Ze hebben regels.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de FIFA ruggengraat heeft....
Hele team naar Washtington om daar de broek te laten zakken en te pissen in die reflection poolquote:Op maandag 6 juli 2026 16:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bal rond gaan tikken bij Amerikaanse volkslied uit protest.
Fifa moet gewoon vragen of Trump de beste scheidsrechter ooit de finale wedstrijd gaat fluiten..quote:Op maandag 6 juli 2026 16:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Trump kan natuurlijk lullen als Brugman, maar de FIFA had gewoon nee moeten verkopen.
Liever gewoon dood neerpleuren, net als die Infantieloquote:Op maandag 6 juli 2026 16:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan die Trump geen beroerte krijgen ofzo?
Beter gewoon langzaam en compleet afhankelijk laten stervenquote:Op maandag 6 juli 2026 17:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Liever gewoon dood neerpleuren, net als die Infantielo
Iets zegt mij dat hij de Coopertest niet haalt…quote:Op maandag 6 juli 2026 16:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Fifa moet gewoon vragen of Trump de beste scheidsrechter ooit de finale wedstrijd gaat fluiten..
En zoals te doen gebruikelijk duurt het maar een dag tot Trump zelf de corruptie bevestigt.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen?
[..]
Dit laatste zijn dus onbewezen claims, dat vormt geen bewijs.
Alsof dit gedonder het enige is. Meneer is gewoon een dictator.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:06 schreef HeatWave het volgende:
.
Het begint nu wel weer de verkeerde kant op te gaan hoor, ja Trump heeft gevraagd om het nog eens te herzien en ja, de FIFA had hem de vinger moeten geven, helemaal mee eens.
Maar om nu weer om beroertes en zijn dood te gaan bidden is ook lekker sportief gedrag zeg.
Er is niks sportiefs aan FIFA, zo hebben we al gezien.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:06 schreef HeatWave het volgende:
.
Het begint nu wel weer de verkeerde kant op te gaan hoor, ja Trump heeft gevraagd om het nog eens te herzien en ja, de FIFA had hem de vinger moeten geven, helemaal mee eens.
Maar om nu weer om beroertes en zijn dood te gaan bidden is ook lekker sportief gedrag zeg.
Ja, dat is allemaal wel zo, niets mis mee. Echter moeten we hier op FOK! op eieren lopen om een kindermoordenaar of terrorist niet dood te mogen verwensen maar dit is blijkbaar volgens de policy.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:11 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Alsof dit gedonder het enige is. Meneer is gewoon een dictator.
Alle Fifa leden moeten nu per direct het vertrouwen opzeggen in Infantino. De USA verbannen van het toernooi en schors de hele bende gelijk maar voor een jaar of twaalf.
Mwah met die policy mogen bepaalde users hier ook gewoon staan juichen voor een Stalin of een Mao en recenter voor die mafklapper in mijn UIquote:Op maandag 6 juli 2026 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal wel zo, niets mis mee. Echter moeten we hier op FOK! op eieren lopen om een kindermoordenaar of terrorist niet dood te mogen verwensen maar dit is blijkbaar volgens de policy.
Dat was mijn punt.
Of net zoals Stalin of een andere dictator die een mensonterende dood is gestorven.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Beter gewoon langzaam en compleet afhankelijk laten sterven
Da's nog steeds wat anders, de doodsverwensing is echt al sinds jaar en dag banbaar.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:14 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Mwah met die policy mogen bepaalde users hier ook gewoon staan juichen voor een Stalin of een Mao en recenter voor die mafklapper in mijn UI
Of een val van de Fifa zoals ie nu is. Er mag best wat geruimd gaan worden bij de Fifa en ook wel Uefa.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:18 schreef JeMoeder het volgende:
De UEFA reageert gelukkig ook fel en afwijzend. Hopelijk is dit een eerste stap naar het vertrek van UEFA uit FIFA.
Iets zegt me dat fifa dat voor de beste scheidsrechter ooit dat wel door de vingers kan zien..quote:Op maandag 6 juli 2026 17:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat hij de Coopertest niet haalt…
Infantino had ook gewoon 'nee' kunnen zeggen of 'bemoei je er niet mee'.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan die Trump geen beroerte krijgen ofzo?
Tuurlijk, maar heb zo'n idee dat Trump geen nee wil horen en dat er de nodige chantage aan te pas is gekomen.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Infantino had ook gewoon 'nee' kunnen zeggen of 'bemoei je er niet mee'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |