere mening heeft. Waar is het liberale leef en laat leven?
Leave Howard & Trump alone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |