België kan natuurlijk een klein statement maken voorafgaand aan de wedstrijd.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
Nu wordt België natuurlijk wel de favoriete underdog en hoopt heel de wereld dat ze winnen.
Veel druk voor een klein landje..
Ik blijf er bij dat iedereen gewoon moet weigeren met te spelen, dus ook de andere landen. Grote staking!
Wat? Zo denk letterlijk helemaal niemand, de diep corrupte FIFA en er diep corrupte Trump zijn perfect voor elkaar.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 18:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
België kan natuurlijk een klein statement maken voorafgaand aan de wedstrijd.
Dit lijkt mij wel een aardige houding tijdens het Amerikaanse volkslied
[ afbeelding ]
FIFA doet zoveel questionable shit en dan spammen we er ook geen topic over vol.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat? Zo denk letterlijk helemaal niemand, de diep corrupte FIFA en er diep corrupte Trump zijn perfect voor elkaar.
Classic American.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zo mooi is dat altijd. Met hand en tand Trump verdedigen, ontkennen dat het gebeurd is en even later geeft Trump het allemaal zelf toe. Moet je weer van ontkennen overgaan op goedpraten
Niemand doet iets...quote:Op maandag 6 juli 2026 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
Nu wordt België natuurlijk wel de favoriete underdog en hoopt heel de wereld dat ze winnen.
Ik blijf er bij dat iedereen gewoon moet weigeren met te spelen, dus ook de andere landen. Grote staking!
De coach van Amerika kan Balugon gewoon op de tribune zetten. Dat zou netjes zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
Idd, terwijl dat racistische België probeert om een donkere speler te werenquote:Op maandag 6 juli 2026 18:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]_!
Waarom zouden de Belgen een Black Panther fist omhoog gaan doen?
Mensen die waarschijnlijk niet eens iets van voetbal volgen, maar nu schuimbekkend voor de Belgen gaan juichen omdat men denkt daar Trump mee te hebben.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:16 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
FIFA doet zoveel questionable shit en dan spammen we er ook geen topic over vol.
Ook users hier die waarschijnlijk gestopt zijn met kijken na de uitschakeling van NL en alsnog witheet in dit topic reageren.
Waarom zou je nu voor België gaan zijn dan? De Amerikaanse spelers inclusief Balogun zelf kunnen hier toch weinig aan doen zou je zeggen?quote:Op maandag 6 juli 2026 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De coach van Amerika kan Balugon gewoon op de tribune zetten. Dat zou netjes zijn.
Ik vind niet dat België iets moet doen, dat zou dwaas zijn en zij spelen voor zichzelf en het land. De scheids gaat een zware wedstrijd tegemoet, de hele wereld zal België aanmoedigen én zoeken naar beslissingen die bewijzen dat de VS voorgetrokken wordt
Jaja, we weten het, het is allemaal heel tof wat er gebeurt, want Trumpgod. Fantaseer maar lekker dat je even met je tong door zn anus mag gaan.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:16 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
FIFA doet zoveel questionable shit en dan spammen we er ook geen topic over vol.
Ook users hier die waarschijnlijk gestopt zijn met kijken na de uitschakeling van NL en alsnog witheet in dit topic reageren.
Of hij kan zelf zeggen: mijn fout geweest, dan zijn dit de gevolgen. Dat zou pure klasse zijn, maar goed, ook niet bepaald realistisch.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
De coach van Amerika kan Balugon gewoon op de tribune zetten. Dat zou netjes zijn.
Dan krijgt USA een reglementaire overwinning van 3-0quote:Op maandag 6 juli 2026 18:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
België kan natuurlijk een klein statement maken voorafgaand aan de wedstrijd.
Dit lijkt mij wel een aardige houding tijdens het Amerikaanse volkslied
[ afbeelding ]
Vrijwel iedereen die wel voetbal volgt, spreekt hier schande van en walgt van Infantino en de FIFA. Het is echt wel ongekend wat hier gebeurt, zelf is de weinig integere geschiedenis van FIFA. Ik denk dat vooral jij een beetje verblind bent door je ziekelijke obsessie voor politieke ideologie.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mensen die waarschijnlijk niet eens iets van voetbal volgen, maar nu schuimbekkend voor de Belgen gaan juichen omdat men denkt daar Trump mee te hebben.
Dan kan Filip toch met de FIFA idioot bellen. Komt het vast weer goedquote:Op maandag 6 juli 2026 18:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan krijgt USA een reglementaire overwinning van 3-0
Zelfs lokaal lachen ze die sukkel al keihard uit. Jetten zelf mocht trouwens alleen onder toezicht van willempie en maxima naar Trump.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom heeft slapjanus Jetten niet iets geregeld met de FIFA waardoor wij een voordeel hadden tegen Marokko?
Dat heeft hij gedaan. Hij heeft ervoor gezorgd dat we verloren door met Koeman te bellen dat we (naar verluid) schijtbakkenvoetbal moesten spelen, omdat SebbeSwensje geen fatsoenlijk gesprekje heeft aangeknoopt en dat het alleen maar door angst kan komen.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom heeft slapjanus Jetten niet iets geregeld met de FIFA waardoor wij een voordeel hadden tegen Marokko?
Daar heb ik dit geneuzel niet voor nodig hoor. Maar het is wel weer een schepje op de weegschaal van wat een ongelofelijk corrupte kleuter het is.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mensen die waarschijnlijk niet eens iets van voetbal volgen, maar nu schuimbekkend voor de Belgen gaan juichen omdat men denkt daar Trump mee te hebben.
quote:"Terwijl de KBVB louter om legitieme toelichting vroeg, heeft de FIFA deze vraag zelf omgezet in een beroep om vervolgens onmiddellijk te verzekeren dat dit beroep onontvankelijk zou worden verklaard."
Wij Belgen zouden het helemaal prima vinden als ze niets zouden doenquote:Op maandag 6 juli 2026 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind niet dat België iets moet doen, dat zou dwaas zijn en zij spelen voor zichzelf en het land. De scheids gaat een zware wedstrijd tegemoet, de hele wereld zal België aanmoedigen én zoeken naar beslissingen die bewijzen dat de VS voorgetrokken wordt
Hmm.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die wel voetbal volgt, spreekt hier schande van en walgt van Infantino en de FIFA. Het is echt wel ongekend wat hier gebeurt, zelf is de weinig integere geschiedenis van FIFA. Ik denk dat vooral jij een beetje verblind bent door je ziekelijke obsessie voor politieke ideologie.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou je nu voor België gaan zijn dan? De Amerikaanse spelers inclusief Balogun zelf kunnen hier toch weinig aan doen zou je zeggen?
Denk dat juist de FIFA er enorm slecht op staat (slechter kon bijna niet). Als zo'n Trump belt verzoek je hem vriendelijk niet nogmaals te bellen.quote:
En als het nu iemand geweest was van een Moslim land die de baas van de FIFA even belt om te vragen om een beslissing te herzien?quote:Op maandag 6 juli 2026 18:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Wie maakt zich hier nu heel erg druk? Ik niet volgens mij. De ziekelijke obsessie zit dus met name bij de mensen die zich druk om maken omdat het Trump betreft. Als een random andere match was gebeurd waren de reacties heel anders geweest. Het is ook niet dat de FIFA de regels heeft aangepakt, er bestaat hier gewoon een regel voor.
Soort zoekt soortquote:Op maandag 6 juli 2026 18:10 schreef Cruzinats het volgende:
Grote boze Trump en die arme lieve FIFA![]()
Infantino staat er natuurlijk om bekend een zeer integer persoon te zijn, trump moet wel heeeel veeeel druk uitgeoefend hebben.
Stukje omdraaiingquote:Op maandag 6 juli 2026 18:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Wie maakt zich hier nu heel erg druk? Ik niet volgens mij. De ziekelijke obsessie zit dus met name bij de mensen die zich druk om maken omdat het Trump betreft. Als een random andere match was gebeurd waren de reacties heel anders geweest. Het is ook niet dat de FIFA de regels heeft aangepakt, er bestaat hier gewoon een regel voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |