Daar heb ik dit geneuzel niet voor nodig hoor. Maar het is wel weer een schepje op de weegschaal van wat een ongelofelijk corrupte kleuter het is.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mensen die waarschijnlijk niet eens iets van voetbal volgen, maar nu schuimbekkend voor de Belgen gaan juichen omdat men denkt daar Trump mee te hebben.
quote:"Terwijl de KBVB louter om legitieme toelichting vroeg, heeft de FIFA deze vraag zelf omgezet in een beroep om vervolgens onmiddellijk te verzekeren dat dit beroep onontvankelijk zou worden verklaard."
Wij Belgen zouden het helemaal prima vinden als ze niets zouden doenquote:Op maandag 6 juli 2026 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De coach van Amerika kan Balugon gewoon op de tribune zetten. Dat zou netjes zijn.
Ik vind niet dat België iets moet doen, dat zou dwaas zijn en zij spelen voor zichzelf en het land. De scheids gaat een zware wedstrijd tegemoet, de hele wereld zal België aanmoedigen én zoeken naar beslissingen die bewijzen dat de VS voorgetrokken wordt
Hmm.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die wel voetbal volgt, spreekt hier schande van en walgt van Infantino en de FIFA. Het is echt wel ongekend wat hier gebeurt, zelf is de weinig integere geschiedenis van FIFA. Ik denk dat vooral jij een beetje verblind bent door je ziekelijke obsessie voor politieke ideologie.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou je nu voor België gaan zijn dan? De Amerikaanse spelers inclusief Balogun zelf kunnen hier toch weinig aan doen zou je zeggen?
Denk dat juist de FIFA er enorm slecht op staat (slechter kon bijna niet). Als zo'n Trump belt verzoek je hem vriendelijk niet nogmaals te bellen.quote:
En als het nu iemand geweest was van een Moslim land die de baas van de FIFA even belt om te vragen om een beslissing te herzien?quote:Op maandag 6 juli 2026 18:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Wie maakt zich hier nu heel erg druk? Ik niet volgens mij. De ziekelijke obsessie zit dus met name bij de mensen die zich druk om maken omdat het Trump betreft. Als een random andere match was gebeurd waren de reacties heel anders geweest. Het is ook niet dat de FIFA de regels heeft aangepakt, er bestaat hier gewoon een regel voor.
Soort zoekt soortquote:Op maandag 6 juli 2026 18:10 schreef Cruzinats het volgende:
Grote boze Trump en die arme lieve FIFA![]()
Infantino staat er natuurlijk om bekend een zeer integer persoon te zijn, trump moet wel heeeel veeeel druk uitgeoefend hebben.
Stukje omdraaiingquote:Op maandag 6 juli 2026 18:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Wie maakt zich hier nu heel erg druk? Ik niet volgens mij. De ziekelijke obsessie zit dus met name bij de mensen die zich druk om maken omdat het Trump betreft. Als een random andere match was gebeurd waren de reacties heel anders geweest. Het is ook niet dat de FIFA de regels heeft aangepakt, er bestaat hier gewoon een regel voor.
Nee hoorquote:Op maandag 6 juli 2026 18:36 schreef HowardRoark het volgende:
Als een random andere match was gebeurd waren de reacties heel anders geweest.
Vertel eens, wat wordt er volgens jou omgedraaid dan?quote:
Classic Howard, gewoon verzinnen dat mensen er op een ander moment anders op gereageerd hadden en dan doen alsof je aan het discussiëren bent.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Ja, wat dan?quote:Op maandag 6 juli 2026 18:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En als het nu iemand geweest was van een Moslim land die de baas van de FIFA even belt om te vragen om een beslissing te herzien?
Het is Trump en daarom zint jou de kritiek niet
We weten allemaal dat Trump een uniek effect op sommigen heeft. Dat is dus geen 'verzinnen'.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Classic Howard, gewoon verzinnen dat mensen er op een ander moment anders op gereageerd hadden en dan doen alsof je aan het discussiëren bent.
Als het is Qatar was gebeurd met een Qatarese speler was het net zo beschamend geweest. Als in 2018 Poetin de FIFA een rode kaart van een Rus zou hebben laten terugdraaien waren de reacties net zo geweest. Maar dat is allemaal niet gebeurd, het gebeurt nu in het WK in Amerika en het is echt ongekend. Hou eens op met die projectie, niet iedereen is de hele dag alleen maar bezig met Trump en politiek.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Dat geprojecteer kun je laten voor wat het is.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We weten allemaal dat Trump een uniek effect op sommigen heeft. Dat is dus geen 'verzinnen'.
Hij heeft idd een uniek effect op jouw redevoering.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We weten allemaal dat Trump een uniek effect op sommigen heeft. Dat is dus geen 'verzinnen'.
Ik juich gewoon voor de VS.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
we juichen voor
🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪
Integendeel. Die is consequent.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Hij heeft idd een uniek effect op jouw redevoering.
In deze fase was er sowieso ophef geweest als een president/premier ermee zou bemoeien en ineens een rode kaart wordt teruggetrokken. Zelfs in 1962 toen het voor het laatst gebeurde 64 jaar geleden was er ophef zonder social media, telegram van de premier van Brazilië aan de FIFA was het toen. Ook inmenging. Bemoei je als politiek leider niet met dit soort dingen.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Classic Howard, gewoon verzinnen dat mensen er op een ander moment anders op gereageerd hadden en dan doen alsof je aan het discussiëren bent.
je zou als europeaan immer voor europa moeten zijnquote:
Het WK kopen heeft de VS ook gedaanquote:Op maandag 6 juli 2026 18:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, wat dan?
We hebben al een moslimland gehad die het WK min of meer heeft gekocht en stadions laten bouwen door slaven. Dat WK heb ik gewoon gekeken. Ik merk slechts op dat de kritiek nogal disproportioneel is omdat het Trump is. Mensen maken zich boos omdat het Trump is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |