Omdat ik België een onsympathiek elftal vind hebben dat dit toernooi zwaar teleurgesteld en over de top is. Dat was de mening van min of meer iedereen tot letterlijk vanochtend.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom eigen niet voor onze buren? Omdat jij dan weer een ziekelijke obsessie hebt met Trump?
Vertel dat maar eens op Plein 45 of Schilderswijk. Zijn hele rechtse uitspraken die je nu doet.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je zou als europeaan immer voor europa moeten zijn
Altijd prachtig zo een "Maar als <fictieve situatie> dan waren de reacties heel anders" onverifieerbare insinuatie.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als een random andere match was gebeurd waren de reacties heel anders geweest.
Sure het komt vanwege orange manquote:Op maandag 6 juli 2026 18:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Wie maakt zich hier nu heel erg druk? Ik niet volgens mij. De ziekelijke obsessie zit dus met name bij de mensen die zich druk om maken omdat het Trump betreft. Als een random andere match was gebeurd waren de reacties heel anders geweest. Het is ook niet dat de FIFA de regels heeft aangepakt, er bestaat hier gewoon een regel voor.
Jij denkt oprecht dat als een ander staatshoofd aan de fifa vraagt een rode kaart terug te draaien en ze doen dat vervolgens ook mensen er minder ophef over zouden maken.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We weten allemaal dat Trump een uniek effect op sommigen heeft. Dat is dus geen 'verzinnen'.
quote:Op maandag 6 juli 2026 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik juich gewoon voor de VS.
[..]
Integendeel. Die is consequent.
Daar ligt ook niet het probleem. Dat een president zoiets vraagt is prima, dat de FIFA er dan mee aan de haal gaat en de actie uitvoert is waar het precieze probleem ligt.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:53 schreef Zoddie het volgende:
Die Trump kan het ook gewoon niet laten toe te geven zodat iedereen weet dat hij het was.
Die kan geen stiekeme spelletjes spelen, wat dat betreft hebben we nog geluk.
Wordt dan boos op FIFA. Don't shoot the questioner.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij denkt oprecht dat als een ander staatshoofd aan de fifa vraagt een rode kaart terug te draaien en ze doen dat vervolgens ook mensen er minder ophef over zouden maken.
Dan ben je, excusez le mot, een beetje een mongooltje.
Nee dus niet...quote:Op maandag 6 juli 2026 18:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat ik België een onsympathiek elftal vind hebben dat dit toernooi zwaar teleurgesteld en over de top is. Dat was de mening van min of meer iedereen tot letterlijk vanochtend.
Begint bij het vragen dus beiden zijn debet.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wordt dan boos op FIFA. Don't shoot the questioner.
Inderdaad, dat weet ik wel zeker. Men zou het wel afkeuren, maar de ophef zou minder groot zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij denkt oprecht dat als een ander staatshoofd aan de fifa vraagt een rode kaart terug te draaien en ze doen dat vervolgens ook mensen er minder ophef over zouden maken.
Ik vind Trump niet tof. Ik vind de ophef over deze situatie nogal disproportioneel en ook opvallend uit een bepaalde hoek afkomstig.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sure het komt vanwege orange man!
Je kan zelfs niet weten of mensen bij een ander land anders zouden hebben gereageerd omdat iets als dit nog nooit voorgekomen is. Ik begrijp waarom je Trump tof vindt maar haal eens je hoofd uit zijn kont man
De hoek van voetballiefhebbers bedoel je?quote:Op maandag 6 juli 2026 18:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, dat weet ik wel zeker. Men zou het wel afkeuren, maar de ophef zou minder groot zijn.
[..]
Ik vind Trump niet tof. Ik vind de ophef over deze situatie nogal disproportioneel en ook opvallend uit een bepaalde hoek afkomstig.
Waarom denk je dat ik de FIFA niets kwalijk neem? De ene corrupte tjap regelt wat bij de andere corrupte tjap, beide zijn kut. Dit is geen complexe materie.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alleen een maf of narcist vraagt zoiets aan de FIFAquote:Op maandag 6 juli 2026 18:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Daar ligt ook niet het probleem. Dat een president zoiets vraagt is prima, dat de FIFA er dan mee aan de haal gaat en de actie uitvoert is waar het precieze probleem ligt.
Lol.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, dat weet ik wel zeker. Men zou het wel afkeuren, maar de ophef zou minder groot zijn.
Echt he dat domme zwart wit gelul. Extreem vermoeiend.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de FIFA niets kwalijk neem? De ene corrupte tjap regelt wat bij de andere corrupte tjap, beide zijn kut. Dit is geen complexe materie.
Nee, uit de progressief linkse hoek. Mensen die normaal gezien niet een bepaald voetbalfan zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De hoek van voetballiefhebbers bedoel je?
Mijn mongoloïde neefje voelt zich door deze opmerking gekrenkt.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Men kotst net zo hard op FIFA en Infantino hoor.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar dat mag en dat kan, het probleem ligt hier echt bij de FIFA.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Alleen een maf of narcist vraagt zoiets aan de FIFA
Welke hoek? Dit is toch gewoon 1 grote shitshow. Debiel 1 vraagt het aan debiel 2, beiden schuldig.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Trump niet tof. Ik vind de ophef over deze situatie nogal disproportioneel en ook opvallend uit een bepaalde hoek afkomstig.
Ik ben een voetbalfan en mensen zoals Trump maken de sport kapotquote:Op maandag 6 juli 2026 18:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, uit de progressief linkse hoek. Mensen die normaal gezien niet een bepaald voetbalfan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |